~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

25.3.-10 Torstai


PikkuPrinsessa............kp 75/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 73/?...............................yk



lillukkainen...................kp 54/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 53/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87....................kp 44/?................................yk 1
tiuvi..............................kp 42/33.............................yk 8
kiharapää.....................kp 42/28-40........................yk 27



Opaali78......................kp 33/26-30..........................yk 12
esperanzadora............kp 30/29-31..........................yk 10



HappyFeet...................kp 29/34...............................since 8/2008
kilu09...........................kp 29/28...............................yk 15
Hempu86la..................kp 28/30-35..........................yk 20
Vaniljainen...................kp 28/32-39..........................yk 4
Tuittu-..........................kp 27/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 27/?..................................yk 2
anu84..........................kp 26/29-32..........................yk 24
Manuliina.....................kp 24/28-31..........................yk 7
Tesmis.........................kp 24/24-28..........................yk 2
Elviir-a.........................kp 23/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 22/30................................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 22/28................................yk 1



Raitakissa...................kp 18/28-30..........................yk 7
yöperhonen-...............kp 17/28...............................yk 27
niiskuliini.....................kp 16/28...............................yk 1
Dreaming86................kp 14/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 12/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 10/30...............................yk 18



Louvre.........................kp 7/28-35..........................yk 22
Taffo82........................kp 7/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 6/?.................................yk 2
Anna-79......................kp 5/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 3/27-36.........................yk 17
HH1979.......................kp 2/28-29..........................yk 8
Jessie82......................kp 1/24-34..........................yk 13


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12
katjahei.......................kp.......................................yk


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2



 
Täällä negaillaan edelleen, mutta oireet vaan vahvenee. Viime yönä heräsin hillittömään päänsärkyyn ja nälkään. Oli pakko käydä syömässä yöllä. Ja mä en käy koskaan syömässä yöllä. Kuumeinen olo on edelleen... Ja siis täti loistaa poissaolollaan. Kämmäsin varmaan aamun testauksen kun olin käynyt aamuyöllä vessassa pari tuntia ennen... Tajusin testin käytön jälkeen, että tais olla vähän laimeeta... No silti tiirikoin sen digitestin auki saksilla :LOL: ja olin ihan varma, että siinä näkyi sininen haamu. Mun mies kysyi, että "ai missä". Mies on luvannut plussatestin jälkeen tarjota aamulla kakkukahvit. Eli niitä vielä odotellessa kun mies ei vielä vakuuttunut (ihan hyvä, että toisella meistä on vielä järki päässä).
 
Hempula Ei ne terolutit maksa kuin alta 10? 3kk:den satsi!!
Täällä ei oikein mitään kerrottavaa.. Valkkaria oon vuotanu pari päivää aika runsaasti.. Mietinkin tuossa et toivottavasti ei vaan oo ovis vasta nyt.. Mukavasti kierto venyys!!!
 
Pikaisesti omanapailen ja pyydän mielipiteitä..

Oon täällä vähän sähläillyt testailujen kanssa :ashamed: Eilen illalla tuli semmoinen olo, että haluan testata ja kolmen tunnin pidätyksen jälkeen pissin purkkiin ja tein Clearbluen plus- testin. No nega oli ja päätin, että teen aamupissasta uuden.

Noh, aamulla unenpöpperössä toistin edellisiltaisen ja näin mielestäni toosi haalean viivan. Mies ei kyllä sitä suostunut näkemään. Noh, sitten tulin iltapäivällä töistä ja vilkaisin huvikseni aamuiseen testiin ( joo tiedän, ettei niin saisi tehdä ) ja viiva oli tummunut. Tuo ukkokin sen näki. Kaivoin sitten rodesta sen edellisiltaisen testin ja katsoin onko siihen ilmestynyt viivanpaikkaa tms. ja ei kyllä ollut!! :eek: Eli toisinsanoen hypin seinille, olen sekaisin enkä jaksa odottaa paria päivää, että voisin testata uudelleen :D Ja samalla tietenkin täytyy pelätä tätiä..

Mitäs sanotte...?
 
Miya hurjan paljon onnea! :flower:

Opaali d :D b plussaaaaaaaa!

Hh,on todellakin ymmärrettävää ettet jaksa kuunnella tuollaisia juttuja ja onkin parempi että lähdet pois mieluummin kuin kidutat itseäsi kuuntelemalla jotain mikä loukkaa vaikkei olisi tarkoituskaan.Sinä et todellakaan ole epäonnistunut yhtään missään,kaikille se lasten saaminen ei vaan ole niin helppoa,rakaskultapieni,se ei silti tarkoita että olisit epäonnistunut!Sulla alkoi YK8,kuitenkin suurin osa raskauksista alkaa vuoden sisällä.Tässä hedelmällisyys.fi sivuilta testi jossa kysytään oletteko yrittäneet vähintään vuoden:


Raskauden keskimääräinen kumulatiivinen todennäköisyys vuoden yrittämisen aikana (hedelmällisillä pareilla, jotka ovat lopettaneet ehkäisyn käytön):

3 kuukautta: 60%
6 kuukautta: 75%
9 kuukautta: 80%
12 kuukautta: 90%

Vaikka todennäköisyys raskauteen lisääntyy ajan myötä, se laskee iän myötä.

En tiedä oletko jo nähnyt/tehnyt testiä..Jos et kannattaa käydä kattomassa!VOIMIA rakas :hug: :hug: !!!!

Anu :hug: !!
 
miya onnea!!!

ja hyvältähän toi kuulostaa Shih :D Kyllä varmasti tummenee!! Pidetään peukut ja varpaat pystyssä!!

on: oon ihan turtana istunu töissä nyt tunnin tekemättä mitään. Ja meinaa itkettää. Siis kp 3 et ei mikää alun ahdistuskaan. Yks jäi tänään täältä äitiyslomalle. Ja nyt tuolla parin metrin päässä on porukka jutellu omista vauva-kokemuksistaan ja kavereiden vauvoista ja raskaana olemisesta ja aborteista... :'( En kestä kuunnella enkä ajatella enää kohta koko asiaa. Jos joku jaksaa/haluaa jossain vaiheessa alkaa päivittelee ees hetkeks niin voisin yrittää olla hetken pois täältä. Siis reissu on ensiviikolla edessä että olisin pois joka tapauksessa 3 päivää :(

Epätoivon hetki kai vaan..mutta ei tästä tule yhtään mitään.
 
Onnea kaikille plussanneille!!
Täällä Kp 1 ja tuolta listasta näyttää puuttuvan yk:t niin nyt sit alkaa 13. ja kierron pituuteen voi laittaa 24-34 kun heittelee aika paljon nykyään..

Menkoista taas pettyneenä soitin tk:hon jossa sanoivat pari kuukautta sitten ettei pääse kun ei heillä ole gyneä käytettävissä kun kerran kuussa. Nyt terkka antoi ajan pitkän harkinnan jälkeen 28.4, nyt vain mietin mitä se kunnallinen gyne tekee yleensä tarkastuksessa? ultrataanko edes? maltanko odottaa tuonne saakka vai kävisikö yksityisellä? paljon yksityinen suunnilleen maksaa ultrineen? alkaa vaan olemaan niin toivoton olo...
 
Tai sit jos taa valkkarinvuotaminen tarkoittaakin raskautumista!!!! :))) Eipä vaan oo ennemmi tuollastakaan ollut!! Ei vaan, enpä jaksa uskoo..... Miks tärppäis nyt, kun ei oo tärpänny reilu kahteenvuoteen muutenkaan!!! :/
 
niuku oikein hyvä, että olet saanu varattua gyne-ajan! :hug: Kyllä se siitä lähtee selviämään :heart:

Hempu86la hienoa, että mieskin on valmis tutkimaan itsensä! :) Tiedän kaksi paria, joilla oli vaikeuksia saada lasta alulle ja kummassakaan ei miestä meinannut millään saada tutkittavaksi.. :x

HH1979 no voih! :hug: Isot halaukset tyhmästä tädistä!! :hug: Ymmärrän täysin sun tunteet ja ajatukset raskautuneita naisia kohtaan. Nyt et saa menettää toivoa ja uskoa ja huonoa naista se susta todellakaan tee!! Voimia :heart:

Vieläkös Manuliina lämpöilee? :heart:

Opaali78 Toivon kamalasti, että oireet ois oikeita ja testit vaan näyttää mitä sattuu :heart: Kovin lupaavalta sulla kuulostaa! :whistle: Meilläkin mies on se joka toppuuttelee ja pitää järjen mukana touhussa :D

Miya Plussarutistukset :hug: :hug: ONNEA!! :heart: Ihanaa... :)

Shih Mä tein viime kierrossa saman virheen, että menin tuijottamaan sitä vielä testiajan jälkeen :ashamed: Nyt kantsii sinnitellä (tiedän, vaikeeta on ton jälkeen) pari päivää, että saat varmasti varmuuden :heart: Toivottavasti sulla ois ihan oikea haamunen bongattuna :heart:

Jessie82 mä suosittelen yksityistä, olen kuullu niin paljon huonoja kokemuksia noista julkisista lääkäreistä, kaverilla oli esim. appelsiinin kokoinen kysta munasarjassa ja lääkärin (siis julkisen puolen sellaisen) mukaan sillä oli vaan ilmavaivoja :x
Ite kävin myös yksityisellä tutkimuksissa kuukausi sitten ja olin todella tyytyväinen, vaikka maksoikin tietysti enemmän. Mulle tehtiin sisätutkimus ja sisäultra ja hintaa tuli 180?, josta osan meni kelan maksuun ja loppusumma oli siis 140?. Kannatti kyllä maksaa, nyt voin olla varmin mielin, että tutkimus tehtiin kunnolla.
Tottakai niitä on varmaan hyviäkin lääkäreitä julkisella puolella, mutta ite suosin yksityistä näissä alapää asioissa :)

Kiitos Taffulle ja muille plussapuhureista :heart:

Mä menen kiertopäivässä 25 ja dpo ois nyt 9. Kaikenlaista kivaa oiretta tässä on taas keksitty, jottei aika käy pitkäksi :LOL: Muistelen vaan, että myös viime kierrossa oli jos jonkinlaista ja pyh sieltä mitään plussaa silti tullut :whistle:
Nyt olen saanut uusina oirena lyhyen pinnan, tämän todellakin omituisen lämmönnousun 37,2, ei mulla koskaan ennen ole lämmöt näin paljon nousseet oviksen jälkeen. Ja sit tänään aloin autossa itkeä vollottaa, kun radiosta tuli ihana biisi ja tuli vastaan ambulanssi vilkut päällä :LOL: Tänään ja eilen on myös ollut ajottaista pahoinvointia, mutta se onkin vanha tuttu oire viime kierrolta jo :whistle:

Mutta ajatelkaamme positiivisesti, ihmiset sentään voi raskautua joka kuukausi!! Miettikää jos meilläkin ois niinku vaikka koirilla, että "kiima-aika" ois vaan kaks kertaa vuodessa! :LOL: Ihmiset ois kyllä kuolleet jo varmaan sukupuuttoon...

 
Mä välillä toivon että olis "kiima-aika" vaikka kolmen kuun välein niin sais elellä rennosti väliajat :LOL: Tosin mä oon nytkin elellyt niin hätkähdyttävän rennosti taas vaikka oviksesta ei nyt ole 100% varmuutta lainkaan. Ehkä se meni jo alkuviikosta, ehkä se on tänään.. Mistä tästä nyt tietää kun ei ole jaksanut testailla. Tässä kierrossa en oikeasti aio hehkutella yhtään mitään, meille on muutto tulossa ja mulla on ihan muuta tekemistä kuin tarkkailla itseäni. Sitten vasta alan lämmetä asialle kun menkat on useamman päivän myöhässä ;)

Tsemppiä, rentoutta ja iloa kevääseen! =) :hug:
 
Miipeli voi sinua murunen,ei varmasti ole helppoa sinunkaan kuulla tuollaisia juttuja...Suuren suuri tsemppi :hug: !

Jessie mulla maksoi yksityisellä ultra ja tarkastus 94 ? kelan korvausten jälkeen,oli todella hyvää palvelua ja ottivat asian "tosissaan",mulla todella huonoja kokemuksia kunnallisesta joten menin heti yksityisille,suosittelen!Tsemppiä sinullekin! :D

Shih jännittää sun puolesta!JEE!

Anu d :D b varpaatkin pystyssä,plussapuuuuuuuuuuuuuuuuh! :heart:

Vaniljainen sullakin jännät paikat,awww!

Raitakissa ihailtavaa asennetta nainen! :heart:

Oma ).( odotellen ovista,menkat loppui toissa pv:nä ja aloitin oviksen tikuttamisen tänään kun ei tästä kropasta tiedä..hailurainen viiva ilmestyi,yleensä mulla ovis kp 13 tai 14,saas nähdä tuleeko ollenkaan.vähän jo hävettää tämä oma innokkuus... :ashamed: mutta sitä NIIN kovasti toivoo jos vaikka mahdollisesti vielä onnistuisi plussaus ja kaikki menis hyvin loppuun asti. :headwall:

HEMPUUUU HUHUUU?? Minne murunen on kadonnut?
 
Apua... Nyt alkaa hiukan jännittää.. Nyt ollu illalla ihme vihlasuja mahassa, ihan yhtäkkiä vihlasee sitten samantien niinku ei mitään, sit taas jonkunajan päästä sama!! Herranjestas tässähä pitkästä aikaa alkaa toivo vähän nousta.. Sitten nännissä oli elohiiri... Mitä ei ikään ennen... Apuaa!!! :eek: :eek: :eek: :)
 
Onnea plussasta Miya!!

ON: Täällä ihmetellään oloa ja kummastellaan mitä tämä meinaa... Huono olo, töissä alko kramppaileen alaselkä ja maha hieman... haluttais kovasti tehdä testi muttei uskalla...

neulanen laitan jossain vaiheessa yksäriä kunhan kerkeän :) olis kiva kuulla enemmän.
 
Jessie mä olen käynyt nyt kaksi kertaa puolen vuoden sisään yksityisellä. Molemmilla kerroilla mut on sisältä päin ultrattu ja muutenkin tutkittu hyvin. Hinnat on olleet noin 90? pintaan. Eli ei tosiaan paljon, ja sillä rahalla saa kuitenkin hyvän mielenrauhan, mitä mä en ole koskaan arvauskeskuksesta saanut. Että jos sulla on vaan laittaa rahaa yksityiseen tuo summa, niin tosiaan suosittelen!

Täällähän on ihailtavan monella jännät paikat! Nyt tytöt tsemppiä ja jaksamista, kyllä me kaikki vielä aikoinaan plussataan! :heart:

HH Kulta! :heart: Mitä jos nyt soittaisit vihdoin itsellesi sitä lääkäriaikaa? Te olette yrittäneet niiiiin monta vuotta, että saisitte vihdoin kaipaamasi apua. Ei se ole mikään hävettävä asia, ei todellakaan. Ja saisit edes vähän mielenrauhaa, teidät tultaisiin auttamaan raskaaksi. Mieti kulta! :heart:

).( Mulla tuli punertavaa vuotoa paperiin tänään :/ Olen syönyt niitä teroja nyt 7 päivää, en taida jatkaa enää. Mun tissit on tosi kipeät, eilen haastoin kaikkien kanssa vaan riitaa ja muutenkin olen ollut kuin perseeseen ammuttu karhu. Eli jotain on nyt käynnissä, nyt odotan että vuodot alkaisivat vain kunnolla. Johan se alkaa tulla kp 55 eteen näinä päivänä... Eli kunnon vuotoa odotellessa! B)
 
Tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu. Onnea kaikille plussanneille. Mä turhaudun kun ei voi vielä aloittaa yrittämistä. Tuntuu kidutukselta. Mä toivon vaan että tämä kierto menis super nopeasti ja ens kuussa alkaa yrittäminen.

Nyt oon ollu 3 viikkoa ilman pillereitä ja mä oon kun eri ihminen. Aikaisemmin oli pinna kireellä koko ajan. Nyt oon lauhkea kun lammas. Ei taida pillerit mulle sopia. En ole edes tajunnu mitä ne mulle tekee vaikka on syönyt niitä 4,5 vuotta. Mieskin oli ihan ihmeissään. Onko muilla ollu vaikutuksia pillereiden syönnillä?
 
Mahtuuko mukaan vielä yksi suuresti vauvakuumeesta kärsivä?

Täällä olisi yksi kohta 21-vuotias naikkonen haaveilemassa omasta kääröstä! Tällä hetkellä mennään tarkistuksen mukaan kp 57, ekoja luomuja odottelen pillereiden lopetuksen jälkeen.. Kaks r-testiä testattu ja molemmat negaa (viimesin testattu kp 36).

niiskuliini: Mä voin sanoo omalta kohdaltani, ettei oo ollu vaikutuksia, mutta mulla on monta ystävää, joille on käynyt ihan samalla lailla! On kyl hauska nähdä, millanen luonne heilläkin "oikeasti" on ilman hormooneita.. :D
 
Opaali :hug:

Onnea kaikille plussanneille ja jännääville plussatuulia :whistle:

Tänne ei kummempia kuulu, kp 7 menossa. Huomenna järjestän tyttöjen illan, saa ajatuksia vauvahaaveista vähän pois :)

Ja tervetuloa nöttönen !!
 
26.3.-10 Perjantai


PikkuPrinsessa............kp 76/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 74/?...............................yk



nöttönen......................kp 57..................................yk
lillukkainen...................kp 55/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 54/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87....................kp 45/?................................yk 1
tiuvi..............................kp 43/33.............................yk 8
kiharapää.....................kp 43/28-40........................yk 27



esperanzadora............kp 31/29-31..........................yk 10
HappyFeet...................kp 30/34...............................since 8/2008
kilu09...........................kp 30/28...............................yk 15



Hempu86la..................kp 29/30-35..........................yk 20
Vaniljainen...................kp 29/32-39..........................yk 4
Tuittu-..........................kp 28/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 28/?..................................yk 2
anu84..........................kp 27/29-32..........................yk 24
Manuliina.....................kp 25/28-31..........................yk 7
Tesmis.........................kp 25/24-28..........................yk 2
Elviir-a.........................kp 24/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 23/30................................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 23/28................................yk 1



Raitakissa...................kp 19/28-30..........................yk 7
yöperhonen-...............kp 18/28...............................yk 27
niiskuliini.....................kp 17/28...............................yk 1
Dreaming86................kp 15/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 13/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 11/30...............................yk 18



Louvre.........................kp 8/28-35..........................yk 22
Taffo82........................kp 8/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 7/?.................................yk 2
Anna-79......................kp 6/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 4/27-36.........................yk 17
HH1979.......................kp 3/28-29..........................yk 8
Jessie82......................kp 2/24-34..........................yk 13
Opaali78......................kp 1/26-30..........................yk 13


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12
katjahei.......................kp.......................................yk


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2



 
Opaali :hug:

nöttönen Tervetuloa :wave:

ON: Täällä on täti pysynyt, ainakin viellä, poissa. Jännityksellä ( ja kauhulla ) odottelen huomista.. Sunnuntaina aattelin testata, jos ei täti siihen mennessä ole kurvannut paikalle. Pahoin kyllä pelkään, että huomenna saan kylään todella ei toivotun vieraan :ashamed: :'(

Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikonloppua! :heart: Itse vietän sen töissä.
 
Opaali tsemppi :hug: !Voimia sinulle.

Nöttönen tervetuloa! :flower:

Anu awwww,plussaaa!!!!!! :heart: Jännittää sun puolesta!

Niuku tsemppiä ja plussatuulta!

Niiskuliini mulla kävi ihan päinvastoin...Kun lopetin pillerit niin temperamentti palasi...Välillä olen ihan helisemässä itseni kanssa,mies parka. :headwall:
 

Yhteistyössä