A
Annaspice
Vieras
Mieheni puolustaa henkeen ja vereen kaveriaan joka nyt viisikymmentä täytettyään jätti vaimonsa 23 v. jälkeen ja toi suomeen nuoren thai-hutsun, jonka hän tapasi hieromalaitoksessa kun oli viettämässä 50v. päiviään Phuketissa vaimonsa ja kolmen lapsensa kanssa.
Tultuaan Suomeen tämä mies jätti vaimonsa ja laittoi eron vireille.
Tämä mies sattuu olemaan minun mieheni "paras" ystävä. Minulla naisena ei ole kovinkaan paljon ymmärrystä tapahtuneelle ja itse asiassa näen asian ehkä liiankin objektiivisesti. Mielestäni asia on aika järkyttävä, tämä nainen on ostettu Suomeen. Laittaa ruokaa, nai ja hieroo. Käsittääkseni hän saa "viikkorahaa".
Nyt meillä on alkanut olla perheriitoja aiheesta. Mieheni puolustelee ystävänsä menettelyä ja minä naisena tuomitsen hänet. Näitä ihmisiä en halua kutsua kotiini iltaa viettämään.
Tuntuu vaan jotenkin niin uskomattomalta 50-v kriisi voi johtaa tällaiseen.
Tultuaan Suomeen tämä mies jätti vaimonsa ja laittoi eron vireille.
Tämä mies sattuu olemaan minun mieheni "paras" ystävä. Minulla naisena ei ole kovinkaan paljon ymmärrystä tapahtuneelle ja itse asiassa näen asian ehkä liiankin objektiivisesti. Mielestäni asia on aika järkyttävä, tämä nainen on ostettu Suomeen. Laittaa ruokaa, nai ja hieroo. Käsittääkseni hän saa "viikkorahaa".
Nyt meillä on alkanut olla perheriitoja aiheesta. Mieheni puolustelee ystävänsä menettelyä ja minä naisena tuomitsen hänet. Näitä ihmisiä en halua kutsua kotiini iltaa viettämään.
Tuntuu vaan jotenkin niin uskomattomalta 50-v kriisi voi johtaa tällaiseen.