~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2



11.6. KESÄKUU



anu84..........................kp 57/29-32.........................yk 25
Miipeli..........................kp 52/27-36.........................yk 18



esperanzadora............kp 43/29-31........................yk12



Jessie82......................kp 30/24-34........................yk 15



BloodyEnd...................kp 27/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 25/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 24/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 24/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 22/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 21/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 21/27-28.......................03/08



beabee.........................kp 19/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 19/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 19/28-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 16/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 16/?..............................yk 3
niuku............................kp 16/44?...........................yk 10
Inger............................kp 14/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 13/28-30.......................yk 18
tiuvi..............................kp 13/25-45.......................yk 11
Louvre..........................kp 12/28-39.......................yk 24
HappyFeet....................kp 12/30..................since 8/2008
Vaniljainen....................kp 11/32.............................yk 7



MyDream......................kp 7/28.............................yk 6
Shih..............................kp 6/31-35........................yk 5
tiinatitityy.....................kp 5/28-30........................yk 3

Päkä82........................kp 4/27-28........................yk 2 (alkaa heinäkuussa)

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Aamu alkoi hieman ellona (ei etova eikä ällö, vaan jotain mietoa niiden väliltä ) olona. Liekö väsymystä vai mitä :p Muuten olen ollut täysin oireeton, mikä on vaan mahtavaa, ei tule kuviteltua liikoja ;)

Tänään on perjantai ja toisiksi viimeinen työpäivä! :)

niuku: toivottavasti kiertosi tasaantuisi ja teillä tärppäisi
 
happynow ostin apteekista biocard merkkiset ovistestit 7kpl... Ens kerralla varmaan ostan ihan netistä niin tulee halvemmaks :)

Tänäaamuna siis testailin ovista ekaa kertaa. Eli ohjeen mukaan mun kuuluikin tänään alkaa... Siihen tuli viiva, vähän vaalempi kuin testiviiva (vai mikä se oli??) mutta kuitenkin. Eikö sen kuulukin olla samanvahvuinen tai vahvempi niin ovis tulee suunnilleen päivän sisällä? = ) niin ainakin ohjeesta ymmärsin...

 
Ovistestit saapuneet.. alan testailemaan luultavasti huomenna. On tämä vauvakuume ja oman lapsen kaipuu niin suunnaton nykyään... Pahenee vaan koko ajan!! Ja mun niin piti relata tässä kierrossa =)

beabee,kyllä se on selkeesti tummempi kuin kontrolliviiva, kun on ovis.
 
MyDream aijaa :eek: tossa ohjeessa ainakin oli kuva milloin ovis on, silloin kun viiva on samanvahvuinen tai vahvempi... Mitenköhän on oikeasti, onko nuo ohjeet ihan ok...

Tajusimpas just että voi olla että mies ei ehdi kotiin oviksen aikaan... Reissuhommissa :ashamed:
 
Nonniin... nyt on luultavasti selvinnyt mun lapsettomuuden syy. Kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiinin liikaeritys. Lääkäri just soitti. Meen vielä yhteen labraan tänään ja tässä kesän aikana keskussairaalaan (en tiedä mitä siellä tapahtuu kun en oikein ymmärtänyt lääkärin puheista...) mutta sinne siis tulee kutsu jossain vaiheessa... Lääkäri sanoi että kun nää saadaan kondikseen niin ovis ja raskautuminen on melko varmaa mun kohdalla... Jotenkin helpottunut olo että selvisi ...
 
Nonnish.. Meissä on sitten miehen kanssa molemmissa vikaa.. Eli kerroinkin tuossa, et miehellä ei simppoja.. Mulla ekan ultran, verikokeiden ja aukiolotutkimsen saldona diagnosoitu PCO sekä jonkunlainen ovulaatiohäiriö.. Että näillä mennään.. :'( Siirryn tuonne lapsettomuuspuolelle ja pitkään yrittäneiden sekaan nyt lopullisesti..
 
pokemoni niimpä. Oon periaatteessa aika helpottunut noista tuloksista. Tuo on kuitenkin sellainen mikä on helposti (?) korjattavissa, eikä meidän luultavasti tarvitse lähteä mihinkään rankkoihin lapsettomuushoitoihin, mitä vähän pelkäsin. Ihanaa kun nyt ei tarvitse stressata lapsettomuuden syytä. Inhottavaa vaan kun pitää alkaa syömään jotakin lääkkeitä (vältän niitä viimeiseen asti enkä muista milloin olisin jotakin syönyt, ei ole tarvinnut) mutta nyt on kuitenkin poikkeustapaus... : )

Hempula86la voi eeeih, paljon voimia :hug: :hug: :hug:
 
Hempula pahoittelut :(

Beabee hienoa, että asia selvisi minun entinen työkaveri oli samassa tilanteessa ja kilpirauhasen vajaatoiminta huomattiin ja kappas kun se saatiin hoidettua niin hän raskautu melkeimpä heti eli tsemppiä teille :)

Mulla oli päivällä lämpö jo 37 kieppeillä, mitä ei tosiaan ollu missään vaiheessa viime kiertoa joten heräs jo pienia haaveajatuksia mut nyt ku mittailen niin laskenu jo 36,3 eli eikös niiden lämpöjen kuulunu jäädä koholle jos raskautuu? :/ noh eipäs hätäillä vielä...menkkatuntemuksia on muttei muuta....vielä aikaa jännäillä :) oon kyl maailman hätäisin hätähousu :)
 


12.6. KESÄKUU



anu84..........................kp 58/29-32.........................yk 25
Miipeli..........................kp 53/27-36.........................yk 18



esperanzadora............kp 44/29-31........................yk12



Jessie82......................kp 31/24-34........................yk 15
BloodyEnd...................kp 30/29-31........................yk 30



An-nie..........................kp 26/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 25/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 25/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 23/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 22/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 22/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 20/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 20/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 20/28-38.......................yk 5



Napakissa....................kp 17/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 17/?..............................yk 3
niuku............................kp 17/44?...........................yk 10
Inger............................kp 15/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 14/28-30.......................yk 18
tiuvi..............................kp 14/25-45.......................yk 11
Louvre..........................kp 13/28-39.......................yk 24
HappyFeet....................kp 13/30..................since 8/2008
Vaniljainen....................kp 12/32.............................yk 7



MyDream......................kp 8/28.............................yk 6
Shih..............................kp 7/31-35........................yk 5
tiinatitityy.....................kp 6/28-30........................yk 3

Päkä82........................kp 5/27-28........................yk 2 (alkaa heinäkuussa)

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Hempu: :hug: paljon voimia teille molemmille!

beabee: toivotaan että saat hormonitoimintasi kuntoon vähällä määrällä lääkkeitä, itsekään en mieleläni napsi minkäänlaisia lääkkeitä.

happynow: vielä on tosiaan sullakin muutama päivä odoteltavaa :D

ON: Oon kyllä tosi ylpeä itsestäni kuinka maltillisesti oon tän kierron ottanut. Tai no, on kyllä ollut niin kiirettä töissä etten paljoa muuta ole ehtinyt ajatella. Mutta hyvä niin. Vähän alkaa nyt kuitenkin jänskättää taas ensi viikko. Ihan salaa toivon kovasti että olisi tärpännyt, tässä kierrossa ainakin lakanat heilui oikeaan aikaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tosi vähän on ollut minkäänlaisia tuntemuksia oviksen jälkeen. Muistaakseni viime kierrossa mulla oli nännit kipeät jo nyt, mutta nyt ei mitään. Saas nähdä kuinka käy :)
 
Hempu86la: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( Kunpa edes JOTAIN voimahaleja tai MITÄ HYVÄNSÄ pystyisin lähettämään/tekemään.Ihmeiden aika ei kuitenkaan koskaan oo ohi!!-hitto mitä latteuksia..mutta onhan se niin!!!!!

Poksu:-kiitos JÄLLEEN päivityksistä ja plussaa sinne toivon kovasti myös minä+++ :heart:

Omaa:Meillä alkaa nyt sitten vääntö isännän kans. Ei auta kun kellistää ukko vaikka väkisin joka päivä sänkyyn..Ei vainenkaan,itse se tänään koneen kalenteriin noita tärppipäiviä merkkaili......Vau:n laskurin mukaan(yksinkertasin mitä nyt äkkiseltään löysin kun en osaa varmaks tota kiertooni sanoa edelleenkään) siis huomisesta alkas hedelmällisimmät päivät eikä se kyllä tuntemusten perusteella mahdotonta olis.........13.-18.pvä,ovis olis 16.pvä sen mukaan.No,noihan nyt on aina vaan suuntaa antavia,varsinkin meillä pidempään yrittäneillä/kärsimättömillä :attn: Mut koitetaan taas...tosi positiivista!

