~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Mulle vois päivittää kp 7/32 ja yk 7 :'( Tädistä on kyllä tällä erää jo päästy taas, meillä vaan hajosi omasta kannettavasta laturi, enkä ole päässyt kirjoittamaan tänne. Mutta ihan hyvä niin, onkin tässä kyllä vähän masentanut..Kun ei vaan voi ymmärtää, että mikä helevetti tässä raskaaksi tulemisessa on niin vaikeeta :( Yrityskertoja alkaa olla sen verran, että toivo ja usko alkaa loppua pikkuhiljaa :| Tuntuu vaan, että jokapuolella on raskaana olevia naisia ja minäkin niin haluaisin.. :heart: Jos nyt jotain hyvää hakee, niin viimeiset pari kiertoa on kiertopäivät olleet tarkat 32 ja luteaalivaihekin mukava 14 vuorokautta, joten siltä osin nyt kaikki ainakin on kunnossa, vaikka ei se mitään kerrokkaan pidemmän päälle..
Kaipa se on taas katsottava eteenpäin ja odotettava tulevaa ovulaatiota reilun viikon päästä ja sitten taas odotellaan..Yritän miettiä asiaa niin vähän kuin mahdollista, varmaan stressaankin tätä jo ihan liikaa :ashamed:

Ihanaa, että täällä on plussanneita, oikein kovasti onnea!! :heart: Aina se omakin toivo nousee kun muut plussaa :) Varsinkin silloin, kun pidempään yrittäneille tulee se ihana plussa testiin :heart: Kaikkea hyvää tulevaan :heart:

Täällä on niin hurjasti tekstiä, että olen pahoillani etten ehdi millään perehtyä jokaiseen sivuun, mutta enköhän minä taas kohta pääse kärryille mukaan!

happynow:lle onnea ovisplussasta!! Siitä se lähtee :heart:
 
Mä oon kyllä hämilläni tän mun kropan kanssa.. :headwall: Sain sitten eilenkin ovistestiin selkeen plussan kuten lauantai aamuna.. Ja sit heräsin viimeyönä siihen ku mahaa kouristeli aivan kauheesti. Jota kesti sit koko yön.. :$ Lisäksi mulla koskee melkein kokoajan tonne oikealle munasarjojen kohdalle ja maha on kauhean turvoksissa.. Onkohan mulla vatsapöpö vai mitä tää on...? :headwall:
Anteeksi omanapaisuus... :ashamed:
 
tiinatitityy Juu samoin kävi mulle :( Mäkin ajattelin nyt tilata ovistikkuja..
hilppa86 ONNEA :hug: :D Hieno homma!!
Vaniljainen Juu samaa mietin minäkin, että mikä *elvetti tässä on niin vaikeaa :headwall: Teininä sitä pelkäsi kuollakseen tulevansa raskaaksi kortsuista ja muista huolimatta ja nyt ei saatana tärppää vaikka päällään seisois. On se tää lapsen tekokin jotain hemmetin tähtitiedettä ja liian hankalaa ilmeisesti meikäläiselle :ashamed: :kieh: :ashamed:

ON: Mulle voisi päivittää kierron pituudeksi sen 31-35, vaikka eipä tuolla ole niin kummempaa merkitystä, mutta pysympähän vähän paremmin kartalla, että koska voi odotella seuraavia menkkoja :(

Juu tähän kiertoon kyllä hommaan niitä ovistikkuja. Voisitteko ihanat kertoa, että mistä saisi hyviä ja mielellään tietenkin mahdollisimman edukkaita ovistikkuja ja koskas näillä mun kiertopäivillä kannattaisi alkaa sitten tikuttelemaan?

Pahoittelen tulikivenkatkuista tekstiä, mutta tänään on taas *ituttanut koko homma niiiin rankasti :'(
 
Shih mä joskus tilasin mammaksilta ja halpatestiltä niitä liuskatestejä mut mulle ne ei ainakaan näyttäny mitään ikinä tai joo melkeen koko ajan haamua joten oli vaikee tietää mikä olis ollu se otollisin hetki, mut nyt tosiaan ekan kerran käytössä glearbluen digitesti joka ikävä kyllä maksaa 30-33e mutta ainakin se näytti sitä hymynaamaa tänään ja muutoin ei oo näyttäny :) ja mulla kierto on n.38 ja kp17 tuli plussa ja helistimen laskuri neuvo että alkais näillä main testailee ja kappas piti paikkaansa. Eli oliskohan sullekkin joku kp15 eteempäin testailu hyvä?

Ja siis nyt kerrottakoon, että edellisen miehen kanssa aikoja sitten yritettiin lasta yli vuoden eikä napannu ja silloin noita muita ovistestejä käytin...EN VOISI OLLA ILOISEMPI ETTEI EXÄN KANSSA ONNISTUNUT!!! Nyt mulla on maailman paras mies ja tiedän että yhdessä pysytään :)
 
8.6. KESÄKUU



lillukkainen...................kp 129/19-33.......................yk 3
Jessica-87....................kp 119/?..............................yk 1
B881............................kp 111/30-40.......................yk

Niiskuneiti25................kp 98/28..............................yk 1
yöperhonen-................kp 93/28..............................yk 27

FairyTale85..................kp 88/27-29.........................yk 6
kiharapää....................kp 87/28-40.........................yk 28

Viu...............................kp 69/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 69/?................................yk 11



anu84..........................kp 54/29-32.........................yk 25



Miipeli..........................kp 49/27-36.........................yk 18
esperanzadora............kp 40/29-31........................yk12



Päkä82........................kp 30/27-28........................yk 1




Jessie82......................kp 27/24-34........................yk 15
BloodyEnd...................kp 24/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 22/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 21/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 21/?...............................yk 14/2



Kilu09...........................kp 19/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 18/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 18/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 16/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 16/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 16/36-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 15/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 15/?..............................yk 3
niuku............................kp 11/44?...........................yk 10
Inger............................kp 11/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 10/28-30.......................yk 18
tiuvi..............................kp 10/25-45.......................yk 11



Louvre.........................kp 9/28-39.......................yk 24
HappyFeet...................kp 9/30..................since 8/2008
Vaniljainen...................kp 8/32.............................yk 7
MyDream......................kp 4/28.............................yk 6
Shih.............................kp 3/31-35........................yk 5
tiinatitityy....................kp 2/28-30........................yk 3

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
tiinatitityy: :hug: pahoittelut tädin tulosta

happynow: onnea hymynaamasta :D

hilppa: Varovaiset onnittelut, kerro heti kun saa laittaa plussanneisiin :heart: Tsemppiä!

Vaniljainen: :hug: toivottavasti saisit vähän vähemmän stressattua asiasta ja tässä kierrossa onnistaisi! Tsemppiä!

katjahei: mulla oli samankaltaisia oireita ekassa oviksessa pillereiden jälkeen. Jos kyseessä on tavallista voimakkaampi ovis?

Tänne ei kuulu mitään, viimeistä viikkoa töissä. Kovasti odottelen jo kesäloman alkua :) Yhtä odottelua tämä elämä!
 
Tässä kierrossa pupuillaan taatusti! Kesähormoonit hyrrää, enemmän ehkä mulla, mutta kyllä mieskin nopeasti innostuu :p
Eilen jo aloitettiin tän kierron hommailut,vaikka menkat vielä onkin.. mutta ei se mitään haittaa :LOL:

Pahoittelut munkin puolesta kaikille tädin yllättämille. Nyt vaan kunnon into päälle uudessa kierrossa ja nautitaan miehistämme täysin rinnoin, raskaushaaveet tietenkin mukana, mutta koitetaan kaikkemme että ottaisimme raskautumisen hieman vähemmän tosissamme... En itsekkään nyt kyllä ymmärrä tätä kirjotustani, koska raskautuminen on niin ykkös asia ollut jo pitkään, eikä mielessä juuri muuta pyöri. Mutta jos edes yrittäs ajatella "tulee jos on tullakseen", kun sitä niin moni meille on viime aikoina toistanut! (vaikka tsemppi onkin nyt päällä niin tuli niitä ovitikkuja taas tilattua...)
Vaniljainen, Shih, tiinatitityy ja muut, kyllä me vielä joku kaunis päivä plussataan!!! :heart:
:) paljon onnea kaikille tähän kiertoon....!!!!
 
Voi mut siirtää jo plussaneisiin. On nyt kuitenkin 2 plussaa takana (toinen selvä ja toinen haamu) ja neuvola on 1.7. Jännittää ja pelottaa kauheesti, mutta pitää jättää asiat isompiin käsiin. (vaikka en kovin uskonnollinen olekkaan). Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tänne takaisin ei tarvi tulla :)

Mie toivon teille kaikille plussaonnea ja tulkaa perässä! :heart: ++++++++ :whistle:
 
B) Joo-0 tein sitte nyt samaan aikaan uuden otestin ku eilen ja samanaikaa pissaa pidätin ja nyt ei enään hymyilly eli on sitte osunu ihan oikeelle kohalle ku su peitot heilu :D nyt alkaa mulla semmonen kahdenviikon piina ettei tosikaan :)
 
Heipähei tännekkin!!Mut voi valitettavasti poistaa tuolta plussanneista,viime viikon ultrassa paljastui tuulimunaraskaus.... :( Mieli on edelleen maassa,mutta eiköhän tästä vielä nousta!!Palailen varmaan vielä jossakin vaiheessa kuumeilemaan teidän kanssanne... :heart:
 
Sinirusko: :hug: voi ei :( voimia!

Hei kuulkaas, mitä mieltä olette, voisiko noita kp>60 poistaa, kun lienevät henkilöitä joita ei ole hetkeen näkynyt? Lyhenisi vähän tuo lista ja tuntuu turhalta päivitellä kiertopäiviö kun eivät käy täällä :)
 
happynow Okei.. Onko tuo Clearbluen digitesti siis semmoinen, että sitä voi käyttää moneen kertaan? Jos on, niin ei se niin kalliilta kuulosta! Mistä sä tilasit sen vai ostitko apteekista? Kiitos vinkistä :heart:

Sinirusko :hug: :heart: :hug:
 
Sinirusko pahoittelut :( koita jaksaa vaikka varmasti on nyt mieli maassa :hug:
Pokemoni sinähän sitä listaa päivittelet mulle ainakin passaa jos listaa lyhentää onhan meitä aktiivisia kirjoittajiakin melko paljon :) ja ainahan sille listalle takaisin pääsee jos tahtoo :)
Shih itse tilasin sen halpatesti sivuilta, mutta se nyt tuli vaan ilmeisesti 2e halvemmaksi että kai se on sama kipittääkö apteekkiin :) en edes tajua miksi sen netistä tilasin :LOL: Niin ja valitettavasti siihen tulee mukana vain ne 7 testiä ja ei ole vielä keksitty lisäpakkausta siihen tai jotakin sellaista eli jos sattuu niin että joutuu kaikki testit käyttämään niin siinä mielessä tulee kalliiksi, kun joutuu koko paketin ostamaan uudelleen...itelläni on ensikiertoon vielä tai enään kaksi jäljellä kun aluksi liian hätäisesti testailin :)
 


9.6. KESÄKUU



anu84..........................kp 55/29-32.........................yk 25
Miipeli..........................kp 50/27-36.........................yk 18



esperanzadora............kp 41/29-31........................yk12



Päkä82........................kp 31/27-28........................yk 1




Jessie82......................kp 28/24-34........................yk 15
BloodyEnd...................kp 25/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 23/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 22/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 22/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 20/28-30...................... yk 18



happynow....................kp 19/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 19/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 17/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 17/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 17/28-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 16/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 16/?..............................yk 3
niuku............................kp 12/44?...........................yk 10
Inger............................kp 12/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 11/28-30.......................yk 18
tiuvi..............................kp 11/25-45.......................yk 11



Louvre.........................kp 10/28-39.......................yk 24
HappyFeet...................kp 10/30..................since 8/2008
Vaniljainen...................kp 9/32.............................yk 7
MyDream......................kp 5/28.............................yk 6
Shih..............................kp 4/31-35........................yk 5
tiinatitityy.....................kp 3/28-30........................yk 3

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Nyt olin kakkapää ja poistin yhden (kahden jos omanikin lasketaan :D ) mielipiteen perusteella kp>60 :)

