Heippa taas tännekkin :wave:
Mulla on ollut tämmöistä pakollista irrottautumista kuumeilusta, kun on omasta kannettavasta laturinjohto rikki..Onneks miehellä on tää työkone, jota se aina välillä muistaa tuoda kotiinkin
Yohannalle ihan hirveästi onnea plussasta!!:heart: :heart: Samaten kaikille muille plussanneille! :heart:
Isot halit kaikille, joilla se tyhmä kakkapää täti vaan tulee kerta toisensa jälkeen röyhkeästi kylään!! :hug: :hug:
ON: On kiva seurailla, kun tosta listasta näkyy samassa kohtaa kiertoa menevät =) Nyt on siis kp 10 täällä ja greippimehua ostin nyt ihka ensimmäistä kertaa, nyt alkaa olla kaikki keinot sallittuja
Tää on mun mielestä tätä tylsintä aikaa kierrosta, kun odottelen ovistakin vasta ensi viikolla tulevaksi..Noh, hyvää harjoitteluaikaa tämä ainakin on..
Mä yritän tän alkukuun aina käyttää vähän erilaiseen seksiin, ovulaation aikoihin kun pitää olla tarkkana, että se tavara menee oikeaan paikkaan
Mies tykkää kun saa välillä tulla muuallekkin kun sinne perinteiseen :ashamed:
Koitan välttää sitä suorittamiseksi menoa, vaikka välillä itsestä tuntuukin, että ihan sama miten päin ollaan kunhan saadaan tavara sisälle :ashamed: Miehelle tätä ei kuitenkaan saa missään tapauksessa näyttää, joten teen parhaani, että se pysyy tyytyväisenä. Meillä ainakin parhaiten toimii rehellinen pervous
Plussaonnea kaikille ihan hirveästi!! Toivotaan, että keväthormoonit saavat meidänkin hormoonit sekaisin oikealla tavalla :heart: