~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Onnea ingu :heart:

Tervetuloa uudet taas mukaan :flower:

miipeli pahottelut tätistä :hug:

HHrakasmurunen, tietokoneet on sitten joskus ihan mahottoman tyhmiä ja inhottavia!! Minne ne tekstit aina häviää vaikka kirjottanu kuinka paljon :D :D Naiset, me tekniikan ihmelapset ;) Miten siellä voidaan? ;)

manuliina toivottavasti nyt et tule kipeäks!! Inhottavaa :( Tosin raskaana ollessa vastutuskyky ja immuunijärjestelmä menee häränpyllyä, niin tulee helpommin kipeäks.. Avokin sisko oli enemmän tai vähemmän koko raskausajan tukkonen ja flunssanen.. Toivotaan parasta :heart:

ON: Vaikka toivon niin kamalasti kaikille plussaa, miksen taas tänään osaa olla olematta kateellinen niille, jotka plussaa tai on alkuraskaudessa menossa.. :'( Tänään kramppailee kuukautismaisesti vatsaa, ajoittain aika kovastikkin.. Oon ihan varma, että täti tulee kylään kp 30 jälkeen :'( :'( Ja olo on muutenkin niin kurja, tissejä koskee niin, ettei mitään järkeä.. Pieninkin liike saa tiedostamaan, että tissit on olemassa ja täti tulossa.. Eikä ole edes varmaa, että saako avokki olla taas kuin kauan töissä, kun työpaikan lusmu soitteli pomoille ja kyseli, että olisko sille töitä.. Niin meinasivat, et jos lomauttaisivat avokin, et toi pässi pääsis vuorostaan töihin.. Ja kun siis avokki oli sairaana ja tuo pässi tuuras sitä, niin tyyppi oli sairaslomalla itekkin vaan sen takia, kun ei sattunu jaksamaan mennä töihin!!! Kiukuttaa ja harmittaa :'( :'( Anteeks :ashamed:
 
Hurjasti onnea Ingu! :flower:

Hempulainen,kun vois jotenkin lohduttaa... :'( Super tsemppi :hug: !Äläkä pyytele anteeksi,aina saa avautua,oli kyse mistä tahansa!Toivotaan kuitenkin jos se plussa sieltä tulisikin...Puuuuuuuh! :whistle:

Niuku hui kamala mitkä kp:t!! :eek: Eikö ne lekurit pysty käynnistää menkkoja jollain?Hulluahan tuo nyt on.. :saint: tsemppiä sullekin!
 
Tervetuloa Katjahei :wave:

PAAAAALJON ONNEA INGU :heart: :heart: :hug:

Taffo :hug:

Hempu :hug: Älä menetä muru kokonaan toivoa, ethän? Mäkin yritän pitää jonkun toivonkipinän yllä..

Niuku :hug:

ON: Täällä täti pysynyt (viellä) poissa. Tänään on välillä jomotellut, mutta ei niin paljon kun eilen illalla. Koko aamupäivän oli eto olo :x Töissä meinasi laatta lentää, kun haistoin ruoan tuoksun. Nyt illasta vatsaa kivistää ja vähän yököttää.. :x Niin ja vatsa on toiminut tänään varmaan viidesti.. siis olen joutunut käymään *askalla varmaan viidesti tänään :LOL: Onkos tuo joku oire? :p Tisseihin tullut nystyjä lisää..

Noh, saa nähdä miten mun käy.. Alkaa mielenterveys kohta kärsimään siitä, että juoksen vessassa vartin välein tarkistamassa onko menkat alkanut.. :whistle: On tää lapsenteko rankkaa..
 
neulainen sun kierto on tosiaan harmittavan pitkä :hug: Toivottavasti se täti nyt ymmärtäis tulla, kun sitä kerrankin kaivataan!! :heart:

Miipelille halitukset tädistä :hug: Oisit jo ansainnut sen plussan!! :heart:

Kunpa Opaalin täti ymmärtäisi pysyä poissa ja antaa tilalle plussan :hug:

Raitakissalle toivottelen onnea ovulaation bongaukseen :hug:

Manuliina on bongaillut mukavan kuuloisia oireita, toivotaan, että sieltä plussa tulisi :heart:

Oikein paljon tervetuloa mukaan katjahei :wave: Ja parempaa onnea tällä kertaa!!

Taffo: Noi kierron venymiset on kyllä ikäviä!! Mä myöskin nostan hattua pitkän kierron omaaville, mulla oli viime kierto 39 päivää ja sekin oli liikaa! Nyt vaan toivon, ettei tää kierto venyis enempää :x Sulle toivon vuodon loppumista ja lyhyttä kiertoa tällä kertaa :hug:

OI INGU, ONNEA!! LÄJÄPÄIN TARRASUKKIA JA PIKALIIMAA MUKAAN :heart: :heart: Jospa me muut täältä tultaisiin perästä :)

niuku kuulostaapas ikävältä :hug: Onko toi ihan yleistä ton kapselin jälkeen, vai tekeekö sun kroppa temppujaan?Kyllähän tommonen kierto tosiaan pitäis saada jo kuriin lääkkeillä.. Toivon kovasti, että täti löytäisi jo sinne!! Voimia kovasti, kyllä se kroppasi kuntoon vielä saadaan :heart:

Hempu86la älähän nyt manaile sitä tätiä siellä vielä :hug: Hyvin voi noi oireet kertoa myös siitä toivotummasta vaihtoehdosta :heart:

Shih Hiiihiii, lupaavalta kuulostaa :heart:

Mulla on kp26 ja dpo7 ja vielä viikko pitäis odotella tätiä..Toivon mukaan se mun ovulaatiobongaus viime tiistaina ei mennyt ihan mettään :x Pelkkään testiin en luottais, mutta onneks oli muitakin oireita. Muussa tapauksessa tää kierto venyy vielä viime kertaistakin pidemmäksi :ashamed:
Mulla jatkuu nyt kolmatta päivää mystinen lämpöily, 37.2, mitään flunssain oireita ei ole. Väsyttää vaan ja on semmoinen kuumeinen olo.
Tänään on myös alaselkä särkenyt. Lisäksi olen ollut tavallista äkäisempi, tekis koko ajan mieli vaan kiukutella, johtuu varmaan tästä olosta ja lievästä kuumeesta. Näin siinä taas käy, että kun tädin tulo alkaa lähestymään, niin alkaa bongailemaan kaikkia mahdollisia oireita :D
Mä opin kuitenkin viime kierrosta sen, että en testaa ennen kun täti on oikeesti myöhässä. Tai tää on ainakin kova tavote :D
 
Tää on siis niiiiiin turhauttavaa kun eilen kirjottelin teille pitkät pätkät ja sit osa tekstistä mystisesti katosi vaan välistä. Jäi vaa alku ja loppu!!! :LOL: :kieh: :headwall: :headwall: -osaan käyttää vempaimia ja tietokoneita... vihel*

Hempun kaa me ei oteta tätiä kyllään!! Eihän muru?? :hug: :whistle: :whistle: Hillittömät tissikivut voivat olla myös raskauoire muistathan! Ei vielä kirveitä kaivon lähellekään =)

Ingu: Paljon onnea! Mahtava juttu! :flower: =)

Shih: Noi kyl niiiin plussaoireita!!! Saadaan oiken plussavuori tälle kuulle! Testiä testiä!

Raitakissa: tosi paljon ovisonnee!! Oireet lupaavat!! :heart:

Taffo: Harmi että kivulias täti sua vielä piinaa!!! Jospa ne kierrot siitä normalisoitus tohon yhteen tuskakiertoon ja sit jo taas plussaisit muru!! Onnea uuteen kiertoon! :heart: :hug:

neulainen: tänne saa ja pitää muru vinkua ja kitistä kaikki asiat :hug: :hug: Aina ei tarte jaksaakaan! Kyllä se päivä vielä paistaa risukasaankin vaikkei joka hetki siltä tunnukaan :hug: :heart: :heart: :heart:

Miipeli: Pahoittelut tädistä! Ilkee akka! Voimia uuteen kiertoon kovasti :hug: :hug:

ON: Tänne ei kummempia. Ei oo tissikipuja. Alavatsakaan ei oo enään kova, jotain pientä nippailua. Normaalia mulle ennen tädin tuloa.. ke tai to taas ahistuspäivä :headwall: :ashamed:

Plussatuulia kaikille :heart: :whistle: :heart: :whistle:
 
Vaniljainen : Kuulemma jokaisella on yksilöllistä ton kapselin poisoton jälkeen miten tätit tulee kyläileen. Musta vaan tuntuu että minussa on vikaa :'( Lääkäri sanoi että voin odotella elimistön käynnistymistä puolikin vuotta rauhassa ja kuulemma siihen mennessä pitäis jotain tapahtua, njaa-a.

ON: Nyt on kummiski 9pv gynelle aika ja siellä tarkistavat onko mun kohtu jämähtäny horrostilaa ja saas sitten nähdä mitä meinaavat. Jos eivät meinaa mitään lääkettä antaa varmaan menen läpi seinien alkaa jo niin pukkaamaan ressi päälle. Ja ressiähän tässä vähintään tarvis kunjo yksin omaan senkin vuoksi voi menkat antaa itseään odotella.

Mieskin alkaa olla jo vähän huolissaan missä mättää. Ja kaiken tämän muun huolen lisäksi minulla on todettu 5 vuotta sitten kilpparin vajaatoiminta, joskin lääkityksen pitäisi olla kohillaan mutta tiedäkkös sitä mitä ne tkssa meinaa kun jokaisella lääkärillä tuntuu olevan erillaiset käsitykset viitearvoista... AAARRGGGHH!!! :headwall: :headwall: :headwall:
 
Heippa kaikki ihanat :heart:
Kiitos tsempistä HHrakas, vaniljainen, shih, hilppa ja taffomurunen, ootte kaikki niin parhaita, enkä kyllä jaksais mitenkään ilman teitä ja tätä palstaa! :hug: :hug:

neulainen toivottavasti on tänään parempi mieli jo :heart:

raitakissa pietään peukkuja! :heart:

niuku jaksamista siulle, ei ole enää kauaa tuohon yhdeksänteen päivään aikaa

ON: Juttelin tänään avokin kanssa puhelimessa noin tunti sitten, kun soitti työmaalta.. Eilen äkeissäni tokasin illalla, et hän vaan havittelee koiraa, vaikka mun mielestä lapsi olis etusijalla ja lohkasinpa jopa, että eipä hän taida lasta haluta.. Mjooh, keskustelu kuitenkin meni tänään niin, että kunhan tässä kunnolla virka-aika alkaa, lähen soittelemaan avokille yksityiselle aikaa spermatutkimukseen ja itelleni kunnalliselle aikaa omaan tutkimukseen sitten.. Että näillä mennään.. :) :hug:
 
Niuku mä niin tiedän sun tunteen! :hug: Mä lopetin kans pillerit 09/09, ja nyt mulla on tulleet kahdet vuodot. Ekat tuli hormoonihoidolla, ja toinen luomuna. Nyt menossa jo joku kp 52 ja taas syön keltarauhashormoonia.

Mulla gyne tarkasti ultras sisäisesti mun kohdun ja munasarjat, ja ainakin mulla oli kroppa tosiaan jossain talviunilla. Lisäksi mun kohdunlimakalvo oli liian ohut, että se olisi edes voinut vuotaa pois pelkällä keltarauhaskuurilla (terolut), joten sain jotkut tujut menopaussipillerit, millä vuoto toisiaan kuitenkin alkoi. Nyt mä syön noita teroluteja, ja niitä pitäisi syödä seuraavat puolivuotta kp 14-23 päivät. Niiden pitäisi enemmänkin tasata kiertoa, kasvattaa kohdun limakalvoa ja siten luoda jotain, joka voisi edes vuotaa pois. Samalla pitää vaan toivoa, että munasarjat seuraisi perässä ja alkaisin ovuloimaan.

Eli pidät vaan pintasi siellä gynella. Kyllä ne aina sanoo, ettei tässä vielä mitään hätää ole, olet nuori yms. Mutta vaadi hormoonihoitoa!! Mulla ne on ainakin auttaneet, vaikka tuntuukin tyhmältä vetää jotain lisähormooneja. Mutta ongelmahan on siinä, että oma kroppa ei vain tuota niitä tarpeeksi. Jos haluat jutella lisää, niin laita yksäriä. Et sä ole mitenkään outo :heart:
 
hempula Ihanaa!! Siis ei ihanaa että joudutte tutkimuksiin, vaan hienoa että laitatte nyt kunnolla asiat rullaamaan eteenpäin! :heart: Kyllä se kulta siitä! Se soitto on kuulemma pahinta, mutta ajattele että teidät tullaan nyt sitten auttamaan raskaaksi :heart:
 
neulainen paljonko noi terolutit muuten kustantaa? :) Ihanaa, että sullakin alkaa siellä selkeytymään ja toivotaan, että terolutit tuottaa toivottua tulosta :) :heart: :heart: Kiitos ihanainen :heart: Nyt tuntuu itestäkin jo paremmalta, harmittaa, että mein terveydenhoitajan soittoaika oli 7.30-8.00 ja se meni jo :( Mut uus on sit 11.30-12.00 ja siihen tähtään :) Miehelle sain lääkäriajan 12.4 klo 18.30 jotta saa lähetteen siemenneste tutkimukseen :) Ja kaikki joihin oon nyt aamun aikana ollu yhteydessä ajanvarauksissa, on ollu aivan tosi ihania ihmisiä :heart: :heart: Ollu niin helppoa asioida heti alkuunsa :)
 
Ingu oikein isot onnittelut ja onnittelu :hug: siihen lisäksi :heart:
Hempu Hienoa että alkaa asiat järjestymään, toivottavasti saat ne ajat pian.

Vaniljaisella samanmoista lämpöilyä ilmassa ku mullakin. Voi kun se olis nyt SITÄ! =)

Uusille Tervetulotoivotukset :flower:

HH voi rähmä! Ei mitään tätiä nyt! Jos se vaan pelottelee ja kääntyyki sitte pois? =) Pidetään peukut pystyssä sen puolesta ettei tuliskaan!

Plussatuulia muruset :heart:
 
Kyl tää on nyt ihan selkee kp1 jo.. :ashamed: :'( :'( :'( :'( :'(

Tunnen itseni niin epäonnistuneeksi naisena ja vaimona. Lähipiirin raskaana olevien mahat vaan kasvavat samaa kyytiä kuin mun ahdistus kasvaa. Alkaa olla päivä päivemmältä vaan yhä hankalampaa iloita heidän raskauksistaan. :ashamed: :ashamed: :|
 
HH mä ymmärrän täysin sua. Kävin äsken kylillä asioilla ja yks vanha luokkakaveri käveli vatsa pystyssä vastaan. Siis ei olla juur tekemisissä eikä mitään mutta se kateuden määrä joka mut taas lävisti...Se on jotain ihan kauheeta :ashamed: Ihan nolottaa tällänen...
Iso :hug: vielä, pahoittelut tädistä :(
 
Onnea Ingu!! :heart:

HH: Älä menetä toivoa, vaikka pahalta tuntuukin! Yritä jaksaa! :hug:

Voitte ohjata tädit tähän suuntaan, niin saataisiin plussia ja itse olisin täysin valmis uuteen kiertoon ja aloittamaan clomit. hieman jännittää kuinka sekaisin kierto meni laparoskopiasta...

Voimahaleja kaikille tarvitseville ja plussatuulia aivan kaikille!!! :)
 
Voi HHmuru, kurjakakkapäätäti!!!! *potkii nurkkaan ja sylkee päälle* miten se kehtaa tehdä noin!!!!! Isoja lämpimiä haleja kulta :heart: :heart: :hug: Oon niin pahoillani!! hilppa puhuu kovasti asiaa nyt! :)

manuliina ei siinä oo mitään noloa, että tuntee tuollasia tunteita, ne on kaikki täysin oikeutettuja! Olis huolestuttavaa jos ei tuntis mitään :heart: Anna tunteiden tulla vaan :heart: :heart:

espe toivotaan, että uus kierto alkaa pian :heart:

ON: Tää menee terveydenhoitajan haastatteluun perjantaina klo 9. Jotakii esitietoja täytetään ja jutellaan ja sit keskiviikkona 7.4 klo 14.30 lääkäriaika, jossa tutkitaan ja selvitellään juttuja mm. et saako avokki kunnallisella siemennestetutkimuksen vai meneekö yksityiselle jne. :)
 
Heippa kaikille!

Onnea Ingulle!! :heart:

Ja voimia kaikille jotka kamppailee vaikeiden asioiden kanssa :hug: on se kuitenki ihanaa et on paikka missä voi avautua ja missä ymmärretään...

Täällä odotellaan ovista, nyt kp 11/27-30... Ja peittoja on heiluteltu kyllä tässä kierrossa ahkeraan =) jotenkin oon päättäny että NYT tärppää!

Plussatuulia ja jaksamista, ihanaa kun kevätkin jo kolkuttelee ovella ja arska vähän tuo piristystä päiviin :heart:
 
24.3.-10 Keskiviikko


PikkuPrinsessa............kp 74/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 72/?...............................yk



lillukkainen...................kp 53/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 52/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87....................kp 43/?................................yk 1
tiuvi..............................kp 41/33.............................yk 8
kiharapää.....................kp 41/28-40........................yk 27



Opaali78......................kp 32/26-30..........................yk 12



esperanzadora............kp 29/29-31..........................yk 10
HappyFeet...................kp 28/34...............................since 8/2008
kilu09...........................kp 28/28...............................yk 15
Jessie82.......................kp 28/29-31..........................yk ?
Hempu86la..................kp 27/30-35..........................yk 20
Vaniljainen...................kp 27/32-39..........................yk 4
Tuittu-..........................kp 26/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 26/?..................................yk 2
miya.............................kp 26/28-30..........................yk 2
anu84..........................kp 25/29-32..........................yk 24
Manuliina.....................kp 23/28-31..........................yk 7
Tesmis.........................kp 23/24-28..........................yk 2
Elviir-a.........................kp 22/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 21/30................................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 21/28................................yk 1



Raitakissa...................kp 17/28-30..........................yk 7
yöperhonen-...............kp 16/28...............................yk 27
niiskuliini.....................kp 15/28...............................yk 1
Dreaming86................kp 13/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 11/27-29..........................yk 6



Sinirusko.....................kp 9/30...............................yk 18
Louvre.........................kp 6/28-35..........................yk 22
Taffo82........................kp 6/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 5/?.................................yk 2
Anna-79......................kp 4/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 2/27-36.........................yk 17
HH1979.......................kp 1/28-29..........................yk 8


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12
katjahei.......................kp.......................................yk


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4



 
Anteeksi taas pikainen hilpasu.. Kiitokset kaikille tsempistä ja haleista :heart: Positiivista sentään se ettei kierto ollut pitkä ja olisi saanut jännittää pidempää..

Ja iso voima :hug: HH :( :( :( Inhottavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja et todellakaan ole epäonnistunut yhtään missään. Me ei tälle mitään voida ja me kaikki kyllä tullaan saamaan ne omat pikku nyytit aivan varmasti vaikkei siltä aina tunnu. Täällä kaikki on varmasti samaa mieltä ja tietää täysin miltä susta tuntuu. Tuntuu tosi pahalta sinun puolesta :ashamed:
 
HH voi muru,itku tuli sun puolesta. :hug: Kuinka väärin onkaan tuo ainainen pettymys,ei voi käsittää.Voimia..

Hempulainen WAU!Todella upeaa että alkaa hommat rullaamaan! :heart: Tsemppiä hani!

Shih,Vaniljainen ja muut jännääjät PLUSSAPUUH!! :whistle:
 
Hempu: Tosi nopeasti sait ajat terveydenhoitajan keskusteluun ja lääkärille! Siitä se asioiden selvittely sitten lähtee. Tsemppiä kovasti

HH: Kurjaa, että täti kaarsi taas paikalle. :( Sitten kun sulla on voimia, niin kokeilepa vähän mielikuvaharjoittelua ja yritä ohjata sun ajatuksia iloisempiin asioihin. Jos olet askarteluhenkinen, niin ota pala kartonkia, laita keskelle kuva itsestäsi ja leikkaa lehdistä kuvia, jotka kuvaa kaikkia positiivisia asioita sun elämässä - ja mitä kaikkea voitkaan tehdä vielä nyt kun ei ole lapsia. Ja jos askartelu ei innosta, niin noita voi miettiä ihan päässäänkin. Kyllä sun mieli vähitellen tottuu muihinkin ajatuksiin. Mä tein tota viime kesällä ja syksynä ja ainakin se sai aikaan sen, että tajusi että vaikka odotellaankin kovasti sitä vauvaa, niin elämää pitää silti yrittää jaksaa elää (ainakin 3 viikkoa kuukaudesta, kun ei ole liian kova piinailu / täti just kaartanut paikalle). Välillä se on helpompaa, mutta välillä taas ottaa päähän oikein urakalla.

Espe: Mä voin luovuttaa mun tädin sun käyttöön ihan niin pitkäksi aikaa kun haluat. On tullut melko säännöllisesti kylään tähän asti.

Oma napa myhäilee hiljaa ja on tyytyväinen siitä, että täti on pysynyt poissa. Joitain raskausoireitakin on ollut. Tällä kertaa kaikki niistä ei voi olla kuviteltuja. Huomenna testailen uudelleen. Toivottavasti näkyy silloin "raskaana" teksti....
 
Kiitti kaikille teille ihanuuksille tuesta, turvasta ja tsempistä. :hug: :heart:

Mä oon ollut ihan rikki rikki rikki rikki koko päivän.. :ashamed: Illalla vielä kävin äitini luona ja siellä oli vierailulla hänen ystävänsä joka puhui koko helvetin ajan raskaana olevasta miniästään sekä raskaana olevasta sisarestani sekä paikkakunnalla olevasta 14-vuotiaasta tytöstä joka on raskaana. Hän on siis kasiluokalla yläkoulussa. Lähdin kävelemään. En jaksanut kerta kaikkiaan kuunnella sitä surkuttelua ja voivottelua hänen surkeasta elämäntilanteestaan, siis hänen joka on alaikäisenä raskaana! Oma moka, minkäs teet jos on lusikalla annettu järkee niin ei sitä kauhalla voi ammentaa!! Mun sympatiat ei vaan riitä eikä mua kiinnosta paskaakaan!!!! :kieh: :kieh:

Joo, tiedän, tosi ilkeesti ajateltu, mutta just tänään siskoni valittanut päivän mesellä mulle omaa väsymystään ja huonoa oloaan, sekä ystäväni jonka laskettu aika on 2,5 vkon päästä ettei voi tehdä sitä eikä tätä eikä tuota ja kaikkea synnytykseen ja omiin lapsiinsa liittyvää! Mää en oikeesti jaksa kohta enään! Kaikki on ympärillä raskaana ja meikä tämmönen epäonnistunut yksilö! Vedän itteni vessasta alas, niin vituttaa ja itkettää! :ashamed: :'(

Toivottavasti teillä muilla parempi plussaonni tässä kuussa.
 

Yhteistyössä