testin tihrustelijat, puuhaa! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salmari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Kyllähän sie raskaana oot, paljon onnea =) Eihän kaikki edes saa vahvempaa viivaa, joten ole ihan huoleti. Mulla samanmoinen haamu vielä kahen viikon päästä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa...

:D
Taidan varata huomiselle verikokeen :)

Jännä miten toisille ei tule vahvempaa viivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllähän sie raskaana oot, paljon onnea =) Eihän kaikki edes saa vahvempaa viivaa, joten ole ihan huoleti. Mulla samanmoinen haamu vielä kahen viikon päästä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa...

Käys hakee clearblue ja tee se. Se on tosi herkkä ja näyttää helpommin. Ei sun mun mielestä ainakaan tarvi verikokeeseen mennä, on tuo tän aamunen haamu sen verran selvempi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja salmari:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4121454.jpg

mulla tuli kans tuollainen viiva syyskuussa =) ihan ekoihin testeihin. Ja apteekin oma oli myös.
Nyt rv 34+5 :heart:

<3 No toivo elää <3 :)

Kun eihän apteekin oman pitäisi näyttää kovin herkästi mitään virheellisiä?

mulla tuli kans tuollainen viiva syyskuussa =) ihan ekoihin testeihin. Ja apteekin oma oli myös.

ei pitäisi. tai olen yhden virheellisen viivan apteekin omaan saanut mutta se näkyi ainoastaan valoa vasten ja siinä ei ollut yhtään väriä.

ei pitäisi. tai olen yhden virheellisen viivan apteekin omaan saanut mutta se näkyi ainoastaan valoa vasten ja siinä ei ollut yhtään väriä.

Juu, ja noissa on punaista väriä. Tikkuja tihrustettu sen verran, että viivanpaikan erottaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Käys hakee clearblue ja tee se. Se on tosi herkkä ja näyttää helpommin. Ei sun mun mielestä ainakaan tarvi verikokeeseen mennä, on tuo tän aamunen haamu sen verran selvempi =)

täytyy hakee, se digi versio vai se toinen?

Haalea,mutta eihän apteekin oma ole herkkä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=4121448.jpg

Mulle tuli ihan samanlainen tänään apteekin omalla, ihan yhtä haalea, mutta kuitenkin näkyvä viiva :D Nyt testiajan jälkeen (pari tuntia mennyt) viiva vahvistunut ja siihen alaosaan tullut enemmän punaista, mutta sillä ei varmaan väliä kun ei testiajan sisällä tullut..

Mutta kuitenkin, itse alan olemaan aika varma plussasta :heart: Eiköhän se sinullakin vahvene tuo viiva vielä.. Tai toisaalta, tarvitseeko sen tuosta muuttuakaan välttämättä? Voiko tuon tulkita jo plussaksi? Itse kun ajattelin myöskin odottaa vielä muutama päivä ja testata vielä kerran (pari haamua jo testattu).

Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-:

Mulle tuli ihan samanlainen tänään apteekin omalla, ihan yhtä haalea, mutta kuitenkin näkyvä viiva :D Nyt testiajan jälkeen (pari tuntia mennyt) viiva vahvistunut ja siihen alaosaan tullut enemmän punaista, mutta sillä ei varmaan väliä kun ei testiajan sisällä tullut..

Mutta kuitenkin, itse alan olemaan aika varma plussasta :heart: Eiköhän se sinullakin vahvene tuo viiva vielä.. Tai toisaalta, tarvitseeko sen tuosta muuttuakaan välttämättä? Voiko tuon tulkita jo plussaksi? Itse kun ajattelin myöskin odottaa vielä muutama päivä ja testata vielä kerran (pari haamua jo testattu).

Ihanaa ja onnea ! :)

Mä kävin tarkistamassa, että la olis 13.1 laskureiden mukaan *nolostuu*
No vähän jäitä hattuun mulla ainakin :D
Testaan parin päivän päästä ja toivon,että kaiki sujuis hyvin.
Mikä kp sulla on meneillään? :)

Ihanaa ja onnea ! :)

Mä kävin tarkistamassa, että la olis 13.1 laskureiden mukaan *nolostuu*
No vähän jäitä hattuun mulla ainakin :D
Testaan parin päivän päästä ja toivon,että kaiki sujuis hyvin.
Mikä kp sulla on meneillään? :)

Miten noin myöhään tuo la?? :o Minulla nyt kp 32/30 ja kävin katsomassa että la olisi 4. tai 5.1., kahdesta eri laskurista katsoin ja tuli eri vastaukset.. Eikös sinullakin kp ollut jotakin yli 30? Miten tuo la noin heittää..?

aina ei hormonia erity niin paljon että saisi heti vahvaa viivaa vaikka kuukautiset myöhässä onkin. ja sittenhän on mahdollista että raskaus onkin alkanut oletettua myöhemmin ja siksi niin haaleat viivat oot saanut.
viivat kumminkin näky..mulla haaleempiakin.. :ashamed:
paljon onnea :flower:

oho sekoilin ton laskurin kanssa :D
5.1 siis laskettu =)

Hyvä, aika samoissa sitten mennään :D Toivottavasti nähdään tuolla tammikuisissa odotuspuolella =) Itse en vielä uskaltanut sinne kirjoitella mitään, mutta vähän kävin jo kurkkimassa :D Olikos sinulla mitään oireita vielä? Minulla ei mitään.. tai alaselkään koskee ja niitä menkkamaisia kipuja ollut tällä viikolla niin että olen ollut varma menkkojen alkamisesta. Ja rinnat ehkä vähän arat, mutta muuten ei ainakaan vielä mitään. Sillä ei uskalla vielä ajatellakaan olevansa raskaana, kun ei tunne oloaan mitenkään erilaiseksi =)

oho sekoilin ton laskurin kanssa :D
5.1 siis laskettu =)

Hyvä, aika samoissa sitten mennään :D Toivottavasti nähdään tuolla tammikuisissa odotuspuolella =) Itse en vielä uskaltanut sinne kirjoitella mitään, mutta vähän kävin jo kurkkimassa :D Olikos sinulla mitään oireita vielä? Minulla ei mitään.. tai alaselkään koskee ja niitä menkkamaisia kipuja ollut tällä viikolla niin että olen ollut varma menkkojen alkamisesta. Ja rinnat ehkä vähän arat, mutta muuten ei ainakaan vielä mitään. Sillä ei uskalla vielä ajatellakaan olevansa raskaana, kun ei tunne oloaan mitenkään erilaiseksi =)

Juu, tammikuisissa sitten! :)
Rinnata arat ja vatsassa ihme touhua tuntuu välillä :D
lämmöt on yli 37, että näin :)

Hassua!! :D

Yhteistyössä