~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Huomenta-päivää.
Mulle voi merkata kp1/28 ja yk 6. Vaikka tiesin että tämä kierto meni pieleen, niin silti pieni toivon pilkahdus ehti jälleen nousta. Voi kuinka masentaa!! Varsinkin tämä ensimmäinen menkkapäivä.

Hienoa niiskuliini; teillä kävi mukavasti raskautuminen :heart: Oon onnelinen sun puolesta!! Toivotaan että nähdään plussanneiden puolella vielä joskus... Aiotko muuten salata tiedon häävierailta kun on niin aluillaan vielä?

Louvre, ymmärrän niin hyvin sua. Koitetaan vaan jaksaa toivoa että meillekin pieni ihme suodaan :heart:
 
17 KUUKAUTTA EI OLE PITKÄ AIKA YRITTÄÄ, näin sanoi mulle hoitsu puhelimessa viime kuussa, joten en varaa vieläkään aikaa. Ensin olin että kun vuosi tulee täyteen yritystä niin soitan ja varaan, ja nyt se vaihtui 2 vuoteen.


Mulle voisi muuttaa _kp_16/28-30 yk 18



Sain lääkkeet hiivaan ja toiseen tulehdukseen, suun kautta otettaviksi.
Nyt elättelen toivoa että nuo tulehdukset ois osaltaan vaikeuttanut raskautumista :ashamed:

Päivää ennen laskettua ovista jätettiin kortsu pois, ja seuraavana päivänä TUNSIN KYLLÄ OVIKSEN, kävi niiin mahaan. Sitä kyllä hyödynnettiin.

 
Heippa vaan kaikki..
Mua ei enää tällä palstalla varmaan ikinä nähdä.. Mies sai siemennestetutkimuksen tulokset ja siittiöitä nolla, nada, zirou ja niin edelleen.. Ei liikkuvia ei kuolleita, ei mitään.. Torstaina lääkäri :'( Ei siis luomuraskautta ikinä odotettavissa omin avuin..
 
kilu09: varaa vaan se aika heti, jonot on pitkät! (tosin en tiedä minkälainen tutkimus-/hoitohistoria sinulla on takana), eikös tuota 12kk pidetä hyvänä rajana

Hempu86la: :hug: :hug: :hug: Toivottavasti löydätte miehesi kanssa asiaan jonkinlaisen ratkaisun! Miehellesikin varmaan tosi vaikea asia, muista olla tukena, vaikka itsekin olet surullinen. :hug: :hug: :hug:
 
Hempula:eek:len sanaton :'( :hug: :hug: :hug:

Niiskuliini:Onnea :flower:

Hapiksella nyt sellanen olo että taidan siirtyä muihin hommiin kun raskautumiseen :( Älkää nyt vielä siirtäkö pois listalta,mietin vielä päivän,pari. Ei vaan enää jaksa.Mikä hitto siinä on että muuten touhutaan ukon kanssa jopa seittemänkin(!!)kertaa päivässä mutta sitten kun lähestyy tärppipäivät(jota molemmat on odottanu kun kuuta nousevaa) aletaan riidellä ihan mitättömistä syistä ja meikä painelee toiseen kerrokseen nukkumaan tai sitten kun toista haluttas niin toinen nukkuu.Ei johdu siitä ettei haluttas MOLEMMAT lasta!!!Ei vaan jaksa enää kohta,tää on niin h******n turhauttavaa jotenkin!!!!!!!!!!!!!!!! Miksei me voida suomeks sanottuna panna sillon kun kannattais ja sitten taas itketään kun menkat alkaa????????????????????????????????????????????????????????????????? Pirullinen noidankehä-v*tuttaa jos ei touhuta kun pitäs ja sitten kun v*tuttaa ei touhuta ainakaan.-hapis
 
Kyselenpä ny täällä myös, että voiko haamujen haamu hävitä? Mua ottaa päähän, ku en saanu kuvaa otettua ja tänne näytille, mutta olin siis näkevinäni testissä haamujenhaamun.. enää sitä ei näy ja testistä on kulunut jo tovi, en tehnyt sitä aamupissasta vaan tais olla kolmas vessasakäynti, ku päätin tehdäkin testin.
Mulla on ny kp 27/27-28 ja ajattelin sit maanantaina tehdä uuden testin ja toivon, että se haamu olisi vahvistunut.
 
beabee juurikin noita ultran hintoja tarkoitin kiitoksia :)
Hempu86la olen pahoillani :( jos kuitenkin keksitte jonkun toisen ratkaisun ajan kanssa :hug:
Kilu toivottavasti nyt nappais :)
MyDream uutta kiertoa vaan putkee nyt on kesä ei kannata pilata sitä stressaamalla :)

