Thai-aihetta perheriitaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annaspice
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annaspice

Vieras
Mieheni puolustaa henkeen ja vereen kaveriaan joka nyt viisikymmentä täytettyään jätti vaimonsa 23 v. jälkeen ja toi suomeen nuoren thai-hutsun, jonka hän tapasi hieromalaitoksessa kun oli viettämässä 50v. päiviään Phuketissa vaimonsa ja kolmen lapsensa kanssa.
Tultuaan Suomeen tämä mies jätti vaimonsa ja laittoi eron vireille.
Tämä mies sattuu olemaan minun mieheni "paras" ystävä. Minulla naisena ei ole kovinkaan paljon ymmärrystä tapahtuneelle ja itse asiassa näen asian ehkä liiankin objektiivisesti. Mielestäni asia on aika järkyttävä, tämä nainen on ostettu Suomeen. Laittaa ruokaa, nai ja hieroo. Käsittääkseni hän saa "viikkorahaa".
Nyt meillä on alkanut olla perheriitoja aiheesta. Mieheni puolustelee ystävänsä menettelyä ja minä naisena tuomitsen hänet. Näitä ihmisiä en halua kutsua kotiini iltaa viettämään.
Tuntuu vaan jotenkin niin uskomattomalta 50-v kriisi voi johtaa tällaiseen.

Ensimmäiseksi tulee näin miehenä mieleen, että mitenkähän tämä ex-vaimo oli hoitanut miehensä seksitarpeet, tyyliin meillä riittää kerran kuussa??? Sen jälkeen ei ole ollenkaan ihme, jos mies lähtee, kun saa maistaa hunajaa.

Minulle taas tulee mieleen että ajat miehesi samoille teille nalkutuksinesi. Mikäs miehen olisi ollessa samanlaisessa kohtelussa kuin paras kaverinsa jos vaakan toisella puolella on riitelevä vaimo.

Alkuperäinen kirjoittaja Annaspice:
...Mieheni puolustaa henkeen ja vereen kaveriaan joka nyt viisikymmentä täytettyään jätti vaimonsa 23 v. jälkeen ja toi suomeen nuoren thai-hutsun, jonka hän tapasi hieromalaitoksessa kun oli viettämässä 50v. päiviään Phuketissa vaimonsa ja kolmen lapsensa kanssa.
...

Kuulostaa ihan samalta kuin "Aikuisen Naisen Kypsä Ratkaisu" - tosin tällä kertaa miehisenä versiona.

Ehkäpä:
-mies on "kärvistellyt jännitteettömässä toimimattomassa parisuhteesssa"?
-mies on huomannut, että "meillä on vain yksi elämä elettävänä"?
-mies on todennut, että "elämä ei ole mustavalkoista"?
-mies on "löytänyt seksuaalisuutensa uudelleen"?
-mies on "tarttunut hetkeen"?
-miehen ja thai-naisen "kemiat ovat kohdanneet"?
-mies on "kaivannut sielujen sympatiaa"?
-mies "ei ole voinut tunteilleen mitään"?
-mies on "kuunnellut sydämensä ääntä"

.... ehkäpä....

Hei,

Et voi tietää mitä ystäväpariskaunnanne avioliitossa on tapahtunut. Ikävää, että heillä on kriisi ja ovat eeronneet. Se on kuitenkin heidän kahden välinen asia. Sinun ei tarvitse sitä "ymmärtää", eikä miehesi tarvitse sitä "puolustella". Ehkäpä on parasta, että mies jatkaa ystävyyttä kaverinsa kanssa kahdestaan, ettekä ole uuteen pariskuntaa yhteydessä pariskuntana.

Täysin erillinen asia on sitten tämä sinun ja miehesi välinen arvokeskustelu ...tai ristiriita. Ehkä teidän kannattaisi puhua suoraan omista tunteistanne, tarpeistanne, ja sitoutumisen asteestanne teidän omaan liittoonne, eikä käydä keskustelua tämän toisen pariskunna tilanteen kautta.

Kaikkea hyvää teille!

