~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

27.3.-10 Lauantai


PikkuPrinsessa............kp 77/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 75/?...............................yk



nöttönen......................kp 58..................................yk
lillukkainen...................kp 56/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 55/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87....................kp 46/?................................yk 1
tiuvi..............................kp 44/33.............................yk 8
kiharapää.....................kp 44/28-40........................yk 27



esperanzadora............kp 32/29-31..........................yk 10
HappyFeet...................kp 31/34...............................since 8/2008
Hempu86la..................kp 30/30-35..........................yk 20
Vaniljainen...................kp 30/32-39..........................yk 4



Tuittu-..........................kp 29/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 29/?..................................yk 2
anu84..........................kp 28/29-32..........................yk 24
Manuliina.....................kp 26/28-31..........................yk 7
Tesmis.........................kp 26/24-28..........................yk 2
Elviir-a.........................kp 25/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 24/30................................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 24/28................................yk 1
Raitakissa...................kp 20/28-30..........................yk 7



yöperhonen-...............kp 19/28...............................yk 27
niiskuliini.....................kp 18/28...............................yk 1
Dreaming86................kp 16/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 14/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 12/30...............................yk 18



Louvre.........................kp 9/28-35..........................yk 22
Taffo82........................kp 9/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 8/?.................................yk 2
Anna-79......................kp 7/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 5/27-36..........................yk 17
HH1979.......................kp 4/28-29..........................yk 8
Jessie82......................kp 3/24-34..........................yk 13
Opaali78......................kp 2/26-30..........................yk 13
kilu09...........................kp 1/28-31..........................yk 16


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12
katjahei.......................kp.......................................yk


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2



 
Tervehdys kaikille. En ole pahemmin tänne kirjoitellut, mutta olen käynyt lukemassa juttujanne useamman kerran päivässä.

Onnea hipsu86, Ingu ja miya plussista! :flower:
Ja tervetuloa uudet mukaan kuumeilemaan toivottaa myös tuore pinoilija. :)
Pahoittelut uuteen kiertoon lähteneille ja paljon voimia. :hug: Perässä ollaan tulossa.

Moni on kokeillut tuota greippimehua. Pitäisiköhän sitä testailla. En kyllä tykkää greipistä, joten saattaa jäädä juomatta. :) Auttoiko se tunnistamaan limoja? Vai onko siitä muutakin apua?

Opaali78, Tuo oli hyvä vinkki, että miettisi mitä kaikkea voi vielä tehdä kun ei ole lapsia. Täytyy myöntää, että omat ajatukset pyörii liikaa vauvanteon ympärillä ja ei osaa nauttia tästä hetkestä. :ashamed:

ON: Tässä kierrossa olen tarkemmin seuraillut kehon toimintaa, jotta oppisin tunnistamaan lähestyvät menkat. Oviksen jälkeen sanotaan, että tulee kuiva kausi, mutta ei vain minulla. Loppukierron on tullut todella runsaasti valkkaria. :x Nyt vasta muutama päivä ennen menkkoja on valkovuoto vähentynyt. Onko muilla ollut samanlaista? Odotan tädin tulevan huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Kohdunnapukkaa olen parina päivänä testaillut ja se on sinä aikana laskeutunut alemmaksi ja on pehmentynyt. Tänä aamuna alavatsa kipeytyi, joten kaikki oireet viittaavat tätiin. :| Muutaman negan testinkin olen jo tehnyt.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille, joilla on vielä toiveita plussata tässä kierrossa. :heart:
 
Kiitos paljon kaikille tervetulotoivotuksista! :flower:

Niukulle, Opaalille ja kilulle :hug:

Onnea plussanneille ja tarrasukkia mukaan!
:wave:

Tuittu-: Mä voin sanoo tosta greippimehusta omalta kohdalta sen, että se veti mut ihan rutikuivaksi. Kun halusi heilutella peittoja niin melkein välttämättömästi olis tarttenu liukkaria, jos jotain halusi aikaiseksi! (Mutta tääkin varmasti vaihtelee henkilökohtaisesti.)

Mites toi kohdunnapukka, millainen/missä sen kuuluu olla silloin kun on tätiä odoteltavissa tai sit vastaavasti on raskaana? Jos täti on tulossa niin, onko se vaan jotain epämääräistä tuolla alhaalla vai tuntuuko se selkeänä nipukkana? Valaiskaa tietämätöntä.. o_O

ON: Täältä sen verran, että ei mitään ihmeellistä suuntaan eikä toiseen.. Ihme limaa/valkkaria tulee esim.jumpatessa, semmoista pikkuisen värjäytynyttä, että mitä lienee.. Yritän olla ajattelematta koko juttua, kun jos täti ei tuu siks koska koko ajan aattelen et mihin se on jääny!

Ps. Meil on yk 1, taisi puuttua tuolta..
 
kilu :hug:

ON: Ei ole tätiä täällä näkynyt edelleenkään.. Huomenna aattelin aamupissistä testailla, vaikka melkein voin sata varmaksi sanoa, että negaa se kuitenkin näyttää :ashamed: Kierto ilmeisesti vaan pidentynyt..

Noh, katsellaan. Tsemppiä´kaikille :heart:
 
nöttönen, En ole mikään asiantuntija tuossa kohdunnapukan tunnustelemisessa. Kannattaa itse vähän googlata, kun sieltä saa hyviä vastauksia, tosin aika vaihtelevia. Napukan sijainnissa sun muussa on paljon henkilökohtaista vaihtelua ja siksi sitä ei voi suoraan verrata toisten havantoihin. Ja sen sijainti saattaa vaihdella saman päivänkin aikana. Toiset kirjoittelevat, että raskautuessa napukka on noussut todella ylös ja on ollut kova, mutta myös pehmeä ja alhaalla oleva on voinut tarkoittaa raskautumista. Ota tuosta nyt sitten selvää, mistä sen raskautumisen voi tunnistaa. :| Henkilökohtaisesti olen huomannut, että menkkojen aikaan oma kohdunnapukkani on alempana ja hyvin pehmeä. Tässä kierrossa tunnustelin napukkaa oviksen aikaan ja silloin se oli karannut jonnekin syvyyksiin. Tuolla pesun sivuilla on hieman aiheesta, kuten myös limojen tunnistamisesta. http://metku.net/~pesu/ehkaisy/luonnolliset.php Niin ja muistutus loppuun, että kädet pitää muistaa pestä hyvin ennen tunnusteluja, ettei saa tulehduksia. :)
 
28.3.-10 Sunnuntai


PikkuPrinsessa............kp 78/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 76/?...............................yk



nöttönen......................kp 59..................................yk 1
lillukkainen...................kp 57/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 56/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87....................kp 47/?................................yk 1
tiuvi..............................kp 45/33.............................yk 8
kiharapää.....................kp 45/28-40........................yk 27



esperanzadora............kp 33/29-31..........................yk 10
HappyFeet...................kp 32/34...............................since 8/2008
Hempu86la..................kp 31/30-35..........................yk 20
Vaniljainen...................kp 31/32-39..........................yk 4
Tuittu-..........................kp 30/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 30/?..................................yk 2



anu84..........................kp 29/29-32..........................yk 24
Manuliina.....................kp 27/28-31..........................yk 7
Tesmis.........................kp 27/24-28..........................yk 2
Elviir-a.........................kp 26/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 25/30................................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 25/28................................yk 1
Raitakissa...................kp 21/28-30..........................yk 7
yöperhonen-...............kp 20/28...............................yk 27



niiskuliini.....................kp 19/28...............................yk 1
Dreaming86................kp 17/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 15/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 13/30...............................yk 18
Louvre.........................kp 10/28-35..........................yk 22
Taffo82........................kp 10/29...............................yk 2



hilppa86......................kp 9/?.................................yk 2
Anna-79......................kp 8/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 6/27-36..........................yk 17
HH1979.......................kp 5/28-29..........................yk 8
Jessie82......................kp 4/24-34..........................yk 13
Opaali78......................kp 3/26-30..........................yk 13
kilu09...........................kp 2/28-31..........................yk 16


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12
katjahei.......................kp.......................................yk


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2



 
Kiitos Tuittu- vastauksesta! Näinhän se taitaa olla, että kaikki me ollaan yksilöitä joten ei tossakaan ole sit selkeetä vastausta.. =)

Onko Miipeli sulla mennyt suurin ahdistus ohi tän vauvaprojektin suhteen? :hug:

Itsellä olo ei ole muuttunut mihinkää suuntaan, joka päivä aika ajoin nippailee masua eli ei mitään mainitsemisen arvoista.. :headwall:
 
ootte tosi murusia kaikki :heart: :heart: ja toivon teille kaikille kovasti plussaa testeihin :whistle: :whistle:

En ole jaksanut kommentoida, luen kyllä kaikki kirjoitukset. Olen niin kerta kaikkisen loppu! Totaalisen loppu! :'( Ystävieni lasketut ajat, äippälomat sun muut vaan lähenee, osa on jo äippälomalla. En jaksais jauhaa heidän kanssaan yhtään koko aiheesta. Mulla ei oo enään sanoja, iloa, ei mitään! Oma lapsettomuus syö mut sisältä päin ihan tyhjäksi. Tiiän että oon katkera, paska valittaja mutta en mä voi tälle tällä hetkellä mitään.. :ashamed: En vaan jaksa enempää. :ashamed: :ashamed: :x
 
Kilu tsemppi :hug: !

Niuku :( voimia sinnekin!

HH mä voin vaan kuvitella kuinka pahalta susta tuntuu,ei sun tarvitse pahoitella sun tunteita,ne ovat täysin ymmärrettäviä,anna tulla vaan,jos se helpottaa! :heart: Mä pyydän anteeksi kun en tiennyt että olette yrittäneet jo monta vuotta,kun laitoin sen testin sulle. :ashamed: toivottavasti et pahoittanut mieltäsi. :headwall: Voima :hug:!!!

Anu ja muut jännääjät HUHUU?
 
Hellurei muruset ja terveisiä Ruottinmaalta :heart: taffo siellä siis olin piilossa avokin kanssa pe illasta tähän aamupäivään ;) Ja mukavaa oli, hih :)

Syvät pahottelut ja isot halit kaikille tätin yllättämille :hug: ja tsemppiä niille, jotka odottelee lähipäiväksi testauspäivää joko raskauden tai ovulaation :heart:

Nyt on niin väsy ja vähän kurkkukipunen olo, etä taidan siirtyä tuonne sohvalle x-factorin pariin, mutta kaikki on luettu tähän mennessä täältä ja jokaiselle maailman murjomalle on sympatiaa täältä tulossa :hug:

ON: Paperiin tarttu tänään iltasella tuhrua ja menkkajulinnat alko.. Tätiä odotellaan huomiselle tai ylihuomiselle siis, nyt ei onneks tunnu niin kamalan pahalta, kun on lääkäriaikakin varattu ja asiat alkaa selviämään :)

Plussatuulia ja tsemppiä rakkaat :heart: :heart:
 
Se ois sitte kp1/32-34 eli pari päivää lyhyempi kierto mitä on viime aikoina ollu. Onneks ei enää sinne jättiläiskiertoon mee et 70 lähenis...

Hyvä puoli tässä jos nyt hakemalla hakee nii voin juoda ihan reilusti synttäreillä tossa puolessa välissä huhtikuuta. Nyt menee LA jo sit ens vuoden puolelle jos tässä paksuuntuis...

Ei jaksais enää :(

Edit. Ja isot onnittelut plussanneille ja tsemppiä muille
 
Pelkkää omaa napaa: Mulle voi merkata kp1 ja yk5 lähtee käyntiin. Menkat alkoi odotetusti aikataulussaan. Ei siis tärpännyt vaikka kaikkemme panostettiin. :) Hormonit tuntuu mulla menevän niin, että kaikki mahdolliset oireet katosivat jo muutama päivä ennen menkkoja, joten sillon jo tiesi ettei tärppiä tullut. Joten pahin pettymys tulee jo ennen kun menkat alkaa.

Muille parempaa onnea. :) :flower:
 
Taffo: ei haittaa, ei hätää!! Ethän sää voi muistaa kaikkee ja enkä loukkaantunut, muruseni. Sulla on omatkin ongelmat jotka on varmasti vielä kaameempia kuin nää mun :hug: :hug: :heart: :heart: KM on semmoinen mistä ei varmasti toivu ikinä! :ashamed:

Olen päässäni taas pyöritellyt sitä hoitoihin hakeutumista. Tällä kylällä se vaan tökkii, mutta jospa saisin kesäkuuhun mennessä jotain aikaiseksi, tai sit oisiin raskaana.

Masennus on kova ja koitan siltikin olla iloinen ettei mies masentuis myös. Hän on nyt lomalla onneksi, niin on etes työstressi vähempänä hällä.

Olen ollut tosi väsynyt ja on pitänyt pakottaa ittiä liikkeelle. Meinasin jo lyödä mama-vitat + foolihapot roskiin ku aattelin että ei tästä kuitenkaan tule mitään niin mitäpä nuitakaan syömään.

Tunnen oikeesti että mua rangaistaan jostain vanhoista pahoista teoista ja siksi muut on raskaana ja meikä ei... :ashamed: Tyhmästihän se on ajateltu, mutta siltä musta tuntuu! Joka puolelta kuuluu uusia vauvauutisia ja meikä ei jaksais ihan yhtään uutta, lähipiiriin ainakaan. :ashamed: :ashamed: tiiän, olen paha ihminen enkä jaksa iloita muiden onnesta! :| :ashamed:

Plussaa kovasti teille muille. Teille mää kyllä suon sen vauvamahan koska vaan, ootte sen ansainneet! :whistle: :whistle: :heart:
 
Niin mitenkäs Miipeli sä jaksat? Pitäisikö tuota listan päivitysvastuuta jakaa useammalle ihmiselle? Tai vaikka niin, että se päivittää, jolla on aikaa? Mulla olis aina välillä aikaa, mutta ei joka päivä ja saattaa tulla päiviä, että pääsen vasta iltamyöhään koneelle.
Oon nähnyt jossain pinossa, että jokaiselle on jaettu päivitysvastuu esim. yksi päivä viikosta. Tuossa tietyssä päivässä on se huono puoli, että jos se ei säännöllisesti käykään.

Helpointa olisi, jos joku olisi valmis ottamaan koko päivitysvastuun, mutta onko täällä ketään vapaaehtoista?
 
Pikainen kommentointi taas töistä. Kommentoin pidemmälti illalla ja päivitän.
Kiitos kysymästä, täällä kaikki ihan ok. Ahdistaa edelleen, samat fiilikset kun HH:lla mutta mutta.. kyllä mä voin edelleen nyt päivitellä. Ensi viikolla (su-ti) olen risteilyllä (eli siis alk. 4.4.) joten tuona aikana en pääse paikalle. Ehkäpä tämä tästä. En alottanut greippimehun juontia nyt, vitamiineja en ole muistanut joka päivä, eikä tälle kuukaudelle ole ovistestejä. Että käyn edelleen täällä mutta en jaksa yrittämällä yrittää. :)

Siis ainakaan nyt huhtikuussa. Katsotaan mihin fiilis menee..
 
Hohhoi.. Ilmeisesti KP 1/31 tällä kertaa.. Vuoto ei kyllä oo niin kovinkaan runsasta vielä, mut kivut kyllä löytyy ;) 3G Paratabshuuruissa on kivaaaaaaa ;) ;) Haleja rakkaat, erityisesti HHmurunen!! Älä anna maailman potkia rakas, tulen ja potkin sitä takasin kahta kovemmin jotta sulla olis hyvä olla :heart: :heart:

sinirusko tsemppiä!

anu kuin myös tsempit!! :)
 
Mulle voisi päivittää tonne kp2/25-29 ja yk 8. Tosiaan kaks viimistä kiertoa ollu vaan 26pv eikä enää aikoihin tota 31pv eli lyhennetään nyt listoillekki. Saa sit taas vähän äkkeemmin alkaa jännätä :LOL: .
Mutta tosiaan ihan yllättävän hyvillä mielin uuteen kiertoon =) Tsempit muille!
 
HH,edelleen,ihan ymmärrettäviä nuo sinun tunteet,älä ole murheissasi,tottakai sinusta tuntuu pahalta ja se on ihan normaalia,nou hätä.Voi kun voisin jotenkin auttaa.. :/

Miipeli :hug: !

Sinirusko ja Anu d :D b kaikki sormet ja varpaat ja käpälät ja tassut pystyssä!!!

Hempu tsemppi :hug: !

Ja :hug: muillekin tippuneille ja plussapuuuuuuuh jännääjille!!

Oma napa:Ihme tuhruilua ollu muutamana päivänä,pissalla käydessä jää paperiin tuhrua mutta kun laittaa suojan niin ei tule sinne saakka,mä luulen etten kyllä edes ovuloi tässä kierrossa,saa nähdä kauan menee ennen kuin kroppa toimii kunnolla.Huoh,masentaa! :/
 

Yhteistyössä