Täällä ei uutta greippimehua juon ja on hyvää :) kp16 ja laskurin mukaan ovis vois olla kp20 paikkeilla jos mennään 38kp mukaan :) eli aiemmin kun kirjoittelin niin tuskin on siis ovista ollukkaan vielä :) On naisen keho kyllä kummallinen juttu :D
 
6.6. KESÄKUU



lillukkainen...................kp 127/19-33.......................yk 3
Jessica-87....................kp 117/?..............................yk 1
B881............................kp 109/30-40.......................yk

Niiskuneiti25................kp 96/28..............................yk 1
yöperhonen-................kp 91/28..............................yk 27

FairyTale85..................kp 86/27-29.........................yk 6
kiharapää....................kp 85/28-40.........................yk 28

Viu...............................kp 67/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 67/?................................yk 11



anu84..........................kp 52/29-32.........................yk 25



Miipeli..........................kp 47/27-36.........................yk 18
hilppa86......................kp 46/33-35.........................yk 3



Vaniljainen...................kp 38/32-39........................yk 6
esperanzadora............kp 38/29-31........................yk12
Shih.............................kp 32/33-35........................yk 4



Päkä82........................kp 28/27-28........................yk 1
Jessie82......................kp 25/24-34........................yk 15
tiinatitityy....................kp 23/28-30........................yk 2
BloodyEnd...................kp 22/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 20/30-35........................yk 2



pokemoni.....................kp 19/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 19/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 17/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 16/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 16/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 14/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 14/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 14/36-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 13/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 13/?..............................yk 3



niuku............................kp 9/44?...........................yk 10
Inger............................kp 9/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 8/28-30.......................yk 18
tiuvi.............................kp 8/25-45.......................yk 11
Louvre.........................kp 7/28-39.......................yk 24
HappyFeet...................kp 7/30..................since 8/2008
MyDream.....................kp 2/28..............................yk 6

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Huomenta ihanaiset!

Hempu: Voi ei :'( :hug: Paljon voimia sinne teille molemmille! Toivottavasti ratkaisu löytyy.

hapis: ehkä tekee tosiaan hyvää pitää hetki taukoa aktiivisesta kuumeilusta (ihan niinkuin sen voisi vaan unohtaa...), ehkä molemmilla on sitten ovispäivinä niin suuret paineet, et se purkautuu riitelynä? :hug: voimia!

Päkä: muistaakseni oon jostain lukenut (testien käyttöohjeista?) että se viiva on ja pysyy jos on oikea viiva. Mutta jännää! Tee aamupissasta uusi testi ja kerro heti! :)

ON: tulihan se pieni tuhru eilen, tästä oviksesta jäi "puuttumaan" vain selkäsäryt, muuten ihan samanlaista kuin viimeksi. Onneksi nyt tiesin mitä odottaa niin ei mene pää heti sekaisin :D Katsotaan kuinka sekaisin olen viikon päästä kun alkaa ihan oikeasti taas jännittää.
 
Hempu86la: :hug:

niiskuliini:
Onnea! :flower:

ON: Täällä dpo6, mikäli halppis ovistesteihin on luottaminen. Eikä rehellisesti sanottuna tunnu yhtään mitään. Oviksen tienoilla nippaili vähän, siinä kaikki tuntemukset.

Kysymys kuuluu, milloin jotain tuntemuksia vois alkaa odottelemaan? :eek:
 
Tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu ja kiittämään kaikkia onnitteluista.
Tekis mieli kertoa jo häissä kaikille. Suunnittelin jo antavani tuleville isovanhemmille jotkut
vauva aiheiset lahjat häissä. Sillon mentäis viikkoa 8-9 joten en tiedä vielä kerronko. Mieli kyllä tekisi ja tiedän että salaisuus paljastuu jo ennen sitä joten olisi ihanaa kertoa itse
isovanhemmille eikä odottaa että kuulevat jotain muuta kautta.
Sit jos käy huonosti niin surukin olisi yhteinen. Meinasin käydä ennen häitä varhaisultrassa jotta saisin oikeasti tietää onko siellä masussa pikkuinen sydän sykkimässä vaiko ei.

Edelleen on epäuskoinen olo. Kaikki on uutta ja netistä oon haalinut tietoa mitä kaikkea saa syödä ja mitä ei. En vaan vieläkään usko tätä todeksi. Väsyttää, alamahaa nippailee, kalan haju etoo. Mutta ei oikein muita oireita. Vieläkin mietin että kohta ne menkat alkaa kun alavatsaa nippailee. Mulla ei siis ollut mitään eroa tavalliseen kiertoon kivuissa ja mitään raskausoireita ei ennen plussaa ollut.