Pahottelen jos en nyt osaa ottaa muuhun äkkiseltään kantaa,täytyy tunnustaa etten ehtiny ees kaikkia uusia viestejä lukea vielä :ashamed: :ashamed: :ashamed:

-haps
 
Omanapailen: Eilen alkoi iltapäivällä yhtäkkiä semmoinen polttava kipu ensin alavatsassa ja myöhemmin myös alaselässä. No sitä jatkui myös yön läpi, joten stiksasin töissä aamulla varmuuden vuoksi pissan. Oli ihan puhdas. Kipuilu jatkui pitkin päivää ja voimistui jälleen illalla. Olin edelleen töissä, koska tein tänään 12 tuntisen päivän, joten stiksasin pissan uudestaan ja oli edelleen aivan puhdas. No, työkaverini otti sitten multa crp:n ja se oli 14.. (alle 10 on normaali). Ihmettelin sitten vaan, että voiko olla pissiitti, vaikkei stiksissä näy mitään. Soitin äidilleni (hän on sairaanhoitaja) ja äippäliini kehoitti tankkaamaan tänään nesteitä ja jos kipu jatkuu huomenna niin pitänee viedä terkkariin näyte..

Googlailin tuossa vaan sitten näitä mun vaivojani ja molempiin löytyi paljon linkkejä, joissa ihmiset kertoivat näitä raskausoireiksi.. No toivohan siinä heräsi :ashamed: Vaikka siis mullahan loppui vähän aikaa sitten menkat jotka tosin olivat tosi niukat, että en tiedä voisinko olla..

Kokemuksia?? :flower: :ashamed:

Anteeksi omanapailu.. on vähän kiirus.. Kaikille :hug:
 
Hapis aika ihanalta mieheltä kuulostaa jos oikein kalenteriin merkkailee :heart:
shih toivotaan parasta :) Eikös jotkut nimenomaan kuvaile sitä kiinnitymiskipua tuollaiseksi tai jos sinulla on jo nyt ovulaatio käsillä?

On: pakko kertoo et on oikeesti aika lailla menkkatuntemuksia ja nännit on taas kosketus arat ja nyt ne lämmöt on kokoajan koholla 36,8-37,1 normaalisti tosiaan siinä 36 kieppeillä ja jumankauta ku TURVOTTAA... toiveet jo nyt herää vaikka tiedän, että aivan tasan samat jutut oli viime kierrossa ennen menkkoja :LOL: ei voi ku nauraa omille vauvahaaveille :)

onko muut niin kuumeisia, että katselee vauvan vaunuja + muita tavaroita mulla olis jo piiiiiiiitkä lista mitä kaikkee pitäs hommata ja ei ole edes varmaa saako sitä lasta ikinä...eli ihan hullua hommaa tää kuumeilu ja pakko kirjoitella tänne koko ajan etten miestä ala ahistelemaan liiallisilla vaavipuheilla :D

Ja sit ku täällä on se lista että raskausmaha ennen 20rv ja sen jälkeen niin valehtelematta joku sivu on käyty läpi :) kyllä sekin mietityttää millanen itelle sitten tulee ja topttakai toivon sellaista sopusuhtaista niinku varmaan kaikki :LOL: mutta kun ikinä ei voi tietää :)
 


13.6. KESÄKUU



anu84..........................kp 59/29-32.........................yk 25
Miipeli..........................kp 54/27-36.........................yk 18



esperanzadora............kp 45/29-31........................yk12



Jessie82......................kp 32/24-34........................yk 15
BloodyEnd...................kp 31/29-31........................yk 30



An-nie..........................kp 27/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 26/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 26/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 24/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 23/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 23/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 21/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 21/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 21/28-38.......................yk 5



Napakissa....................kp 18/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 18/?..............................yk 3
niuku............................kp 18/44?...........................yk 10
Inger............................kp 16/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 15/28-30.......................yk 18
tiuvi..............................kp 15/25-45.......................yk 11
Louvre..........................kp 14/28-39.......................yk 24
HappyFeet....................kp 14/30..................since 8/2008
Vaniljainen....................kp 13/32.............................yk 7



MyDream......................kp 9/28.............................yk 6
Shih..............................kp 8/31-35........................yk 5
tiinatitityy.....................kp 7/28-30........................yk 3

Päkä82........................ kp 6/27-28........................yk 2 (alkaa heinäkuussa)

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Hyvää huomenta ihanaiset! Oli eilen oikein rattoisa ilta neljä pojan (miehen) kanssa, vaikka olinkin itse selvinpäin. Oli perin hauska juoppokuskausmatka :D

happynow: mulla on ihan sama! Oon sisustanu lastenhuoneenkin jo vaikka kuinka moneen kertaan ja kattonu pinniksiä ja vaunuja ja vaatteita ja ja ja :D Tänne kirjottelu on tosiaan ihan henkireikä kun ei toi mies jaksa kuunnella mun hömpötyksiä kun en oo ees raskaana :D

Shih: voisiko tosiaan olla voimakkaat ovisoireet? Tai mistä sitä koskaan tietää jos olisi kiinnittymiskipuakin :) Toivotaan parasta!

aamuhapis: ihana mies tosiaan, mä en voi kuvitellakaan että meidän ukko mitään päiviä merkkailis, varsinkaan kun se ei itse varsinaisesti vauvakuumeile :p

ON: Tää kierto on mennyt niin hujauksessa! En millään meinaa tajuta että kohta vois jännätä! :D Vähän on kyllä toiveet pinnassa kun nännit ei ole yhtään kipeät, viime kerrossa menivät tosi kosketusaraksi muutamaa päivää ennen menkkoja. Kyllä sitä repii raskausoireita vaikka mistä :D
 
Pokemoni ja happynow Kiitos vastauksistanne :heart: Polttelu loppui illalla ja jäljelle jäi semmonen "paineentunne" alaselkään.. En tiiä voisiko olla jo ovista vai peräti sitä kiinnittymiskipua.. Puuhailimme viimeeksi muoistaakseni Keskiviikkona tai Torstaina .. No tänään voisi varmuuden vuoksi laittaa illalla peitot heilumaan, jos kyseessä on ovis =) Toivoillaan parasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pokemoni:
ON: Tää kierto on mennyt niin hujauksessa! En millään meinaa tajuta että kohta vois jännätä! :D Vähän on kyllä toiveet pinnassa kun nännit ei ole yhtään kipeät, viime kerrossa menivät tosi kosketusaraksi muutamaa päivää ennen menkkoja. Kyllä sitä repii raskausoireita vaikka mistä :D
Tää vois olla mun näppikseltä. Vauvakuumeilu tosiaan saa näkemään oireita joka paikassa -> mullakin yksi vahva oire on se, ettei rintoja arista lainkaan. :LOL:
Mutta ihan oikeesti ne kyllä tulee tavallisesti kipeeksi melkein viikkoa ennen menkkoja, nyt on kuitenkin jo kp27/~30. Saas nähdä. Jospa me tässä kuussa plussattais? :)

 
Heh rupes mietityttämään mitä sanoin shihille noista säryistä kun mulla itelläni on nyt kanssa alkanu jomottamaan oikeelle alavattaan ja samalle kohalle selän puolelle... ja lämmöt on vaan koholla :DDD tasan viikko oviksesta ja aion olla niin reipas, että odotan myös sinne ensiviikon maanantaihin enneku käyn edes ostamassa testiä :D

Eli "oireita" alkaa taas tulla ja saan itteni valeraskaaks :LOL:
 


14.6. KESÄKUU



anu84..........................kp 60/29-32.........................yk 25

Miipeli..........................kp 55/27-36.........................yk 18



esperanzadora............kp 46/29-31........................yk12



Jessie82......................kp 33/24-34........................yk 15



An-nie..........................kp 28/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 27/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 27/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 25/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 24/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 24/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 22/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 22/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 22/28-38.......................yk 5



Napakissa....................kp 19/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 19/?..............................yk 3
niuku............................kp 19/44?...........................yk 10
Inger............................kp 17/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 16/28-30.......................yk 18
tiuvi..............................kp 16/25-45.......................yk 11
Keira82........................kp 16/?...............................yk 2
Louvre..........................kp 15/28-39.......................yk 24
HappyFeet....................kp 15/30..................since 8/2008
Vaniljainen....................kp 14/32.............................yk 7
MyDream......................kp 10/28.............................yk 6



Shih..............................kp 9/31-35........................yk 5
tiinatitityy.....................kp 8/28-30........................yk 3
BloodyEnd...................kp 3/29-31........................yk 31

Päkä82........................ kp 7/27-28........................yk 2 (alkaa heinäkuussa)

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 

Yhteistyössä