Teutonian kaksosten combit-kokemusta?

Tärpätti
Ja Oulusta saa Babystylesta (??.), ja vaikuttavat tosi jämäköiltä ja ainakin turvallisemmalta kuin kolmipyöräiset (Twincot esim.).

Täytyy kai vaan hankkia ne ja laittaa sitten kokemuksia tänne...
 
Kolmas tulossa
Minulla "kokemusta" noista vaunuista sen verran mitä olen niitä käynyt testaamassa liikkeessä ja nähnyt kuinka ne kasataan yms.

Olivat todella näppärät kääntyvine etupyörineen ja niiden ansiosta menevät myös aika pieneen tilaan, kun etupyörät kääntyvät kasattaessa vaunujen alle, jolloin niitä ei tarvitse irrottaa jos on tilasta tiukkaa esim. autossa.

Vauvatalo Johanna myy myös Teutoniaa Petikossa. Hinta on liikkeestä riippuen n. 600-700?. Nettikaupasta löysin Ruotsista, jollon hinnaksi tuli rahteineen n.540?. Saksasta tilattuna hinnat vaihteli 470?-650?, mutta niistä en muistanut katsoa rahdin osuutta, joka siis Ruotsista tilattuna oli n.240kr.

Ja tosiaan toimitusaika on jopa Suomen liikkeistä haettuna, ellei satu olemaan juuri sitä väriä ja mallia varastossa, niin 5-6viikkoa, joten kannattaa ottaa tuokin huomioon...nimim. itsellä LA:han enää 8viikkoa, joten tiukille menee....

Minä siis ainakin aion nuo vaunut hankkia, tavalla tai toisella!!

Hyvää kesää kaikille ja hauskaa vaunun metsästystä =)
 
Tärpätti
Tilattiin juuri Saksasta:

http://www.pingpong-online.de/

Kotiinkuljetettuna kokonaishinnaksi tulee 522,98 euroa :)

Uskallettiin tilata em. nettikaupasta, kun kuultu pelkästään (paljon) hyvää heidän toiminnastaan.

Erikoisinta ehkä se, että kun pääsee maksuvaiheeseen asti tilauksessa, suomalainen asiakas saa lähtöhinnasta 6% alennuksen, jotta Suomen 22%:n arvonlisävero ei nosta tuotteen kokonaishintaa (Saksan alv. kun on vain 16%).

Sain juuri vastauksen myös sähköpostitse tiedustelemaani tarkempaan toimitusaikaan: 7 viikkoa menee.
 
Tulethan kertomaan käyttö kokemukset sitten?Meillä toisen la vasta tammikuulla,joten niin kiire vaunuilla ei vielä ole.Oisi kiva kuulla ovatko ne ostamisen arvoiset.Parhailta näin katsottuna ja vertailtuna kaikkia merkkejä kyllä vaikuttaisivat.Mutta miten käytössä?
 
Tärpätti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 10:19 Maikki kirjoitti:
Tulethan kertomaan käyttö kokemukset sitten?Meillä toisen la vasta tammikuulla,joten niin kiire vaunuilla ei vielä ole.Oisi kiva kuulla ovatko ne ostamisen arvoiset.Parhailta näin katsottuna ja vertailtuna kaikkia merkkejä kyllä vaikuttaisivat.Mutta miten käytössä?
Tulen =)
 
Lainaus:
07.10.2006 klo 20:46 Mie kirjoitti
Meille tulossa toinen lapsi talvella ja ikäeroksi tulee tenaville 1v ja 8kk.Pitkällisen tutkimisen ja vertailun tuloksena päädyttii teutonian team alu s4.
Kyselin kaikilta vastaantulijoilta joilla näin noita rattaita mitä ovat tykänneet.Kuulemma on mahtuneet ovista hyvin,lapset tykänneet tilavasta istuma tilasta,kulkeneet hyvin hiekalla/sohjolla ja asfaltilla.Jollain oli ollut ensin emmaljungat ja eivät olleet tykänneet ja vaihtoivat teutoniaan ja tykkäävät kovasti.
Itse tykkäsin "pienestä" ulkonäostä ja ketteryydestä.


Onpa mukava kuulla, että käyttökokemukset ovat olleet positiivisia. Itse en ole kärryihin vielä törmännyt muualla, kuin kaupassa.
Tämä vahvistaa myös minun valintaani oikeaksi ks. rattaiden suhteen.

Liitänpäs tähän ketjuun kommentin noista teutonioista, joista olen itsekkin ollut kiinnostunut. Toivottavasti saataisiin vielä ihan oikeita käyttökokemuksia lukea joltain. Tässä kuitenkin 1 mielipide lisää.
 
Nyt on rattaat tilattu ja toimitus on 4.12.2006. Yritän muistaa tulla kertomaan sitten, miten ovat toimineet. Meillä tosin LA vasta 01/07, joten kokemuksia, muita kuin eteiskäytössä, tuskin ennen helmikuuta löytyy.
 
Onkos teillä kellään nyt kertoa jo käyttökokemuksia? :) . Kovin kiitollisena ottaisin tietoja vastaan

Meille on tulossa pikkukakkonen 06/07, ikäeroa lapsilla sitten 1v6kk, ja nämä ovat nyt ykkössuosikit tuleviksi rattaiksi. :)
 
en tosin aiemmin saanut vastauksia, tässä pinossa niitä kyselin.
Mutta meille on nyt ostettuna nämä team S4:t, odottavat vielä reilun kuukauden pikkukakkosen syntymää :)
ainakin koekäytössä olen tykännyt kovasti!
 
Unohtanut olen minäkin palata asiaan.

Mulla kokemusta nyt parin kuukauden ajalta ja voin sanoa, etten valintaani ole vielä katunut. Kyytiläisinä on tällä hetkellä 2kk vauva ja 1v 10 kk isoveli.
Kevyet ja hyvät työntää niin yhden kuin kahdenkin kyytiläisen kanssa. Myös pääkaupunkiseudun talviolosuhteissa toimi hyvin. Kääntyvät etupyörät ovat aivan huiput, kun on kuitenkin kyse tuplista + kahdesta matkustajasta eli ns. raskaasta kuormasta.
Ainoa miinuspuoli tähän mennessä on, että tavarakori on äärettömän vaikea käyttää, kun istuin osa on niin päin, että kasvot ovat työntäjää kohden.
Muuten mielestäni täyden kympin kulkupelit. Pois en vaihtaisi.
Ai niin ja se teutonian läpinäkyvä adesuoja, joka tulee rattaiden mukana on ihan susi.
 

Yhteistyössä