~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Haljea kauheasti kaikille, joilla täti tullut kylään :hug:
Nyt täytyy kyllä kertoa ihania uutisia varovasti täältä, eli tein eilen vielä clearblue digitaalitestin ja kyllähän siinä luki , että raskaana. Oon vielä asiasta niin sekasin , että eihän tätä nyt usko.Kerron vielä tämän kuun jutut eli ekaa kertaa kokeiltiin tässä kierrossa (yk 5) ovulaatiomittaria (clearbluen digitaalinen, kannattaa satsata näytti hyvin hymynaamaa tokalla testipuikolla) eli kp oli 13 kun pärähti plussaksi se. No se oli juuri viikonloppu ja molemmat oli vapaalla, että 3 vrk aikana 5 kertaa heiluteltiin peittoja (2 kertaa ennen ovulaatiomittarin plussaa ja sen jälkeen sitten vielä 3 kertaa). Kirjoittelin tuolla alussa, että ei juurikaan mitään oireita alkuun ollut. Kaikki tuntemukset alkoi nyt vikalla viikolla ennen pelättyä tätiä. Oireita siis kova väsy, kiva varmaan kuulla mutta vatsa toiminut joka päivä (ennen harvakseltaan), miehen mielestä olen ollut kiree ku viulunkieli , itse en tietenkään tätä myönnä :LOL:
Iho ollut outo (vähän finnejä, mutta enimmäkseen ongelma että tosi kuiva).Alavatsa pistoja ( ei tyypillistä jomottavaa menkkakipua vaan ihan kun neulalla joku pistäisi välillä alavatsaan, välillä ihan vähän menkkajomotusta).Lämpöjä en ole mittaillut että niistä en osaa sanoa. Kauhea nälkä. En tiedä onko oire ,mutta 3 päivää oli vasemmassa silmäkulmassa elohiiri :)
Rintoihin on nyt ilmestynyt näkyvämmin verisuonet, muuten ei oikeastaan paljoakaan eroa , vähän arisvat ,mutta ei niinkun jotkut sanoo että pitää rintsikat päällä nukkua yöllä.

Tässäpä nämä tällä hetkellä. Kierto tosiaan vasta 26/28-30 plussa pärähti siis kp 25 jo.Toivotaan nyt että kaikki menee hyvin, kaikki niin alussa, että pelkään koko ajan että ne menkat tulee sieltä kuitenkin . OEH!

Ihanaa pääsiäistä kaikille ja runsaasti plussatuulia puhaltelen kaikille!! :whistle:

:heart:
 
Paljon onnea plussasta:) Miltäs nyt tuntuu? Varmasti aivan ihanalta. Mä en jaksais odottaa
tän kierron päättymistä että päästäs ensi kierrosta tosi toimiin. Tän kierron aikana käytettiin vaihtelevasti ehkäisyä. ( syynä siis se että en mahdu heinäkuussa hääpukuuni jos tulen raskaaksi jo nyt)

 
Raitakissa voima :hug: ! :(

Espe kiitosta!Joka päivä on tullut harjoiteltua... ;)

Yohanna ONNEA! :flower:

Aj,Niuku ja muuta tarvitsevat :hug: !

Miipeli kiitos taas päivityksistä! :heart:

Oma napa:Taas tuli touhuilun jälkeen tuhrua ( taitaa ola hukka kierto tämäkin ) tai sitten limakalvot rikki tai jtn...Harmittaa silti enkä tältä kierrolta odota mitään. :headwall:
 
Tervetuloa E2 :flower: !

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava pääsiäinen!Mulla alkaa päivystys tänään :( ei sitten huvita yhtään...Ovis oli ja meni,en kyllä odota tältä kierrolta yhtään mitään sen tuhruilun vuoksi.Harmittaa sekin! :/

Huhuu jännäilijät...........?
 
mä olen itkenyt koko illan ja selaillut lapsettomien simpukka-yhdistyksen sivuja. Oli tosi ihana päivä kun ystävä perheeni kävi kylässä ja näin ystäväni raskausmahan. Paha mieli tuli vasta äsken jälkeenpäin, kun tajusin etten saa lukea vieläkään iltasatuja omalle lapselle. Luin siis kirjoja ystäväperheen lapselle, ja että se oli mukavaa! Nyt olen tunnin itkenyt miehen rintaa vasten :ashamed:

 
Voi älä itke neulainen :hug: :hug: Varmaan itse kukin tuntee samalla lailla ajoittain. Ne tunteet tulee pintaan tosiaan vasta noin jälkeenpäin, ehkä siksi ettei sisimmässään halua näyttää toiselle että itsellä on paha olla. En oikein itse tiedä miten suhtautuisin vastaavaan tilanteeseen, onnekseni läheisimmät ystävät eivät ole ainakaan nyt raskaana. Silti etäisempienkin ystävien, ja itse asiassa ihan kenen vaan, vauvamahan näkeminen kouraisee aika syvältä... :ashamed: Mekin ollaan aloitettu miehen kanssa yritys viime syksynä, eli näemmä aika samoihin aikoihin kuin te.
Vaikka noita pahoja mieliä tulee ajoittain vastaan,niin koitetaan nyt jaksaa. Kyllä se lapsi meillekin suodaan, tavalla tai toisella, ja ennemmin tai myöhemmin :heart: .

Isot halit kaikille muillekin, näkyy valtaosa olevan vasta kierron alkupuoliskolla tai siinä puolenvälin tietämillä. Tsempit siis oviksen bongailuun ja kaikille plussatuulia :whistle:
 
kiitos manuliina! Pahinta tässä on se, kun tietää ettei oma kroppa vaan toimi. Ja kun olen aloittanut jo hormoonihoidot, eli luomuuskin on jo kaukana. Kolmet menkat puolessa vuodessa ja nekään ei olleet mitään kunnollisia. Nyt on hormooneja seuraavaksi viideksi kuukaudeksi, mutta mitä taas sen jälkeen? Me ei siis olla päästy edes kunnolla yrittämäänkään, koska mun kroppa ei vaan pelaa.

Alkaa mennä toivo.
 
Neulainen,älä ole murheissasi,kyllä se sinunkin aika vielä koittaa,todella kurjaa eteei kroppa pelaa niiin kuin haluaisi mutta positiivistahan on se että olet hakenut ja saanut apua kierron normalisoitumiseen!Iiiiiso tsemppi :hug: ,myös Manuliinalle!
 
Neulainen rakas muru älä itke. :hug: tiiän miten pahalta susta tuntuu.. kun musta itsestäkin tuntuu että oon ihan luhistumispisteessä tän homman kanssa kaikin tavoin. Oon ihan loppu! Koitetaan kuitenkin aatella että kyllä meidänkin aika vielä tulee muru!! :heart: :heart: :hug:

Kirjoitan teille ihanuuksille ihan pari riviä vaan nytten ja myöhemmin enemmän. En oo oikein kyennyt kirjoittamaan mitään pahalta ololtani, mutta luen kyllä kirjoituksianne. Ei jotenkaan ole itsellä mitään sanottavaa kun olo on yhtä tyhjä kuin mun kohtu!

Tällä kertaa minulla olisi kysyttävää teiltä osaavammilta:

Onko normaalia että oviksen aikaan on parina päivänä rusehtavaa vuotoa? En käsitä mitä mun kroppa taas sekoilee?!! Tänään testasin aamulla haaleen ovisviivan. Huomiseksi varmaan on sitten yhtä vahva ku toinen viiva. En minä käsitä mikä nyt on taas?? Oonko mää jotenkin todella viallinen maanantai-kappale?? :( :headwall: :headwall: Kiitos avusta ja vastauksista muruset! :heart:
 
Kyllä se tais vaan olla ovis.. Nyt on tissit niin lujaa arat ettei mahallaa pysty olla, ja hipaisukin sattuu ja lujaa!!! Mitenkähän tuota kiertoo sais tasattua, kun ei se nyt oo hääviä et ovis tulee kp 30 vasta!!
 
Heipparallaa kaikki!

neulainen voi murunen, älä itke! Ihanaa, että sulla on noin ihana mies, jonka rintaa vasten itkeä :heart: Toivottavasti hän osaa olla isona tukena sulle, eikä sun tarvitsis yksin kamppailla epätoivoa vastaan. Voin niin kuvitella miltä siusta tuntuu.. Ite tunnen samaa epätoivoa ja surua aina, kun näen avokin siskon lasta ja kuinka hän esittelee kaikienlaisia vauvanhattuja ja muuta omasta mielestäni krääsää (kateellinenhan vaan olen).. Toivon siulla niin kovasti paljon voimia ja että alkais asiat selviämään :hug: :hug:

taffo kukkuluuruu, täällä ollaan.. Tilasin clearbluelta 7 ovulaatiotestiä mihin ilmeestyy hymynaama ovulaation aikaan, jos ne olis vähän selkeämpiä.. Ja ylihuomennahan tässä ollaan lääkäriin menossa lähetettä hakemaan tutkimuksiin.. :) Tsemppiä päivystykseen rakas :heart: :heart:

Uudet tervetula ja raskautuneet onnea!

HH Mulla on joskus tullu ovulaation aikaan yhdynnässä ollessa niukkaa verenvuotoa.. Mutta vaan ihan pari kertaa, ei ole taas aikoihin näkyny, onneks :) Etkä siä oo mikään viallinen maanantai-kappale murunen! :heart: Haikarat nyt vaan on jossain kevätlomalla näköjään, eikä osaa taas suunnistaa yhtään oikeeseen suuntaan.. Murh! Isoja haleja rakas, kyllä tästä vielä noustaan me kaikki :heart: :heart:

manuliina puhallan onnea teidän yritykselle!

ON: Nyt ollaan oltu taas avokin kanssa tukkanuottasilla.. Molemmat vetää vuorotellen pois mielipidettä naimisiin menosta ja huomenna pitäs paperit viedä maistraattiin.. Miuta stressaa kun katoin parhaaks kertoa työkavereille, et lähdetään kunnalliselle hakemaan apua, jotta ei synny selän takana kuiskuttelua, kun joudun vaihtelee varmaan ajan myötä vuoroja ja lähtemään aikasemmin töistä.. Kuten esim. ke kesken palaverin.. Ja joka kerta kun näkee avokin siskon lasta, tulee niin kateelliseks, että hänellä on kaikki mitä mulla ei; ikioma perhe.. Tänään on ollu ihan kamala itkunen iltavuoro.. Enkä jotenkin vaan osaa kertoa pahaa oloa puhumalla avokille tällä hetkellä, kaikki ilmenee kiukutteluna vaan.. Ja keskiviikon lääkärikin ahistaa.. Sieltä saa vasta lähetteen ja tutkimuksiin saa odottaa varmaan ikuisuuden polijonossa.. Ja mitä jos jompi kumpi meistä ei voikkaan saada lapsia.. Kamala päivä :'( :ashamed:
 
HH voimia murunen.. :hug: :heart:

Hempulainen kiitos ihanainen...Tsemppiä sullekin raksu! :D Toivottavasti kuitenkin päädytte onnellisesti naimisiin ja saat pian sen plussan! :heart: Älä ole murheissasi!

Anu what?!Ovis vasta kp 30,hui kamala miten pitkä kierto tulee!Koetahan saada joku tolkku tuohon!Voima :hug: !

oma napa:Tää kierto menee NIIN pipariksi kuin olla ja voi. :headwall: Ensin tuhruillan touhuilun jälkeen ja nyt jo viidettä päivää ovistikku näyttää haaleaa viivaa sen yhden todella tumman viivan jälkeen!V*tuttaa niin ettei mitään rajaa,ennen kkm:a ei todellakaan näyttäny mitään haaleeta viivaa päivätolkulla!Mitähän sekin sitten taas merkkaa. |O
 
Hempu: Oon niin happy happy happy sun puolesta. Onneksi olkoon!! Naimisissa on ihanaa olla. Olen varma että päädytte siihen ratkaisuun että menette naimisiin! Ihanaa hani! :heart: :heart: Sen jälkeen sitte plussat testiin ja avioelämä pääsee kunnolla alkamaan :whistle: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Häiden odottelu ja valmistelu on ihanaa! Itse ainakin pidin loistoratkaisuna sitä että menimme viime kesänä naimisiin. Se lujitti meidän suhdetta ainakin.

Taffo: Miten harmillista. Miten ne ovistestit nyt noin monta päivää näyttää haaleeta viivaa. Jospa sun kierrot jo kohta tasaantuis taas normaaleiksi. Ikävää tommonen. :p :heart: Koita kestää!! :hug:

ON: Itse unohdin testata ovista vielä tänä aamuna. Oon nimittäin tullut kipiäksi eikä päässä oikein oo muuta kuin surinaa vaan. Jospa tänään jaksais vielä viimeistellä oviksen aikaa. Toivoisin jo niin kovin meillekin sitä plussaa.. :ashamed: Paras ystäväni lähtee huomenna sairaalalle tarkastukseen ja mahdollisesti joutuu jo jäämään sinne kun synnytys niin lähellä. Tuntuu ittestä helvetin pahalle vaikka pitäis olla onnellinen hänen puolestaan. :ashamed: :ashamed: :headwall: Tasan ei käy onnenlahjat.

Päivänä toisena sain myös ihan totaalisen tarpeeksi vaihteeksi vauvakeskusteluista kun hänellä (siis synnärille menossa olevalla ystävälläni) ei ollut tasan muuta asiaa kuin että onko siskoni maha kasvanut ja joko serkkuni on jäänyt äippälomalle, sekä tietysti juttua hänen omasta tilastaan. Mitä väliä mitä minulle kuuluu??? Vastaukseni kysymyksiin olivat Kyllä! Kyllä! ja jotain epämääräistä yninää sekä soitellaan myöhemmin. Mää en jaksa kohta enään!!!!! Vitsit mää oon paska ihminen, tiedän!! :headwall:

Manuliina: Sun kaa mennään myös samoilla yk:lla. Toivoisin niin kovasti teillekin jo omaa nyyttiä :heart: :whistle:

Nyt jatkan tota sohvalla rötväilyä. Pää tuntuu satakiloiselta ja kurkku on tosi kipeä.. :/

Plussaa kaikille kovasti :whistle: :whistle: :whistle:
 
Tsemppiä ja jaksamista kaikille ja onnea plussanneille/oviksen bonganneille :heart: :hug:

ON: Mulla ei ole näin alkukierrosta oikein mitään kirjoteltavaa.. Ovista kovasti odottelen, että pääsisi tosi toimiin.
Kun joku ehtii päivittämään, niin mulle voisi merkata kierron pituudeksi sen 33 päivää. Kiitti :)
 
taffo prklnärrimurrihemmetti noita testejä, menevät ja sekottavat toisen mielen tolla tavalla!!! Saapi mennä niin pitkälle kun pippuri kasvaa tollaset! Toivottavasti sun kierto tasaantuu pian :) Ja jos mahollista, älä välitä niistä haaleista viivoista, oothan kuitenkin saanut vahvan viivan jo :heart: :heart:

HH Et siä kultamurunen ole mikään paska ihminen!!! Et ollenkaan :hug: Muuten miäkin olen tosi paska, kun tänään tuli uus sairaanhoitaja töihin, joka odottaa toista lasta ja jää kesällä äitiyslomalle, niin toivotin sen mielessäni alimpaan kuuseen mahansa kanssa mun nenän edestä.. Hei murunen, mitäs me paskat ;) Voi ei, kurjakurjakurja, ootko siä saanu jonkun pirullisen lenssun nyt sitten :( Ei kivaa... Yritä parantua oikeenoikeen pian murunen :heart: :heart: oon niin pahoillani, että siun kärsivällisyyttä ja hermoja on koeteltu raskauspuheilla taas koko vuoden edestä.. Toivottavasti siun olo helpottuu sitten, kun ystävä on synnyttäny :hug: Niin isosti voimia!! :heart: Tiedän niin tarkkaan miltä siusta tuntuu :(

ON: Hei me mennään naimisiin to 29.4.2010 maistraatissa klo 15.30!!! :D :D :D Ja sitten tästä neidistä tulee rouva!! ;) ;) Josko sen kunniaks sitten alottas laskemaan vauvantekoyrityskertoja ykkösestä, sillonhan alkaa niinkun tavallaan uus vaihe ;) ;) :heart: :heart: Tai jospa ei tarviskaan laskea sit ollenkaan yrityskertoja :D :D Jeesh, tää lähtis huomenna sinne lääkääriin puoli kolmeks :)
 
Onnea Yohanna83!!
ja :hug: niitä tarvitseville...