Tama ei ole varsinaisesti vastaus alkuperaiseen, itsekin pidan tuollaista toimintaa melko outona (tosin asiasta ei muiden tarvitse riidella, ja kuten sanottukin mista tietaa mita pariskunnan suhteessa muutoin oli meneillaan). Itse kuitenkaan tuskin pistaisin porttikieltoa pariskunnalle, lahinna siksi etta hitusen saalin noita Suomeen tai muualle kielitaidottomana tuotuja thai-naisia. Tietysti heilla on omat syynsa ja motiivinsa, mutta voisi olla heillekin ihan mukava tutustua myos suomalaisiin ihmisiin ja nahda normaalielamaa taalla. Myos niilta osin, etta Suomessa naisen ei tarvitse alentua hymyilevaksi palvelijaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Kuulostaa ihan samalta kuin "Aikuisen Naisen Kypsä Ratkaisu" - tosin tällä kertaa miehisenä versiona.

Ehkäpä:
-mies on "kärvistellyt jännitteettömässä toimimattomassa parisuhteesssa"?
-mies on huomannut, että "meillä on vain yksi elämä elettävänä"?
-mies on todennut, että "elämä ei ole mustavalkoista"?
-mies on "löytänyt seksuaalisuutensa uudelleen"?
-mies on "tarttunut hetkeen"?
-miehen ja thai-naisen "kemiat ovat kohdanneet"?
-mies on "kaivannut sielujen sympatiaa"?
-mies "ei ole voinut tunteilleen mitään"?
-mies on "kuunnellut sydämensä ääntä"

.... ehkäpä....

Hehee! Ainoa, mikä puuttui listasta oli :" Kasvoimme erilleen"

;))

vaakun kanssa olen samoilla linjoilla; säälittäviä nämä thaivaimot, ovat orjan asemassa. Ei sellaisen ostaneen miehenkään päässä ihan kaikki ole kohdallaan. Ja mikä on naisen kohtalo, kun mies "herää" tästä kriisistään?

Vitsinä kysytään, että mitä tapahtuu thaimaalaisille ilotytöille, kun eivät enää mene kaupaksi sikäläisillä markkinoilla? Heidät naidaan Suomeen.

Mitäpä sinun hyödyttää riidellä miehesi kanssa toisten tekemisistä. Keskity omaasi, mutta koita ymmärtää naisena tämän naisenkin asema.

Omasta kokemuksesta voisin sanoa AP:lle, että miehen kanssa keskustellessa jostain asiasta nainen saattaa puhua aiheesta yleisesti mutta tarkoittaa kuitenkin henkilökohtaisesti,ja olettaa myös miehen suhtautuvan niin mutta mies puhuukin aiheesta kliinisen yleisellä tasolla.

Esim. tässä tilanteessa mies ei ehkä halua moittia kaveriaa ja katsoo asiaa ulkopuolisena mutta nainen puhuu siitä, mitä itse tekisi tai mitä mies tekisi ja haluaisi kuulla miehen sanovan, että hän ei ikinä jättäisi omaa perhettää tuontivaimon tai muunkaan takia.

AP: miehesi varmasti ajatteleekin näin, joten älä turhaan ole huolissasi. Ehkä voisit antaa hänelle aina välillä kunnon suomalaisen löylyhieronnan ja ruuaksi uunimakkaran oluen kanssa, niin ei tarvitse edes pelätä miehen haikailevan muuta!

Olen ollut aviossa jokusen vuoden etela-aasialaisen naisen kanssa, en kuitenkaan Thain kanssa. Minua kummastuttaa kovasti tuo ”orja” / ”palvelija” asenne. Ainakin minun kokemuksen mukaan Aasialaiset naiset tekevat asioita ihan omasta ja vaapaasta tahdostaan, samoin kuin Suomalaiset kanssasisaret. Kulttuuri, kasvatus ja ajatusmaailma ovat vain hieman erilaiset:

Aasilainen nainen haluaa ja uskaltaa olla kaunis ja naisellinen. He uskaltavat ottaa paikkansa naisena, eika heidan kanssasisaret katso heita kieroon tai ole kateellisia, vaan painvastoin kannustavat ja kehuvat.

Aasialaiset naiset hymylevat paljon, koska aiti on pienesta pitaen kertonut, etta hymyilevat ihminen kaunis. Hymy ei aina tarkoita, etta hymyilija on iloinen tai hyvalla tuulella…

He ajattelevat siten, etta jos mies tai lapsi kulkee likaisissa, ryppyisissa tai rikkinaisissa vaatteissa, se on vaimon vika ja siita seuraa kasvojen menetys. Nain myos monessa muussa asiassa. Tasta taas seuraa ylenmaarainen vaatteiden, kodin jne. jynssaaminen.

Maailma on heidan mielessaan jaettu miesten ja naisten maailmaan. Jotkut asiat ovat sallituja miehelle, koska he ovat miehia ja painvastoin. Samaa koskee kotitoita tai vaikka kiukuttelua.

KAIKKI Aasialaiset naiset ovat erittain mustasukkaisia ja tasta aiheesta keskustellaan paljon, valilla turhan paljon. Tama johtaa aina silloin talloin ”pakkoseksiin”, eli ainakin tyomatkalle tai iltatapahtumaan lahtiessa ns. taydellinen tyhjennys.

Aasialaiset naiset ovat erittain uskollisia elaessaan hyvassa parisuhteessa ja kaikkkea vahankaan uskottomuuteen liittyvaa valtetaan viimeiseen asti. Esimerkiksi keskustelu TUNTEMATTOMAN miehen kanssa.

Aasialaiset naiset haluavat olla tietoisia KAIKISTA puolisoon liityvista asioista ja valilla mitattomalta tai paivanselvalta tuntuva asia nostattaa verenpainetta.

Aasilainen nainen huomio puolisoa enemman kuin lansimaalainen ja huoli puolison hyvinvoinnista pulpahtelee pintaan valilla turhankin usein: Muista syoda lounas, are you Ok? Tai hanen ollessa tyomatkalla on jaakaapin ovessa metrin mittainen muistilappu. Tahan liittyy paljon pikkuasiota.

Vapaat Aasialaiset naiset ovat aktiivisia miehenvarastamisessa, etenkin jos kyseessa on ns. Hyva mies, niin vientia riittaisi liiankin kanssa.

Tuossa muutama fakta. Elama Aasialaisen naisen kanssa ei poikkea kovinkaan paljon elamasta Suomineidon kanssa, he ovat samanlaisia ihmisia kuin mekin.

Suomessa emme viela ole asuneet, mutta lomailtu kylla. Minua harmittaa ja vahan havettaakin etenkin Suomalaisten naisten alentava asenne hanta kohtaa. Usein saa rivien valista lukea, etta rahan perassa se on tai etta, se on ostettu palvelija. Onneksi vaimollani on kaksi tutkintoa korkeakoulusta ja itse asiassa hanen omaisuutensa arvo on suurempi kuin minun.

Vaimoni on hyvin kaunis kasvoiltaan seka vartaloltaan ja kymmenisen vuotta itseani nuorempi, lisaksi han korostaa pukeutumisellaan hillitysti vartalonsa kauneutta. Nuo edella mainitut seikat ovat herattaneet vilkasta keskustelua etenkin kaveripiirin vaimovaessa…

Jos vaimo on pokattu turistikeskuksen hieromalaitoksesta, hmmm.....
Mitähän siitä voisi päätellä? Tuskin ainakaan mitään korkeakoulututkintoja löytyy. Itsenäisestä suominaisesta vaikuttaa kovasti ostetulta naiselta ja että sitä seksiorjuutta jatketaan täällä Suomessakin, vain yhden asiakkaan kanssa.

Oli oikein kiinnostavaa lukea tuo miehen näkemys aasialaisesta vaimosta. Ehkä sielläkään ei naisväki ole niin heterogeenistä, että kaikki samalla lailla ajattelisivat, mutta valotusta kuitenkin asiaan.

Näkemäni thainaiset ovat niin pieniä ja siroja, lapsen näköisiä. Siksi ajattelen, että onko nuo niiden kanssa hengailevat miehet tosiasiallisesti pedofiileja.
Jos suomalaiset naiset suhtautuvatkin nuivasti näihin naisiin, on käytös kuitenkin huomattavasti ystävällisempää kuin suomimiesten käytös muunmaalaisia miehiä kohtaan.

"Jos vaimo on pokattu turistikeskuksen hieromalaitoksesta, hmmm.....
Mitähän siitä voisi päätellä? Tuskin ainakaan mitään korkeakoulututkintoja löytyy. Itsenäisestä suominaisesta vaikuttaa kovasti ostetulta naiselta ja että sitä seksiorjuutta jatketaan täällä Suomessakin, vain yhden asiakkaan kanssa."

Tuolla Ellit 50+ palstalla pohditaan viisikymppisten miesten vaatimustasoa.
Korkeakouluja on monenlaisia. Olen aina ollut sitä mieltä, että elämänkoulu on arvostetuin korkeakoulu.

Ehkä The Man nimimerkin tarina on totta tai sitten hän on vain taitava fiktion kirjoittaja. Juttu vaikuttaa ammattikirjoittajan kirjoittamalta.

Hyvää harjoitusta freelance-kirjoittajalle. Heitähän näillä palstoilla tuntuu liikkuvan.

Minunkin pitäisi jo lähteä pakertamaan sorvin ääreen.

Ehkä thaitytöt ovat meitä suomalaisia Ellejä viisaampia.

Olen aina ihaillut hierojan ammattikuntaa. Varsinkin Tyyne Hyvät Herrat ohjelmassa oli alansa virtuoosi. Hieronnan ohella nainen laittoi Suomen politiikan järjestykseen. Ehkä tämä ammattikunta tosiasiassa pyörittää yhteiskuntamme rattaita. Päätökset tehdäänkin thai-hieromoissa.

Vedin naamaani viime lauantaina hernerokkaa Kampin torilla. Demareilla on monta hyvää asiaa sydämellä. Ehkä samalle listalle voisi vielä lisätä naiset, jotka ovat menettäneet miehensä thaitytöille.

Itse kävin aikoinaan puolisokealla miehellä hierottavana. Välistä käsittely oli niin rajua, että näin kotimatkalla tähtiä.

Selkäni on nykyään loistokunnossa. En käy hierojalla. Harrastan vain hyötyliikuntaa.

Ehkä suomalaiset miehet ovat syöneet pajunköyttä. Joku hörhö on suositellut hierontaa selkävaivoihin. Sitten asia johtaa kolmanteen.

Suo anteeksi ap., mutta en voi muuta kuin naureskella ongelmalle.
Ota sinäkin asia hieman pipoa löystyttäen.

Olen melko varma, että mies tulee vähitellen järkiinsä.
Vaimolle suosittelen Elleissä kirjoittelua. Täällä ainakin minulla on aina ratkiriemuisaa.

Kristallipallopalstan Lolis arveli, että kadonnut Viljo kissa on lähtenyt naisiin.
Mitä suomalaiset miehet edellä, sitä kissat perässä.

Olen ulkomailla opiskellessani tutustunut koulutettuihin thai-naisiin, ja varmaankin ylemmän keskiluokan naiset ovat hyvinkin arvonsa tuntevia jne. eikä heidän tarvitse alistua, koska omaakin omaisuutta jne on. Mutta en usko, että välitystoimistojen tms. kautta keskivertomiehille tulevat naiset ovat tällaisia, vaan he ovat aika lailla miehestään riippuvaisia ja omalta taustaltaan vaatimattomia. SInänsä mielestäni noitakaan naisia ei pitäisi kohdella alentuvasti. En minä ainkaan suomalaisena naisena mitenkään inhoa tai halveksi noita thai-vaimoja (edes postimyyntisellaisia), vaikka ilmiön tietyt aspektit aika ikävältä kuulostavatkin...

Mitä miehen varastamiseen tulee, niin se tuskin onnistuu ilman miehen tahtoa.

Yes ! - ei muuta kun matkalle Thaikkuihin . Komennan siellä ukon lehtikioskille käymään, ja sanon , että takaisin ei ole tulemista muuta kun Hesarin kanssa , ja se, siis Hesari ei saa olla päivää vanhempi.
Kyllä ne Thai- kimulit hoitaa homman, eli vie äijän sietä lehtikioskilta , ja minä voin palata vapaana naisena takaisin koti Suomeen !

Ja nyt matkaa tilaamaan - yksi meno ja yksi meno -paluu lippu !!

