Teutonia Rocky

Teutoniaa täytyy kehua:) Ovat laadukkaita vaunuja. Itsellä kokemusta on vuoden 2005 Mistraleista, jotka ovat tukevat, mutta kuitenkin ketterät ja mahtuvat pieneen tilaan. Pehmeässä kantokopassa poikamme nukkui 11kk ikään asti. Erikseen emme ole matkarattaita tarvineet, noilla rattailla on myös shoppailu sujunut hyvin. Noita voin lämpimästi suositella. Teutonioiden etu ns. sporttisuus ovat mielestäni sellaisia ulkonäöltään, suurinosa malleista. Itse en ole koskaan lämmennyt suurille ja korkeille vaunuille, kuten Ora, Brio jne. Noissa Mistraleissa on kätevä heittoaisa, jonka merkitys korostuu, kun alktaan käyttämään pelkkiä rattaita. Rockyssa tuota aisaa ei ole, muuten taitavat olla liki Mistraleja. Niin meillä on ilmakennorenkaat, joita voin suositella=)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Chili:
Alkuperäinen kirjoittaja Unna80:
Meillä on myynnissä Teutonia Mistralit -06. Kurkkaa tuonne kirpputori osioon jos kiinnostuit :attn:
Mä ehdin jo ostaa noi rockyt uutena, kun sain niin halvalla 499e :D Mut mielellään kuulisin mielipiteitä teutonian vaunuista. :)
Chili, mistä sait noin halvalla ja mitä vuosimallia? :)

Mulla on tämänvuoden mallia olevat Rockyt (maksoi uutena yli 700e) ja olen niihin kyllä ollut todella tyytyväinen! Ovat niin kevyet ja pienet, että niillä on tosi helppio mennä maastossa kuin maastoissa, lisäksi leveät renkaat auttavat asiaa!! Meillä on nuo vaunut kovalla kantokopalla, mikä oli kyllä kans hyvä. Nyt poika on 9kk ja ratasosaa käytetään ahkerasti.. mahtuvat tosi hyvin auton peräkonttiin, kun menevät niin pieneen tilaan! :) EI olla ostettu ees matkarattaita, koska noita on melkeinpä yhtä näppärä kulettaa mukana!! En kyllä ihmettele yhtää jos Teutonioita kehutaan, ovat hintansa veroisia! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:
Chili, mistä sait noin halvalla ja mitä vuosimallia? :)

Mulla on tämänvuoden mallia olevat Rockyt (maksoi uutena yli 700e) ja olen niihin kyllä ollut todella tyytyväinen! Ovat niin kevyet ja pienet, että niillä on tosi helppio mennä maastossa kuin maastoissa, lisäksi leveät renkaat auttavat asiaa!! Meillä on nuo vaunut kovalla kantokopalla, mikä oli kyllä kans hyvä. Nyt poika on 9kk ja ratasosaa käytetään ahkerasti.. mahtuvat tosi hyvin auton peräkonttiin, kun menevät niin pieneen tilaan! :) EI olla ostettu ees matkarattaita, koska noita on melkeinpä yhtä näppärä kulettaa mukana!! En kyllä ihmettele yhtää jos Teutonioita kehutaan, ovat hintansa veroisia! :D
Ostin A-T lastenturvasta ja oiskohan ne ollu rocky 06... Mut ovh oli jotain päälle 600e, nyt myyvät hyvillä aleilla, kun maahantuoja muuttuu ja tyhjentävät varastoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chili:
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:
Chili, mistä sait noin halvalla ja mitä vuosimallia? :)

Mulla on tämänvuoden mallia olevat Rockyt (maksoi uutena yli 700e) ja olen niihin kyllä ollut todella tyytyväinen! Ovat niin kevyet ja pienet, että niillä on tosi helppio mennä maastossa kuin maastoissa, lisäksi leveät renkaat auttavat asiaa!! Meillä on nuo vaunut kovalla kantokopalla, mikä oli kyllä kans hyvä. Nyt poika on 9kk ja ratasosaa käytetään ahkerasti.. mahtuvat tosi hyvin auton peräkonttiin, kun menevät niin pieneen tilaan! :) EI olla ostettu ees matkarattaita, koska noita on melkeinpä yhtä näppärä kulettaa mukana!! En kyllä ihmettele yhtää jos Teutonioita kehutaan, ovat hintansa veroisia! :D
Ostin A-T lastenturvasta ja oiskohan ne ollu rocky 06... Mut ovh oli jotain päälle 600e, nyt myyvät hyvillä aleilla, kun maahantuoja muuttuu ja tyhjentävät varastoa.

Aivan, hyvään aikaan satuitte sitten vaunuja etsimään.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Chili:
Alkuperäinen kirjoittaja Unna80:
Meillä on myynnissä Teutonia Mistralit -06. Kurkkaa tuonne kirpputori osioon jos kiinnostuit :attn:
Mä ehdin jo ostaa noi rockyt uutena, kun sain niin halvalla 499e :D Mut mielellään kuulisin mielipiteitä teutonian vaunuista. :)
Chili, mistä sait noin halvalla ja mitä vuosimallia? :)

Mulla on tämänvuoden mallia olevat Rockyt (maksoi uutena yli 700e) ja olen niihin kyllä ollut todella tyytyväinen! Ovat niin kevyet ja pienet, että niillä on tosi helppio mennä maastossa kuin maastoissa, lisäksi leveät renkaat auttavat asiaa!! Meillä on nuo vaunut kovalla kantokopalla, mikä oli kyllä kans hyvä. Nyt poika on 9kk ja ratasosaa käytetään ahkerasti.. mahtuvat tosi hyvin auton peräkonttiin, kun menevät niin pieneen tilaan! :) EI olla ostettu ees matkarattaita, koska noita on melkeinpä yhtä näppärä kulettaa mukana!! En kyllä ihmettele yhtää jos Teutonioita kehutaan, ovat hintansa veroisia! :D
Totta. Meilläkään ei ole matkarattaita tarvittu ja poika on nyt 2½v.
 

Yhteistyössä