testin tihrustelijat, puuhaa! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salmari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja salmari :
siis ilman koneiden näyttöjä näkyy punainen haalea viiva tosi selvästi.
Arveluttaa tosiaan vaan tuo haaleus :/

Jos se näkyy aivan selvästi, niin sitten se varmaan on haamu. Mun ruudulla ei näkynyt, mut ehkä sen vois kuvaa vähän vinosti?

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
Alkuperäinen kirjoittaja salmari :
siis ilman koneiden näyttöjä näkyy punainen haalea viiva tosi selvästi.
Arveluttaa tosiaan vaan tuo haaleus :/

Jos se näkyy aivan selvästi, niin sitten se varmaan on haamu. Mun ruudulla ei näkynyt, mut ehkä sen vois kuvaa vähän vinosti?

Voinkohan kuvata viel vaikka on yli 5min.. no otan joka tapauksessa kun ei oo hirveästi muuttunu. Koitan jotenkin vinosti taitella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
En nyt haluaisi millään lannistaa, mutta mulle noita samanlaisia haamuja on tullut varmaan puolen kymmentä - ja kaikki negoja kuitenkin. Toivotaan nyt kuitenkin parasta - itse en henk. koht. tuosta innostuisi.

Mulla taas kaikki haamut on nyt yönilla ja iät 6v, 4v ja 1v. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En nyt haluaisi millään lannistaa, mutta mulle noita samanlaisia haamuja on tullut varmaan puolen kymmentä - ja kaikki negoja kuitenkin. Toivotaan nyt kuitenkin parasta - itse en henk. koht. tuosta innostuisi.

Mulla taas kaikki haamut on nyt yönilla ja iät 6v, 4v ja 1v. :D

:D

Ja mulla taas ne on aina olleet raskauden merkkejä ja johtaneet synnytykseen 8 kk kuluttua (eka kuukausihan on siinä vaiheessa jo takana).

Ja olen testannut vasta kun menkkojen olisi pitänyt jo alkaa ollen ihan satavarma siitä, että raskaana olen. Tosi ärsyttävää kun sitten lykkää tuollaisen haamun, mutta se ei ole minun vikani mitenkään!

Niin siis mullakin nuo haamut tulleet testiin jo kun menkat myöhässä, silti siis nega. En todellakaan väitä, ettet ole raskaana, toivottavasti näin onnekkaasti on päässyt käymään, mutta kerron vain omasta kokemuksestani.

Yhteistyössä