Kiitoksia vaan kovasti kehuista Alepa-tati. Tassa nyt mitaan ammattikirjoittajia olla, ihan vaan tavallinen insinoorinretale tai veropakolainen, ihan miten vaan. Naimisissa tosin olen Aasilaiskaunottaren kanssa, enka ajatellut vaihtaa.

Miehen varastaminen... Aika lailla se minunkin korvaan kolahti, kun sen ensimmaisen kerran kuulin, mutta noin sita taalla pain maalilmaa kutsutaan. Olen ihan samaa mielta, ei kukaan ketaan noin vain varasta, jos kohde itse on vastahankaan.

Eikö teistä kukaan nähnyt pari viikkoa sitten ohjelmaa Louis Theroux'n Vinksahtaneet Viikonloput? Siinä jaksossa se kävi Thaimaassa tutustumassa tähän vaimonvälitysbisnekseen.

Ehkä The Man on sitten se poikkeus joka vahvistaa säännön, siinä ohjelmassa esiintyneet naiset eivät varmasti olleet korkeakoulua nähneetkään eikä ne miehet saisi naista kotimaassaan millään.

Eräs esitetty pariskunta antaa hyvän kuvan koko hommasta: mies, joka on muuttanut asumaan Thaimaaseen ja perustanut siellä ihan oman vaimonvälitysfirman, on juuri löytänyt itselleen uuden vaimon. Kolmas tai neljäs. He tutustuivat kun tämä parikymppinen kaunis nainen tuli hänen toimistoonsa miehenetsintää varten, sitten tämä äijä pani sitä tyttöä toimistossa samalla kun tytön äiti oli viereisessä huoneessa odottamassa. Nyt he kuhertelivat onnellisena mentyään parin päivän tutustumisen jälkeen naimisiin. Ei haittaa vaikka mies on 30 vuotta vanhempi, 20 senttiä lyhyempi, pönäkkä iljetys. Siinä sitä vaan leperrellään rakkaudesta ja molemmat vakuuttaa onnellisuuttaan. Ohjelman lopussa Theroux mainitsee, että tämän parin liitto päättyi eroon 8 päivän jälkeen.

No tuo esimerkki oli ehkä jyrkimmästä päästä, mutta tajuatte varmaan mitä tarkoitan. Luuserimiehiä jotka ei normaaleille naisille kelpaa, löytävät paratiisinsa Thaimaassa. Mutta kuinka pitkälle se onni kantaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Annaspice:
Mieheni puolustaa henkeen ja vereen kaveriaan Tottakai hän puolustaa kaveriaan,jos ei puolustaisi, niin kaveri olisi entinen kaveri. joka nyt viisikymmentä täytettyään jätti vaimonsa 23 v. jälkeen ja toi suomeen nuoren thai-hutsun, jonka hän tapasi hieromalaitoksessa kun oli viettämässä 50v. päiviään Phuketissa vaimonsa ja kolmen lapsensa kanssa.
Tämä mies sattuu olemaan minun mieheni "paras" ystävä. Minulla naisena Entäs ihmisenä? ei ole kovinkaan paljon ymmärrystä tapahtuneelle ja itse asiassa näen asian ehkä liiankin objektiivisesti. Mielestäni asia on aika järkyttävä, tämä nainen on ostettu Suomeen. Laittaa ruokaa, nai ja hieroo. Eikö ole merkillistä, saa työstään palkkaa! Teetkö itse ilmaista työtä? Käsittääkseni hän saa "viikkorahaa".
Nyt meillä on alkanut olla perheriitoja aiheesta. Mieheni puolustelee ystävänsä menettelyä ja minä naisena Entäs ihmisenä? tuomitsen hänet. Näitä ihmisiä ??? en halua kutsua kotiini iltaa viettämään.
Tuntuu vaan jotenkin niin uskomattomalta 50-v kriisi voi johtaa tällaiseen. Tuntuuko se sinusta NAISENA uskomattomalta?

Tuota noin, niin mitä tapahtuu näille thai-naisille, kun eivät enää vanhalle suomalaismiehellekään kelpaa?

Näytti naapuri tuossa puolisen vuotta sitten ostaneen paluulipun naiselle takaisin. Kotiinsa joutui siis lähtemään, äärettömään köyhyyteen. Enpä sitten tiedä, oliko "kotiakaan" enää, nämä Suomesta takaisin potkitut kun ovat pohjasakkaa, eivät taida enää ns. kunniallisiin ilotaloihinkaan kelvata.

Alkuperäinen kirjoittaja The Man:
Kiitoksia vaan kovasti kehuista Alepa-tati. Tassa nyt mitaan ammattikirjoittajia olla, ihan vaan tavallinen insinoorinretale tai veropakolainen, ihan miten vaan. Naimisissa tosin olen Aasilaiskaunottaren kanssa, enka ajatellut vaihtaa.

Miehen varastaminen... Aika lailla se minunkin korvaan kolahti, kun sen ensimmaisen kerran kuulin, mutta noin sita taalla pain maalilmaa kutsutaan. Olen ihan samaa mielta, ei kukaan ketaan noin vain varasta, jos kohde itse on vastahankaan.

Vai insinöörin kanssa minä kirjoittelen. Hamassa nuoruudessa olin paljonkin insinöörien kanssa tekemisissä työni puolesta. Ehkä meillä on muutamia yhteisiä tuttuja, mutta ei nyt kirjoitella siitä.

Tuo freelance-juttu kävi vain mielessä. "Minun päivä" viestiketjussa kirjoitteli joku free mukavia muutama päivä sitten.

Ulkosuomalaisten kanssa kirjoittelusta pidän kovasti. Aikuinen tyttäreni asuu nyt ulkomailla. Sain jopa kiitosta Ellien Ulkosuomalaiset palstalla.

Tuskin nuo viidenkympin villitykseen höyrähtäneet aviomiehet kovin paljon hanttiin panevat, kun niitä varastetaan.

Kierrätys on muotia. Ehkä miehiäkin voi kierrättää. Uusiokäyttöä. Hyvä on aina viisasta laittaa kiertämään.

Veroja en pakoile. Käyn kahdessa työssä ja maksan lisätyöstä 42 prosenttia veroa.

Ehkä vanha hokema pitää paikkansa. Hullu se työtä tekee ja viisas pääsee vähemmällä.

En tiedä minne lähtisin veroja pakoon. "Kun sutta lähtee pakoon, niin karhu tulee vastaan." Minun tapauksessa ehkä ilmielävä eikä verokarhu.

Kirjoittelin tänään muutaman viestin Ellit 50+ palstalle. Ajatella. Ulkosuomalaiset Ellit eivät enää tunne Adolf E...rothia. Niin mahdottoman hankala nimi, että en nyt muista miten kirjoitetaan.

Missä insinöörin retale ilman öön pilkkuja käy maitokaupassa. Mikä mahtaa olla paikallisen Alepan nimi. Laita muutama kiva kuva kadunvarsilta digikamerallasi tähän viestiketjuun. Vaimostasi et tietenkään laita kuvaa meidän reposteltavaksi.

Osallistuin tänään Julkut palstalla Anitra Ahtolan hääpukuviestiketjuun.
Mitäpä mieltä sinä ja vaimosi olette tuosta puvusta.

Annetaan suomalaisille miehille anteeksi thaitytöt. Onhan suomalaiset Ellitkin löytäneet onnensa vierasmaalaisten miesten sylistä.

Maailman parasta kielen opiskelua suusta suuhun metodilla. Kyllä siinä kielitaito karttuu. Jos avioero tulee, niin sekin sanasto tulee tutuksi ainakin juristien avulla.

Miten kuuluu "mukavaa päivän jatkoa" thain kielellä?
Minä osaan vain suomea ja savoa sujuvaksi. "Haaskoo päevän jatkoo kaekille Elleille. Maupallo on pyöree. Palloillaan huomennakin toistemme iloksi.

Miehen ex-vaimoa tässä voisi onnitella, kun pääsi helposti eroon tosi halpamaisesta, ikääntyvästä 50 + miehestään, joka ilmeisesti vain palvelua halusi. Ei tuollainen mies osaa naista tyydyttää henkisesti eikä fyysisesti! Thaityttö on "nice to juntti.

Yhteistyössä