Mikähän siinä on, että aina kun loma lähenee, työt lisääntyy?? Nytkkin piti tulla ennen seitsemää töihin ja vielä neljän jälkeenin pitäisi jaksaa olla täällä :kieh:
 
Huomentaaa!!!

pokemoni mäkin just aikaisemmin mietin tota listaa, kun siellä oli niitä tyyliin kp 100 että ei varmaan enää pyöri tässä keskustelussa. Mutta hyvä kun muokkasit :)

Hilpalle onnittelut :flower: ja Siniruskolle pahoittelut! :hug: Ja kaikille muille sekä onnea ja tsemppiä kaikesta mahdollisesti mitä nyt onkaan meneillään =)

Tälläinen pikavisiitti tänään, vähän kiirettääää...
 
Mä en oo päässy tänne nyt mitään kirjoittelemaan, ku unohdin mikä mun salasana on! :D

Täällä täti yllätti ja uusi yritys alkaa vasta heinäkuussa kun mieheni palaa kotia.
Joten hetken aikaa olen hieman taka-alalla, mutta varmasti palailen heinäkuussa kertomaan kuulumisia ja lueskelemaan mitä muille kuuluu! :)
Nyt on tullut tänne niin paljo tekstiä etten jaksanu ihan kaikkea lukea, mutta Onnea plussanneille ja paljon plussapuhureita kaikille! :flower:

Mukavaa viikon jatkoa!
 
Omaa napaa vaan... Huomenna olis tarkoitus alkaa testailemaan ovista... Uskon sen olevan sunnuntaina tai maanantaina, mutta mennään nyt varman päälle kun mulla noita testejä on... Valkovuotoa on nyt muutama päivä ollut aika runsaasti, enteiliskö tuo ovista? Viime kierrossa olin kuin saharassa (menkatkin!) kun join tuota greippimehua, ei toiminut mulla...
 


9.6. KESÄKUU



anu84..........................kp 56/29-32.........................yk 25
Miipeli..........................kp 51/27-36.........................yk 18



esperanzadora............kp 42/29-31........................yk12



Päkä82........................kp 32/27-28........................yk 1




Jessie82......................kp 29/24-34........................yk 15
BloodyEnd...................kp 26/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 24/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 23/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 23/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 21/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 20/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 20/27-28.......................03/08



beabee.........................kp 18/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 18/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 18/28-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 17/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 17/?..............................yk 3
niuku............................kp 13/44?...........................yk 10
Inger............................kp 13/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 12/28-30.......................yk 18
tiuvi..............................kp 12/25-45.......................yk 11
Louvre.........................kp 11/28-39.......................yk 24
HappyFeet...................kp 11/30..................since 8/2008
Vaniljainen...................kp 10/32.............................yk 7



MyDream......................kp 6/28.............................yk 6
Shih..............................kp 5/31-35........................yk 5
tiinatitityy.....................kp 4/28-30........................yk 3

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
simppatestin tulokset tuli... liikkuvuus A-luokkaa ja n.89 milj. siimahänttää havaittavissa millilitrassa... eli vika on sitten täysin minussa... :( kierto kummiskin on jo jonkinlainen... tää laatta femostonia loppuun ja sitten taas teroja mutta annostus tuplataan... nyt sitten vain toivotaan ja odotellaan... Kp 15/44? pientä tihkuttelua oli parina edellisenä päivänä mutta nyt sekin on laantunut.... ovista oon yrittäny tikuttaa mutten ole sitä bongannut... pelkkää kontrolliviivaa vain...
 
Niuku kuulostaa hurjalta määrältä noi simppaluvut :) Toivottavasti teillä tärppäisi jo kohta jos kiertokin alkaa jo pikkuhiljaa olla kohillaan :hug:

Beabee onnea tikutteluun :) oliko sulla mitkä otikut käytössä? Ja eikös se likmaisuus ole sen oviksen merkki ;)

On: Kp21 ja eilen alko kauhee vilutus niinkun vissiin oviksen jälkeen kuuluuki muuten ei minkään moinen olo...paitsi tietysti sormet ja peukalot ristissä :p tänään taas alkaa valvominen olisi viisiyötä edessä noh meneepä aika nopeemmin :)

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE :heart:
 

Yhteistyössä