Ootte ihania kaikki ja superisot halit jokaiselle ihanalle :hug:
 
Kiitos kaikille tsemppaajille ja tukensa antaneille.. Miä olen täällä ihan hajalla :'( Mietin vaan, että miten paljon tulee turhia kiertoja kesän aikana ja nyt ei tosiaankaan voi tehdä ite mitään.. Siirrytään varmaan sitten 4.10 kunnalliselle yksityiseltä, ei vaan ole laittaa rahaa 4.500e ICSI hoitoihin joissa onnistumisprosentti 15 jos niihin joudutaan.. Mutta kiitos kaikille ja tsemppiä jatkoon :heart:
 
Onnea jatkoon Hempu86la :flower: Nauttikaa kesästä ja yrittäkää unohtaa murheet. Vaikka voi olla alkuun vaikeaa. :hug:

ON:Nyt mie sitte testasin. Ihan selvä haamu, testiajan sisällä tuli mut tosi haalea viiva.. :headwall: Mitä tämä nyt on??
 
7.6. KESÄKUU



lillukkainen...................kp 128/19-33.......................yk 3
Jessica-87....................kp 118/?..............................yk 1
B881............................kp 110/30-40.......................yk

Niiskuneiti25................kp 97/28..............................yk 1
yöperhonen-................kp 92/28..............................yk 27

FairyTale85..................kp 87/27-29.........................yk 6
kiharapää....................kp 86/28-40.........................yk 28

Viu...............................kp 68/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 68/?................................yk 11



anu84..........................kp 53/29-32.........................yk 25



Miipeli..........................kp 48/27-36.........................yk 18
hilppa86......................kp 47/33-35.........................yk 3



Vaniljainen...................kp 39/32-39........................yk 6
esperanzadora............kp 39/29-31........................yk12



Päkä82........................kp 29/27-28........................yk 1
Jessie82......................kp 26/24-34........................yk 15
BloodyEnd...................kp 23/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 21/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 20/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 20/?...............................yk 14/2



Kilu09...........................kp 18/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 17/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 17/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 15/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 15/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 15/36-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 14/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 14/?..............................yk 3
niuku............................kp 10/44?...........................yk 10
Inger............................kp 10/32-35 ......................yk 5



EtanaLilli......................kp 9/28-30.......................yk 18
tiuvi.............................kp 9/25-45.......................yk 11
Louvre.........................kp 8/28-39.......................yk 24
HappyFeet...................kp 8/30..................since 8/2008
MyDream.....................kp 3/28..............................yk 6
Shih.............................kp 2/33-35........................yk 5
tiinatitityy....................kp 1/28-30........................yk 3

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Jes, nyt siirryttiin kakskymppisten puolelle listassa, tuntuu niin kovin voitokkaalle :D Vielä viikko odottelua ja sit on jänskät paikat, sopivasti ens maanantaina on viimenen työpäivä ennen kesäloman alkua :p

hempula: :hug: toivottavasti kaikki järjestyy

hilppa: oi, toivottavasti se vahvistuisi vielä! Jos se on vaan tosi myöhäinen plussa? :) peukut pystyssä täällä!
 
Hohhoijaa... mulle voipi päivittää kp 1/28-29 yk3 . Täti yllätti totaalisesti. Suoraan sanoen ottaa päähän ja paljon. Taidan tässä kierrossa kokeilla ovistestejä, niin saisin vähän selkoa millon ovis on.

Hempula, voimia teille!
 
Huomenta! Kävin tänään labrassa ja tuloksia lääkäri soittelee mulle perjantaina. Siihen asti odotellessa. Tällä viikolla pitäisi alkaa testailemaan tota ovista, pitää varmaan aloittaa hyvissä ajoin, ettei mene ohi :) Muuten kaikki ok, kesäisin mielin mennään (mutta tulis jo lämpimämpää!) . Eipä mulla mitään erikoista...
 
Hempu koita jaksaa :heart:
Hilppa varovaiset onnittelut ilmoittele kun se vahvistuu :)
Tiinatitityy pahoitteut sinullekkin :/

ON: kp17/38 ja yölliset nippailut piti paikkansa ja äsken tein otestin ja siihen tuli HYMYNAAMA!!!! Ette voi uskoa kuinka onnesta soikeena olen en ole ikinä ennen saanut eli siis löytänyt oikeaa kohtaa :D ja pakosti tuli itellekki hymy naamalla ku se hymyili mulle hihii :) eli siis glearbuen digitesti ja en muuten ikinä enään meinaa liuskatestejä käyttää kun niistä en ikinä ollut varma :)
 

Yhteistyössä