testiin n. 10 min aikana haamuviiva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testi-kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testi-kokemuksia

Vieras
Heippa, onkohan mitään toivoa, First signal (herkkä 10) näytti aluksi negaa, mutta kun jätin pöydälle n. 5-10 min oli tullut heikko punainen myös testiviivan kohdalle, enemmän vasemmalle painottunut viiva, eli oiskohan hormonia ollut vähän vai antaako ko testi useinkin näitä haamuja.... kiertopv 24/26...

joo, en yleensä testaa näin aikaisin, mutta nyt on siihen hyvät syyt, (en jaksa nyt niistä enempää..)
 
Heippa, onkohan mitään toivoa, First signal (herkkä 10) näytti aluksi negaa, mutta kun jätin pöydälle n. 5-10 min oli tullut heikko punainen myös testiviivan kohdalle, enemmän vasemmalle painottunut viiva, eli oiskohan hormonia ollut vähän vai antaako ko testi useinkin näitä haamuja.... kiertopv 24/26...

joo, en yleensä testaa näin aikaisin, mutta nyt on siihen hyvät syyt, (en jaksa nyt niistä enempää..)


Voit tietty tehdä testin uudelleen, mutta yli 5 min testistä saattaa näyttää 2 viivaa vaiks on nega. Siks testi kannattaakin heti heittää pois kun max aika ohjeesta on ohi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä