~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

TAFFOO ja Pettara!!! Onnea sydämen pohjasta!! Taffo oon niin onnellinen sun puolesta (ja toki Pettaran puolesta tietty). Ihanaa :heart: :heart: :heart: :flower:

Neulainen mun mielestä aikaisimmissa testeissä näkyy vasta 4 päivää ennen kuukautisia, ja silloinkin se näkymisprosentti on ennen menkkapäivää reilusti alhainen. Ja ne täytyy tehdä aamuvirtsasta, jos tekee ennen sitä kuukautisten alkamispäivää. Joten sulla on hyvät mahikset kääntää se vielä plussaksi ++++++++ :whistle: :heart: :hug:

Lara hyvältä tuo lista mun mielestä näyttää! Kiitos!

:hug: ja +++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: ! Uuden vuoden kunniaksi!
 
Taffo oikein paljon onnea plussasta ja tarrasukkia mukaan. Olet raskautesi ja onnesi ansainnut :heart: :heart: :heart:

En ole kauheesti jaksanut kirjoitella näin masentavasta alkukierrosta. Välillä tulee synkkiä hetkiä ja sitten vielä synkempiä hetkiä, mutta olen päättänyt etten anna niiden viedä mua mennessään. Vielä en varaa aikaa päätohtorille. Sinnittelen itsekseni ja teidän ja muutaman ystäväni tuella.

Tänään postissa tulivat ovulaatiotestit ja raskaustestit. Ensi viikolla bongaan ovista. Pitkältä tuntuu taas aika ja masentavalta. Onneksi tädistä olen kuiten päässyt eroon. Ihmeen myöhään sekin akka vaivautui paikalle tässä kierrossa..

Nyt kun menkat ovat loppuneet, niin soitan aamulla ajan terveyskeskukseen vihdoinkin. Jos sais etes hieman tuupattua alkuun tätä hoitoihin pääsemistä. Pelottaa vaan että joudun sille ulkomaalaiselle lääkärille joka puhuu tosi huonosti soomee ja sit en saa selitettyä sille mitään. Tai sitten eivät anna mulle huomiselle aikaa ollenkaan, vaan sanovat ettei tää oo päivystysjuttu ja meidän seuraava vapaa normilääkäriaika on syyskuussa 2012. Ihan tavallista meidän tk:ssa.... pah! :headwall: :headwall: Noh, soitan kuitenkin. Pitää vaikka sanoa että tulen ihottuman takia lääkäriin, kun sitäkin pitäis mennä näyttämään.

Lara Kiitos päivityksestä :flower:

Hempu ja manuliina vihreä kateuspeikko tahtoo vaivata täälläkin päin.. ei vaan auta olla kateellinen kenenkään onnelle, vaan koittaa ajatella positiivisesti että kyllä mekin vielä. Kaikella tarkoituksensa ja oikea ajoituksensa. Tuohon ohjenuoraan on minun pakko uskoa että tolpillani pysyn!! Haleja ja tsemppistä teille murut :heart: :heart: :hug:

Pettara paljon onnea plussasta ja tarrasukkia myös sinne :heart: :flower:

Olenkin näin alkukierrosta keskittynyt enemmän tohon laihduttamiseen. Meikän kropalle ei todellakaan tekis pahaa "pieni" 10-15 kilon pudotus. Sais ton 10 kiloakin pois niin vois vauvaprojektikin helpottua. Olen myös matkakuumeillut taas. Alanyaan olisi ikävä, suuren suuri ikävä. Olen jo viittä vaille varaamassa, mutta en uskalla miehelle sanoa. Hän ei käsitä yhtään tätä mun matkailuintoo...

Varasin ystäväni kanssa helmikuun eka vkonlopun Oulun Edenistä. Päästään kylpylään viikonlopuksi rentoutuun ja nollaan tilanteita. Toivon tietysti itse että olisin jo silloin raskaana, mutta mikäli täti-pahoilanen jälleen saapuu luokseni ei toivotulle visiitille, niin sitten otamme myös viiniä ja käymme tutustumassa Oulun yöelämään. Oulussa monta vuotta asuneena tykkään kaupungista tosi paljon.

Plussatuulia kaikille. Koittakaa kestää vaikka mää aina välillä vaan synkistelenkin... alkukierron tepposia... :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Onnea hurjasti Pettara ja Taffo82!!! :heart: Jospa me muut pian perässä! Hyvä alku tälle kuukaudelle! :)

Kaikille tädin kiusaamille ja tai muuten tarvitseville: :hug: !

HH: nyt yrität vain miettiä kaikkea mukavaa, tulevaa kylpylälomaa ja katselet vanhoja matkakuvia ja haet niistä hyvää mieltä! :hug:

alavatsaa on eilisestä asti kivistänyt, taitaa olla täti tulossa... :( tosin hieman toiveita on herättänyt outo "kuplinta"/nykiminen alavatsassa jo noin viikon ajan, ihan uutta, joten ajattelin että voisi olla oire... ja tissitkin on ollut hieman arat... ja varmaan taas parin päivän aikana saa palata karuun todellisuuteen... :)
 
Hurjasti onnea Pettaralle ja Taffolle, tulee oikein hyvä mieli heti näin aamusta, kun näkee plussauutisia.
Itsellä vielä odottelua, kp 25 elikkäs tuossa ensi viikon puolivälin paikkeilla voipi testailla mikäli mensuja ei kuulu. Ei ole oikeastaan minkäänlaisia oireita. Pienoista kuvotusta ja alamasun kipuiluja ollut, mutta luulenpa että johtuvat vain tuosta muuttostressistä. Reagoin kaikkiin stressailuihin aina niin kovasti kropallani. Rinnat ovat arat, mutta niin ne ovat aina ennen menkkojen alkuakin eli eipä siitäkään voi oikein mitään johtopäätöksiä vetää.

Sellaista kyselisin, että kuinkas toimitte vauvanyrityksen aikaan tupakan ja alkomahoolin kanssa? Poltatteko tai juotteko tippaakaan oviksen jälkeen vai oletteko odotelleet vasta negaan testiin ja mensuihin asti ennen kuin uskallatte noihin tuotteisiin koskea?
Itse lopetin tupakanpolton syksyllä ja viinaksia en ole juonut uudenvuoden aikoihin olleen ovikseni jälkeen. Jotenkin ei vain maistu eikä tunnu oikealta, kun koko ajan kuitenkin se pieni ajatus mielessä, että mitäs jos onkin tärpännyt.
 
Onnea Taffo82 & Pettara plussauksesta!!

Indrina Pari ekaa kertaa jaksoin olla ottamatta tippaakaan oviksen jälkeen, mutta tässä viimeiset kaksi kiertoa en ole asiasta jaksanut kauheasti stressata:) Siis tarkoitan, että oviksen jälkeen saatan ottaa sen viinilasillisen silloin tällöin, enkä oikein jaksa uskoa, että sillä mitään hirveää vaikutusta olisi, kun ei puhuta mistään hirmuisista määristä. Ja tietty pitää kuunnella sitä omaa kroppaa, että jos tuntuu siltä, että nyt ei pidä ottaa tai ei maistu, niin sitten tekee niin:)

ON: Täällä, vihdoinkin, yli viikon odottamisen ja limottelujen jälkeen eilen saatu ovistestiin yhtä vahvat viivat; Jipiiiii! Oikeata m-sarjaa särkenyt siihen malliin, että tänään varmaan tapahtuu jotain :) Ihmettelen vain noita ovistestejä, kun olen nyt olosuhteiden pakosta joutunut käyttämään kahta eri merkkiä, one step liuska & onni o.testi, tässä etsinnän aikana, niin sain noihin onneihin koko ajan plussaa & one stepillä sitten vasta nyt eilen. Onkohan noi onni-testit sitten jotenkin herkempiä? Mun muistaakseni pakkauksessa ei kerrottu herkkyyttä.. No anyways, pitää jatkossa pitää huoli siitä, että on koko ajan noita one steppejä käytettävissä, kun ne näyttäis toimivan ainakin mulla paremmin:)

No nyt sitten ollaan kohta taas tässä jännäily-vaiheessa, kun simpatkin on lähetetty matkaan. Mulla riittääkin sitä jännäilyä kahdelta suunnalta; a) mahdollinen onnistuminen tässä kierrossa ja sitten jos ei niin b) kuinka pitkäksi/lyhyeksi se luteaalivaihe jää. Viimeksi oli 12 päivää, mutta sitä ennen oli tuhruilua päivän ajan. Ajattelin, että jos nyt tässäkään kierrossa ei tulosta synny, niin soitan ajan lääkäriin ja katsotaan, mitä se sanoo tuohon luteaalivaiheeseen, joka on siis ollut viimeisten viiden kuukauden aikana aina jotain 10-12 päivän väliltä. Kohta kun en enää jaksa lohdutella itseäni sillä, että tämä vain nyt on vielä jotain hormoonikierukan jälkivaikutuksia:(

Lavelyn
 
8.1.2o1o Perjantai

PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-


BabyBubble..................kp 102/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 99/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 95/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 88/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 81/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 79/39..........................yk 9
Siffis............................kp 74/30...........................yk 7



Windy...........................kp 61/28...........................yk 2



Miipeli...........................kp 48/27-36.....................yk 12



Lara-...........................kp 39/??...........................yk1
Jessie82......................kp 37/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 37/28.............................yk 5
kiharapää....................kp 36/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 36/29-32...................yk 22
Satiini-.........................kp 32/29-32......................yk 5



tiuvi.............................kp 30/25-39......................yk 6
aaliyah........................kp 29/28-30......................yk ?
neulainen.....................kp 28/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 28/26-35......................yk 6
esperanzadora............kp 28/29-31........................yk 8
Sinirusko......................kp 26/28............................yk 15
Indrina.........................kp 25/?............................yk 1
lillukainen....................kp 22/35.............................yk 1



terp..............................kp 20/27............................yk 5
Hempu86la...................kp 20/25-34.....................yk 18
Saana07......................kp 20/26-28......................yk 6
HappyFeet...................kp 20/34............................yk 14
Lavelyn........................kp 18/25-30.......................yk 4
milean..........................kp 18/28-34?.....................yk 3
Opaali78......................kp 16/26-30......................yk 10



Elviir-a..........................kp 11/28-31.....................yk 11
Raitakissa....................kp 9/28 - 30....................yk 5
HH1979........................kp 8/27-28......................yk 5
Ingu............................kp 7/28..............................yk 2
EtanaLilli......................kp 6/31...........................yk 13
kilu09...........................kp 6/28...........................yk 13
Manuliina.....................kp 3/28-31.........................yk 5
Ambrosine85................kp 2/30..........................yk 6
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.


 
taffo, vielä kerran onnea tätäkin kautta!!!!!!! aivan supermahtavaa :heart: :heart: :heart: olet kyllä raskautesi ansainnut! kuten varmasti jokainen täällä, mutta kukin vuorollaan ;) jokaisen vuoro tulee joskus, ihan varppina!!

ON: (ainakin hempulle, joka kyseli, jos muita ei kiinnosta ;) ) eli tänään np-ultrassa käyty, eikä kohonnutta kromosomiriskiä!! :D :heart: koko vastasi viikkoja, joten LA pysyy 18.7. mahaa ei ole vielä nimeksikään... eli siis valtakunnassa kaikki hyvin! :) ja hempu, onnea vielä uuden työpaikan johdosta, mahtavaa!!! :saint:

plussatuulia!!! ++++++ ei anneta hyvän vireen laantua!! :)

12+4 :heart:
 
butterFly88
Moikka pitkästä aikaa...

Mä kirjottelin täällä joskus elokuussa ja lopetin, sitten kirjottelut kun päätettiin siirtää "vauva projektia" myöhemmäksi (tosin ei minun halustani johtuen!!)
Miehelle tuli kait paniikki, tai muu vastaava, ei ole oikeen osannut selittää mulle tilannetta vieläkään.
Mulla kuume jatkuillut siitä lähtien ja nyt voimistuu kokoajan, etenkin kun mun todella hyvä ystävä plussasi viikko sitten ja toinen ystävä menee jo puolessa välissä, hänelle toimin tukihenkilönä, eli pääsen synnytykseen mukaan =)
Ootan sitä innolla. tällä viikolla käytiin 4D-ultrassa katselemassa prinsessaa ja sielähän se nukku pikkanen istukan takana, niin ettei kasvoja oikein nähty, mutta ihanaa se silti oli ja kyyneleet sai silmiin :heart:
Halusin tulla kirjottelemaan tänne tuntojani, kun täällä näitä kuumeilioita on enempi ja vähempi :D Ei olla alotettu miehen kanssa uutta yritystä vielä varsinaisesti, mutta ehkäsyä ei ole käytössä ainoastaan, ettei mies tule sisälleni.Ja mä olen kyllä nyt taas houkutellut miestä.
Kävin naistenpolilla tutkimuksissa elokuun alussa ja nytten olisi kontrolli käynti 22.2. mulla maito prolaktiini arvo hiukan koholla ja epäsäännöllisen kierron vuoksi suosittelevat käyttämään keltarauhas hormonia (teroluttia tai primoluttia).
En ole silti keltarauhas kuuria alottanut vielä, haluisin niin että elimistö toimis itekseen, ilman lääkkeitä. Tosin nytten menossa kp 45. raskaustestejä on kulutettu parikappaletta, mutta negojahan ne on ollut, joten taitaa vaan venähtää tämä kierto pitkäksi :(
Mutta ihanaa taas päästä kirjottelemaan tänne! Paljon tsemppauksia kaikille yritykseen ja haleja niitä kaipaaville :hug:
Niin ja onnea plussanneille tietenkin :flower:
 
Lara varovaiset onnittelut! :flower: Kyllähän tuo punaiselta tuo haamu näyttää. Tee uusi aamuvirtsasta, niin varmaan selventää tilannetta. Toivottavasti tarkoittaa juuri sitä miltä vahvasti näyttää! :)

HH toivottavasti olet saanut hoitoasian eteenpäin! Nyt viimeistään ne auttavat teidät raskaaksi, ja kun ajatukset pyörii kylpyläreissussa ja matkakuumeessa, niin ehkä tuleekin yllätysplussa... :hug: :hug:
 
Voi bambina ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin :heart: Keventää mieltä varmasti kummasti, kun ei tarvi mietti, että millä mallilla mahassa on asiat! Aivan mahtavaa kuulla :heart: :heart: :hug: Kiitos onnitteluista! Kyllä sitä on ilosta hihkuttu uuden työpaikan johdosta, irtisanoutumispaperi kirjotettu ja työn vastaanottamisvahvituskin valmis, enää tiistaille työterveyteen aika ja todistus työkyvystä haettava :)

Paljon onnea lara plussasta! :heart:

ON: Oon itelleni vannonu, etten ala oireita miettimään, mutta.. Hemmetti.. KP 17-18 oli ovulaatio, niin voiko tässä vaiheessa KP 21 tuntua jotain kiinnittymiseen viittaavaa.. Ajotus oli nimittäin mitä parhain pupuilulle ja nyt tässä iltavuoron aikana on alavatsaa painostanu tuosta häpyluun yläpuolelta ja oikealta puolelta vatsaa vihlonu, kaikki mummoille kovaan ääneen huutaminen ja tärähtely tuntuu tukalalta, paineluarka ei ole.. Ehkä miä taas kuitenkin kuvittelen vaan, koska sain sen vahvan viivan ja pupuilut osu kohdalleen.. Toisaalta, miä olen irtisanomassa itteäni ja 4kk:n koeajalla 1.2 alkaen uuessa työssä, niin varmana keksii just nyt sitten raskautua.. Äyh, nyt loppuu tällänen miettiminen :headwall: :headwall: :headwall: :ashamed:

HH niin paljon tsemppiä ja lämpimiä haleja :hug: :heart: :heart:
 
paljon onnea laralle! toivotaan, että vahvistuu selkeäksi plussaksi! :)

hempu kyllä keventää mieltä roimasti! ja ihan kuin eilen olisi yhtäkkiä ollut jonkinlaista kumpuakin...ainakaan enää ei saa vatsaa vedettyä samanlailla sisään... näin sitä sitten paisuu... :LOL:
noista kiinnittymisistä..en osaa ihan varmaksi sanoo, mutta muistelisin, että kiinnittymiseen menis n. 5-8 päivää. mutta eihän sitä tiedä, kipujahan voi olla. mulla oli ainakin tärppikierrossa sellasia vihlasuja kesken kävelynkin, että v***ua huusin. ;) eli siis toi mun 5-8 pvää on vaan sellanen muistikuva, älä sitä heti ainakaan usko, koska onhan sulla se 4 päivää jo mennytkin. tarkoitus ei siis ollu pilata sun uskoa! kaikki on mahdollista! :D ja jos kerran ajoituskin osui oikeaan, niin... ;) nyt maltat vaan taas sen viikon verran --> helpommin sanottu kun tehty! :heart:
 
Eli periaatteessa ne vois olla kiinnittymisiä :D sartsalla ainakin kävi kiinni ja äkkiä :D Noh kuten juteltiin sartsamurunen niin nyt keskityn siihen uuteen työpaikkaan ja järjestän käytännön asioita täällä työmaalla ja sit mietitään mahdollista raskautta jos tätiä ei tule ennen kun alotan uuessa paikassa :D Hehee, helpommin sanottu kun tehty ;)

bambina pitää taas masokistina lueskella netistä noita asioita ;) Hihii, kohta tein pitää laittaa vauvamahojen kuviakii tuonne naamakirjan The ykkösiin ;) Kunhna pullautatte mahanne kunnolla esiin ;) :heart:
 
9.1.2o1o Lauantai

pata-ässä.....................kp 96/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 89/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 82/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 80/39..........................yk 9
Siffis............................kp 75/30...........................yk 7



Windy...........................kp 62/28...........................yk 2



Miipeli...........................kp 49/27-36.....................yk 12



Jessie82......................kp 38/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 38/28.............................yk 5
kiharapää....................kp 37/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 37/29-32...................yk 22
Satiini-.........................kp 33/29-32......................yk 5
tiuvi.............................kp 31/25-39......................yk 6
aaliyah........................kp 30/28-30......................yk ?



neulainen.....................kp 29/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 29/26-35......................yk 6
esperanzadora............kp 29/29-31........................yk 8
Agaetis.......................kp 29/27-31.........................yk 2
Sinirusko......................kp 27/28............................yk 15
Indrina.........................kp 26/?............................yk 1
lillukainen....................kp 23/35.............................yk 1
terp..............................kp 21/27............................yk 5
Hempu86la...................kp 21/25-34.....................yk 18
Saana07......................kp 21/26-28......................yk 6
HappyFeet...................kp 21/34............................yk 14



Lavelyn........................kp 19/25-30.......................yk 4
milean..........................kp 19/28-34?.....................yk 3
Opaali78......................kp 17/26-30......................yk 10
Elviir-a..........................kp 12/28-31.....................yk 11
Raitakissa....................kp 10/28 - 30....................yk 5



HH1979........................kp 9/27-28......................yk 5
Ingu............................kp 8/28..............................yk 2
EtanaLilli......................kp 7/31...........................yk 13
kilu09...........................kp 7/28...........................yk 13
Manuliina.....................kp 4/28-31.........................yk 5
Ambrosine85................kp 3/30..........................yk 6
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Lara- 9.1.

 
Vautsi vau! Onnea Pettera, Taffo82 ja Lara- :flower: :flower: :flower:

:hug: sitä tarvitseville ja uusille tervetuloa!

ON: Eipä juuri mitään, odottelua, yritän selvitä töistä hengissä. Viikon päästä odotellaan tätiä vierailemaan.
 
no niin hempu, joten todellakin tietää hyvää!! :D :heart: hienoo!!!!

juu, ja kuvia laitetaan kyllä sitten, kun ei ole enää epäselvyyttä, onko se aito maha vai pelkät makkarat! :LOL: en väldee tiiä, miten saan sen kuvan sinne sillee, ettei se näy muille, mutta on mulla tässä aikaa harjootella, kun ei sitä nyt vielä huomenna oo syytä laittaa... ;)

12+6 :heart:
 
Lara paljon onnea plussasta! :heart: :heart:

Hempukalle onnee muru työpaikasta! Kuten jo tuolla naamas totesinkin, niin minusta on tärkeetä että on mieleinen työpaikka. Töissä vietetään kuitenkin iso osa päivästä ja jos siellä ei viihdy ni pitkiä tunteja ovat :flower: :flower:

bambina mukavaa kuulla että raskaus etenee hyvin :heart:

Kiitos kaikille tsemppaajille.. olen taas tehnyt uusia päätöksiä viikonlopun aikana ja ajatellut, että katsotaan vielä tää kierto luomuna. Joku mulla tökkii siinä hoidoista soittamisessa.. en osaa oikein sanoa että mikä. Toivoisin että tärppäis luomulla.

Terp kiitos listan päivityksestä :heart: :heart: Pidähän täti kaukana!!

ON: Tylsän puoleinen viikonloppu kotosalla. Kaverit lähti vetään sidukkaa mut en mää jaksa. Olen 6 päivää nyt ollut herkkulakossa, ihme ja kumma, mikä on mulle paljon. Aion sinnitellä mahdollisimman pitkään. Tartteis pudottaa noita kiloja!

Ens viikolla alan sit bongaan ovista taas. Greippimehua ja vitskuja olen vetänyt joka päivä.

Edenin kylpyläreissu on tosiaan varattuna ja sitä odotellaan ystäväni kanssa innokkaasti. Saa hieman muuta ajateltavaa. Matkakuume vaivaa edelleenkin ja viittä vaille varattuna sekin ihanuus jo!!! :LOL: :LOL: :heart: :heart: B)

Tänneppä ei kummempia, näin tylsänä alkukiertona. Uutta energiaa yritän ladata tädin jäljiltä epätoivoisesti itteeni!! En aio antaa periksi vaikka välistä "ranteet auki"-tilanteita tuleekin. Netistä olen lukenut taas tietoa. Täytyyhän se uskoa että meillekin se oma vauva joskus vielä suodaan :heart: :whistle:

paljon plussaonnee teille (meille) raksupoksuille +++++ :whistle: :heart: :heart: ++++
 
Sartsa83
Hempu Juurikin näin. :) Pidä tuo muru! :hug: :heart: Elämä on vaan niin hölmöö, et ne asiat tapahtuu aina mitä vähiten oottaa.. "en varmana saa mitää työpaikkaa/työharjottelupaikkaa", "En mä kuitenkaan oo taaskaan raskaana". Hmm.. niin no. ;) Hih... :D

Lara Muista: haamukin on positiivinen. Älä nyt yhtään rupea siellä! Sulla on sen verran vähän vielä hcg-hormoonia elimistössäs että sait haalean viivan. :) Varmasti antaa tummemman kun aika kuluu. :)

HH1979 Back to business pikku hiljaa. :heart: :hug: Kyllä se vaavi teille suodaan vielä, ihan varmasti. Ai te (tuutte) Edeniin kylpeen. :) Noni.. ite ei viitti siellä hirveästi käydä kun se on ns. naapurissa, vaikka meiltä sinne matkaa onkin n. 15km, mutta silti. Mieluummin lähtee sit vähä kauemmas. :) Ainakin sulla on kaikki yritystarpeet koko ajan käytössä jos greippistä juot ja vitskuja syöt.. luulis että ottais onkeensa noin kovan yrityksen jälkeen. Näin mä ainakin tahdon kovasti sulle toivoa. :heart: Tsemppiä kauheesti herkuttomuuteen! :) Oisin onneni kukkuloilla jos itelleki tulis tommonen eka ettei vaan maistu ja sit se pikku hiljaa jäis vaikka pariks kuukaudeks kokonaan pois. :)
 
Voi Hempu (ja tietysti muut ihanaiset) toivottavasti tulette pian perässä plussapinoon,ei osaa olla pois täältä vaan jännittää teidän puolesta! :D Lara ja muut tarvitsevat iiiiso :hug: . HH,todella loistavaa että mieli alkaa hieman jo piristyä! :heart: Ja kiitos Terp,jälleen kerran..
 
10.1.2o1o Sunnuntai

pata-ässä.....................kp 97/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 90/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 83/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 81/39..........................yk 9
Siffis............................kp 76/30...........................yk 7



Windy...........................kp 63/28...........................yk 2



Miipeli...........................kp 50/27-36.....................yk 12



Jessie82......................kp 39/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 39/28.............................yk 5
kiharapää....................kp 38/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 38/29-32...................yk 22
Satiini-.........................kp 34/29-32......................yk 5
tiuvi.............................kp 32/25-39......................yk 6
aaliyah........................kp 31/28-30......................yk ?
neulainen.....................kp 30/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 30/26-35......................yk 6
esperanzadora............kp 30/29-31........................yk 8
Agaetis.......................kp 30/27-31.........................yk 2



Sinirusko......................kp 28/28............................yk 15
Indrina.........................kp 27/?............................yk 1
lillukainen....................kp 24/35.............................yk 1
terp..............................kp 22/27............................yk 5
Hempu86la...................kp 22/25-34.....................yk 18
Saana07......................kp 22/26-28......................yk 6
HappyFeet...................kp 22/34............................yk 14
Lavelyn........................kp 20/25-30.......................yk 4
milean..........................kp 20/28-34?.....................yk 3



Opaali78......................kp 18/26-30......................yk 10
Elviir-a..........................kp 13/28-31.....................yk 11
Raitakissa....................kp 11/28 - 30....................yk 5
HH1979........................kp 10/27-28......................yk 5



Ingu............................kp 9/28..............................yk 2
EtanaLilli......................kp 8/31...........................yk 13
kilu09...........................kp 8/28...........................yk 13
Manuliina.....................kp 5/28-31.........................yk 5
Ambrosine85................kp 4/30..........................yk 6
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Lara- 9.1.

 

Yhteistyössä