Kuinkahan varmoja nuo clearbluen testit on? minun silmäni luulevat näkevänsä siinä haaleampaakin haaleamman plussa... en uskalla kummiskaan toivoa edes mitään kun silmät tietty valehtelee :/

perjantain tohtoria odotellaan jo jännityksellä.
maha ollu taas vaihteeksi armottoman kipeä, sellaista närästyksen ja menkkakipujen sekoitusta, välillä se on turvonnut palloksi tai tuntuu kuin olisi koko ajan pallo..ja ei ole todellakaan mahatautisen oloinen olo ja nyt rinnoistakin tullut tosi arat varsinkin nänneistä... ja "lievää" kärttyisyyttä ilmassa. Ja tuntuu kuin saisi jatkuvasti olla ravaamassa vessaan Säikytin ukko-paranki soffalle nukkumaan kiukuttelullani :LOL:

HH koita jaksaa vaikka tiedänkin kuinka kornilta tämä voi sinulle kuulostaa :hug:

Neulainen tiedän tasantarkkaan miltä tuntuu kun oma kroppa ei ole millään tavalla normi kuosissa. Sitten sanotaan ettei saisi ressata turhia.. ja kakat, yritäppä siinä olla ressaamatta :/
 
Täällä tuli täti tänään kylään kp1/28. Kierto näyttää olevan siis 28 päivää.
Tyytyväinen olen. Keho näyttää lähtevän toiminaan juuri oikein vaikka
pillerit juuri lopetettu.
Mä oon onnellinen. 2 viikon päästä päästään yrittämään vauvaa meille
oikein urakkalla:) Salaa jo tosin toivoin että olisinkin ollut jo raskaana.
 
Heippa taas tännekkin :wave:

Mulla on ollut tämmöistä pakollista irrottautumista kuumeilusta, kun on omasta kannettavasta laturinjohto rikki..Onneks miehellä on tää työkone, jota se aina välillä muistaa tuoda kotiinkin :LOL:

Yohannalle ihan hirveästi onnea plussasta!!:heart: :heart: Samaten kaikille muille plussanneille! :heart:

Isot halit kaikille, joilla se tyhmä kakkapää täti vaan tulee kerta toisensa jälkeen röyhkeästi kylään!! :hug: :hug:

ON: On kiva seurailla, kun tosta listasta näkyy samassa kohtaa kiertoa menevät =) Nyt on siis kp 10 täällä ja greippimehua ostin nyt ihka ensimmäistä kertaa, nyt alkaa olla kaikki keinot sallittuja :whistle:
Tää on mun mielestä tätä tylsintä aikaa kierrosta, kun odottelen ovistakin vasta ensi viikolla tulevaksi..Noh, hyvää harjoitteluaikaa tämä ainakin on.. ;) Mä yritän tän alkukuun aina käyttää vähän erilaiseen seksiin, ovulaation aikoihin kun pitää olla tarkkana, että se tavara menee oikeaan paikkaan :LOL: Mies tykkää kun saa välillä tulla muuallekkin kun sinne perinteiseen :ashamed:
Koitan välttää sitä suorittamiseksi menoa, vaikka välillä itsestä tuntuukin, että ihan sama miten päin ollaan kunhan saadaan tavara sisälle :ashamed: Miehelle tätä ei kuitenkaan saa missään tapauksessa näyttää, joten teen parhaani, että se pysyy tyytyväisenä. Meillä ainakin parhaiten toimii rehellinen pervous :whistle:

Plussaonnea kaikille ihan hirveästi!! Toivotaan, että keväthormoonit saavat meidänkin hormoonit sekaisin oikealla tavalla :heart:
 

Yhteistyössä