S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja salmari :siis ilman koneiden näyttöjä näkyy punainen haalea viiva tosi selvästi.
Arveluttaa tosiaan vaan tuo haaleus :/
Alkuperäinen kirjoittaja sokea?:mun mielestä toi on ihan nega.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Alkuperäinen kirjoittaja salmari :siis ilman koneiden näyttöjä näkyy punainen haalea viiva tosi selvästi.
Arveluttaa tosiaan vaan tuo haaleus :/
Jos se näkyy aivan selvästi, niin sitten se varmaan on haamu. Mun ruudulla ei näkynyt, mut ehkä sen vois kuvaa vähän vinosti?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Haamu vai viivanpaikka?
Teiltä löytyy molemmat
Värii siinä on, ettei viivan paikka oo.
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:En nyt haluaisi millään lannistaa, mutta mulle noita samanlaisia haamuja on tullut varmaan puolen kymmentä - ja kaikki negoja kuitenkin. Toivotaan nyt kuitenkin parasta - itse en henk. koht. tuosta innostuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:En nyt haluaisi millään lannistaa, mutta mulle noita samanlaisia haamuja on tullut varmaan puolen kymmentä - ja kaikki negoja kuitenkin. Toivotaan nyt kuitenkin parasta - itse en henk. koht. tuosta innostuisi.
Mulla taas kaikki haamut on nyt yönilla ja iät 6v, 4v ja 1v.![]()
Ja mulla taas ne on aina olleet raskauden merkkejä ja johtaneet synnytykseen 8 kk kuluttua (eka kuukausihan on siinä vaiheessa jo takana).Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:En nyt haluaisi millään lannistaa, mutta mulle noita samanlaisia haamuja on tullut varmaan puolen kymmentä - ja kaikki negoja kuitenkin. Toivotaan nyt kuitenkin parasta - itse en henk. koht. tuosta innostuisi.
Niin siis tässähän on viiva ja haamu. Eli haamutesti.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Haamu vai viivanpaikka?
Alkuperäinen kirjoittaja nn:voihan toi olla, että raskaus on alkanut mutta mennyt heti kesken ja sulla alkaa sitten menkat myöhässä.
Alkuperäinen kirjoittaja salmari:en oikein tuota kääntelyä hallitse mutta tälläinen http://www.aijaa.com/v.php?i=4121116.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja salmari:en oikein tuota kääntelyä hallitse mutta tälläinen http://www.aijaa.com/v.php?i=4121116.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Niin siis tässähän on viiva ja haamu. Eli haamutesti.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Haamu vai viivanpaikka?
Mikähän olisi tuolla kuvakielellä viivanpaikka. Kyltti, missä lukee "varattu viivalle"?
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:juu ja mun haamu on nukkumassa ja toinen haamu masussa :heart: