Teutonia Prestige

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aada

Jäsen
25.10.2004
439
0
16
Kaipailisin kokemuksia Teutonia Prestige-vaunuista? Meille tulossa vauva loppuvuodesta ja nyt kun ollaan kahlattu vaunuviidakossa, niin olen mieltynyt näihin vaunuihin. Mutta millaiset nuo ovat ihan tavallisessa käytössä? Toimiiko kaikki osat hyvin? Onko heittoaisaa helppo käyttää? Ihan kaikenlaisia kokemuksia kyseisistä vaunuista otan vastaan =)

Meillä on Prestiget, nää on vissiin vm.2005. Harkitsin pitkään Teutonian ja Gessleinin välillä mutta oon ollut tyytyväinen valintaani. On tosi tukevat ja hyvät työntää lumiloskassakin, joskaan ei ole kevyimmät vaunut nostella. Jousitus on tosi hyvä, samoin kankaat ja koppa. Runko on paaaaljon tukevampi kuin Emmaljungissa ja Brioissa. Ainoa miinus on vaunukopan mataluus kun on pitkä mies mutta mähän noita pääasiassa käytän, ja mulle korkeus on täysin passeli. :)

Teutonialla on todella hyviä ja toimivia kuomurattaita (esim. Mistral-heittoaisalla, Rocky tai vaikka uusi Fun), niin miksi ihmeessä haluat suurimmat, painavimmat ja kolhoimmat niistä kaikista? Ja varmaan vielä kovalla kopalla?
Meillä toimivimmaksi yhdistelmäksi on todettu kuomurattaat + pehmeä kantokoppa. Lämmin ja suojaisa yhdistelmä pienelle, matalat, ketterät ja kivannäköiset ratasvaiheessa. Menevät pieneen tilaan kasattuina ja heittoaisa on tosi hyvä! (meillä siis mistralit). Kantokassi on tammivauvalla ollut käytössä 3 talvea :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 21:43 Teutonia-fani kirjoitti:
Teutonialla on todella hyviä ja toimivia kuomurattaita (esim. Mistral-heittoaisalla, Rocky tai vaikka uusi Fun), niin miksi ihmeessä haluat suurimmat, painavimmat ja kolhoimmat niistä kaikista? Ja varmaan vielä kovalla kopalla?
Meillä toimivimmaksi yhdistelmäksi on todettu kuomurattaat + pehmeä kantokoppa. Lämmin ja suojaisa yhdistelmä pienelle, matalat, ketterät ja kivannäköiset ratasvaiheessa. Menevät pieneen tilaan kasattuina ja heittoaisa on tosi hyvä! (meillä siis mistralit). Kantokassi on tammivauvalla ollut käytössä 3 talvea :)

Olen samaa mieltä. Meillä ihan perus teutonia- kumuratas ja toimii meillä parhaiten.

Yhteistyössä