T
testi-kokemuksia
Vieras
Heippa, onkohan mitään toivoa, First signal (herkkä 10) näytti aluksi negaa, mutta kun jätin pöydälle n. 5-10 min oli tullut heikko punainen myös testiviivan kohdalle, enemmän vasemmalle painottunut viiva, eli oiskohan hormonia ollut vähän vai antaako ko testi useinkin näitä haamuja.... kiertopv 24/26...
joo, en yleensä testaa näin aikaisin, mutta nyt on siihen hyvät syyt, (en jaksa nyt niistä enempää..)
joo, en yleensä testaa näin aikaisin, mutta nyt on siihen hyvät syyt, (en jaksa nyt niistä enempää..)