Testi vaan näyttää negaa!

  • Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti
Masentunut
Tänään viidettä päivää kuukautiset myöhässä, mutte testi vaan näyttää negatiivista. Vauva ois niin kovasti toiveissa!

Oon jatkuvasti testannut... Torstaina jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa, testasin apteekin testillä ---> Nega. Noh, odottelin menkkoja ja kun ei kuulunut niin sunnuntaina uudelleen ja taas nega Tänä aamuna testasin taas (tiedän, tosi malttamaton olen, mut esikoisesta vasta on kyse) aconin testillä ja jälleen NEGA!

Ja siis oireitakin mulla on ollut viime ja tämän viikon aikana. Sellaisia, mitkä sopivat raskauteen.

Olen melkein menettänyt toivoni jo kolmen negatiivisen testin jälkeen... Niin turhauttavaa ja masentavaa!

Tänään jo ollut semmoinen olo, että ihan kohta ne menkat sieltä lirahtaa.

Olisikohan mahdollista vielä plussata? Onko kellään kokemusta myöhään plussaamisesta?

Suuret kiitokset vastanneille :)
 
harmaileva
Tuttu tunne.. mulla menkat jo sen reilu pari viikkoa myöhässä ja oireitakin jotain mikä sopis raskauteen. 3 negaa testannu.

Tää on tosi turhauttavaa, mut ei auta ku ootella ja hipsiä lääkäriin jos ei tuu tolkkua.

Oon lukenu että jotkut tosi myöhäänkin testannu vielä plussan, että älä vielä luovuta jos sulla vasta muutamia päiviä myöhässä menkat. Ei tästä paljon apua ollu mut toivotaan sulle plussaa.
 
mie
En halua masentaa, mutta minulla rupesi aikoinaan kuukautiset yllättäen heittämään häränpyllyä niin, että kuukautiset oli liki kolme kuukautta tulematta... Lääkäri sanoi, että ei mitenkään poikkeavaa koska olin lopettanut hormonaalisen ehkäisyn vajaan vuoden sisällä tapahtuneesta.
 
Esikoista testaillessa tein 3 negaa. Ekan testin tein 1. päivänä kun menkkoja ei kuulunut - nega, mutta myöhemmin roskishaamu. Toisen tein eri testillä (kaikki kuitenkin apteekista) 3. päivänä - selvä nega. Tätä seuraavana päivänä haamu tai nega, koskaan en päässyt selvyyteen. vasta 5. tai 6. päivänä tein selvän plussan.
 
No eipä tuossa ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko menkat on vaan myöhässä tai sitten hcg hormonia ei erity vielä niin paljon että se testeissä näkyisi. Mulla on tässä vauvakuumeilun aikana käynyt kerran niin että menkat oli viikon verran myöhässä ja tein testin toisensa jälkeen ja negaa vaan näytti, ja sitten ne menkat alkoivatkin. Mut eipä sun auta muu kuin tehdä uusi testi ja jos se on edelleen nega eikä menkat ala, on sun soitettava lääkäriin, että missä vika. Sitä joskus kun toivoo kovasti raskautta jää ne menkatkin tulematta. Naisen keho on kummallinen kapistus..
 
Hei! Minulla on ihan sama tilanne kuin sulla, torstaina piti alkaa menkat, neljä testiä olen tehnyt ja negaa vain näyttää. Raskausoireita kyllä on, paleltaa, väsyttää, vatsa nipistelee ja polttelee ja on turvoksissa ja pinkeä, vähän huono olo muutenkin, aina nälkä ja koko ajan jano. Meillä on ennestään poika 03/06 ja kakkosta yritetty nyt neljä kuukautta. Ensimmäistä tehtiin 10kk. Olen nyt päättänyt hillitä itseni ja testata seuraavan kerran lauantaina jos ei mitään tapahdu ennen sitä... Edellisestä plussasin kp 29 ja se olisi ollut tänään. Tsemppiä sulle, palataan kertomaan miten kävi!? :hug:
 
Masentunut
Kiva kun löytyy kohtalotovereita =)

Mulla aikalailla samanlaisia oireita ollut kuin sulla, Mspitz!

Tänä aamuna heräsin siihen, kun vatsaa poltteli ja väänsi kamalasti.. Ihan arka koko masu :\| Pelotti ihan et joko ne menkat sieltä tuli, mut ei onneksi! Liekkö mahatauti tulossa... :(

En oikein tiedä millon sitä uskaltaa mennä seuraavan kerran testaamaan, kun kokoajan vaan negaa tullu. Jos kävis seuraavan kerran terveyskeskuksessa eikä testais ite ollenkaan.

Mutta toivotaan isoja plussia meille molemmille, Mspitz! ;) :heart:
 
Mä testasin taas tänään ja edelleen nega. Soitin sitten äitiysneuvolaan ja kysyin että pitäisikö kokeilla jotain toista testiä vai mitä pitäisi tehdä. Siellä sanottiin että jos ei ole mitään vaivoja niin pari viikkoa voi odottaa ihan hyvin, menkat voi jostakin syystä olla vaan myöhässä. Täti kehoitti viemään ensi viikolla virtsanäytteen tk:n labraan. Sinne saa siis viedä näytteen ilman lähetettä ja pyytää raskaustestin eikä se maksa mitään. Täällä meillä kyllä vaativat ehdottomasti että käytetään vain heidän omia testipurkkejaan, joten käynpä sellaisen hakemassa valmiiksi. Kyllä on piinaavaa tämä jännitys, vielä kun yli kaiken toivoisin että tärppäisi...!
 
Masentunut
Voih, harmi siitä negatiivisesta.. :( :hug:

Juu, no pitäisi mullakin varmaan viedä se pissanäyte labraan. Ensi viikolla voisin käydä viemässä... Kauhee jännitys päällä kokoajan ja tekis vaan mieli testata, mut pitää yrittää pysyä kovana! ;)

Kertoillaan toki täällä sitten miten kävi! =)

Plussa onnea!
 
Mun kohtalona on myöhänen hCG:n eritys. Kaksi raskautta takana, jotka plussasin vasta rv 8 ja 7. Gyne sano, että joillain se vaan on näin, toisilla näyttää sit jo ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Arvaatkaa vaan kuinka monta testiä paloi!!! Ja kun niitä vaan oli pakko tehdä joka päivä, kun varma olo raskautumisesta kuitenkin oli..Tiedän että se masentaa, mutta toivotaan että plussa teille vielä tulis :hug: :heart:
 
En halua masentaa ketään, mutta ajattelin kertoa miten mulla meni.
Eli jouluna olisi pitänyt menkat tulla. Ei tullut, testasin 28.12 negan, ja siitä viikon päästä taas negan ja sitten viikon päästä negan. Olisin taas viikon päästä testannut mutta alkoi menkat. Eli menkat oli 3 vko myöhässä. Tiedän, että on masentavaa nähdä vain yksi viiva testissä, kun kovasti toivoo kahta. Niin ja mulla oli oireita. Yli viikon etova olo, rinnat todella kipeät, väsymystä yms.. eikä silti :'(

Plussa onnea kaikille :hug:

Tällä viikolla pitäisi menkat alkaa (toivottavasti ei ala!), ellei taas tule 57. päivän kierto. Ensi viikolla testaan jos jatkuu tämä paha olo (3 päivää oksettanut), jos paha olo lähtee pois niin testaan vasta kuun vaihteessa.
 
Ap, tuo acon testi minkä mainitsit ekassa kirjoituksessasi, oliko se se early detection testi? Olen yrittänyt sellaista löytää mutta täällä ei apteekit tunne sitä ollenkaan. Mies kysyy vielä tänään naapurikaupungin apteekeista siellä käydessään. Ajattelin että jos istukkahormonin määrä on vielä alhainen niin tuo sen ehkä näyttäisi...? Tuntuu ihan käsittämättömältä kun mulla ei ikinä koskaan ole menkat myöhässä, ei ole ollut ennen eikä jälkeen raskauden. On tosi vaikea kuvitella etten olisi raskaana ja nuo testit vain väittää muuta...
 
Masentunut
Kiitos viestistä, Dreamer-88 =)

Ja plussaonnea sullekkin kovasti!

Mspitz: Kyllä se oli se aconin early detection- testi, millä viimeksi testasin. Ihmeellistä, että niitä ei joka apteekissa ole, eikä edes joka paikkakunnalla.. :\|

Tänään siis menkat viikon myöhässä. Ja vieläkin alavatsaan sattuu, lämmöt korkeella, huono olo ja kaikkee muuta mukavaa oiretta.

En uskalla testata, kun en halua taas pettyä.. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 16:28 Masentunut kirjoitti:
Mspitz: Kyllä se oli se aconin early detection- testi, millä viimeksi testasin. Ihmeellistä, että niitä ei joka apteekissa ole, eikä edes joka paikkakunnalla.. :\|

Tänään siis menkat viikon myöhässä. Ja vieläkin alavatsaan sattuu, lämmöt korkeella, huono olo ja kaikkee muuta mukavaa oiretta.

En uskalla testata, kun en halua taas pettyä.. :ashamed:
Taidat olla joltain isommalta paikkakunnalta kun ihmettelet ettei täältä jotain saa... Mä olen ihan tottunut ajamaan 60km Turkuun hakemaan milloin mitäkin. Ja jos täältä joskus jotain saa niin maksaa saa myös. Kirvelee vieläkin kun Turusta olisi saanut samanlaisen itkuhälyttimen kuin meillä on 30 euroa halvemmalla...! Ja ottaa pattiin kun ei täältä saa ollenkaan äitiysvaatteita eikä juuri mitään lastentarvikkeita.

Juuh, meni asian vierestä, sori. Mulla on myös edelleen menkat myöhässä, mutta myös "raskausolo" alkaa helpottaa. Eli vatsa ei enää juurikaan satu eikä ole huono olo. Väsyttää kyllä mutta ei niin epänormaalin paljon kuin aluksi. Eilen illalla kyllä huimasi ihan törkeesti parin tunnin ajan, sitten meninkin nukkumaan. Oikealla alavatsalla on pieni jomotus ja siinä mulla oli kipeä kohta koko edellisen raskauden ajan. Mies kävi tänään tuolla naapurikaupungin apteekeissa eikä sielläkään ollut sitä testiä. Tunsivat kuitenkin tuotteen ja tilaavat sen huomiseksi. Saas kattoo...

Oliko sulla Dreamer -88 miten säännöllinen kierto noin yleensäkin? Se tässä eniten hämää kun olen aina ollut niin supersäännöllinen... Tässä sitä vain taiteilee kuin silmät kiinni kapealla lankulla, toisella puolella on onnen seitsemäs taivas ja toisella murheen laakso eikä uskalla katsoa kumpaankaan suuntaan... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 18:19 Mspitz kirjoitti:
Oliko sulla Dreamer -88 miten säännöllinen kierto noin yleensäkin? Se tässä eniten hämää kun olen aina ollut niin supersäännöllinen... Tässä sitä vain taiteilee kuin silmät kiinni kapealla lankulla, toisella puolella on onnen seitsemäs taivas ja toisella murheen laakso eikä uskalla katsoa kumpaankaan suuntaan... :/
Eli lopetin marraskuussa renkaan, ja renkaan kanssa oli 28pv. Käytin rengasta 3 vuotta. Hormoonitoiminta on sekaisin, mutta oletin, että kierto olisi noin 30päivää, mutta olikin 57päivää..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 18:19 Mspitz kirjoitti:
Oliko sulla Dreamer -88 miten säännöllinen kierto noin yleensäkin? Se tässä eniten hämää kun olen aina ollut niin supersäännöllinen... Tässä sitä vain taiteilee kuin silmät kiinni kapealla lankulla, toisella puolella on onnen seitsemäs taivas ja toisella murheen laakso eikä uskalla katsoa kumpaankaan suuntaan... :/
Eli lopetin marraskuussa renkaan, ja renkaan kanssa oli 28pv. Käytin rengasta 3 vuotta. Hormoonitoiminta on sekaisin, mutta oletin, että kierto olisi noin 30päivää, mutta olikin 57päivää..

Toivottavasti saisit kääntää katseesi sinne onnen seitsemänteen taivaaseen :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 18:19 Mspitz kirjoitti:
Oliko sulla Dreamer -88 miten säännöllinen kierto noin yleensäkin? Se tässä eniten hämää kun olen aina ollut niin supersäännöllinen... Tässä sitä vain taiteilee kuin silmät kiinni kapealla lankulla, toisella puolella on onnen seitsemäs taivas ja toisella murheen laakso eikä uskalla katsoa kumpaankaan suuntaan... :/
Eli lopetin marraskuussa renkaan, ja renkaan kanssa oli 28pv. Käytin rengasta 3 vuotta. Hormoonitoiminta on sekaisin, mutta oletin, että kierto olisi noin 30päivää, mutta olikin 57päivää..

Toivottavasti saisit kääntää katseesi sinne onnen seitsemänteen taivaaseen :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 18:30 Dreamer-88 kirjoitti:
Eli lopetin marraskuussa renkaan, ja renkaan kanssa oli 28pv. Käytin rengasta 3 vuotta. Hormoonitoiminta on sekaisin, mutta oletin, että kierto olisi noin 30päivää, mutta olikin 57päivää..

Toivottavasti saisit kääntää katseesi sinne onnen seitsemänteen taivaaseen :)
Kiitos, sitä mekin täällä kovasti toivotaan. =) Toivottavasti sulla kierto normalisoituu pian, on varmasti tosi kurjaa kun aina pitää olla odottavalla kannalla. Ja vielä mieluummin jos jäisi kokonaan pois ja plussaisit. =) Vähän toisaalta noloa täällä vinkua kun meillä on jo yksi ihana lapsi... Toivon vain niin kovasti pojalle sisarusta mahdollisimman lyhyellä ikäerolla. Itse olen ainoa lapsi enkä mieluummin haluaisi sitä "kohtaloa" omalle lapselleni. Ollaan jo miehen kanssa puhuttu etukäteen että jos jostakin syystä jäisi biologinen lapsiluku tähän niin harkittaisiin kyllä vakavasti vaikka sijaisvanhemmuutta.
 
Masentunut
Kajaanista minä olen. Ei niin iso kaupunki, mutta kuitenkin ;)

Ymmärrän täysin sua, Mspitz! Tää odottaminen on tooodella turhauttavaa. Mä en sitten malttanu olla testaamatta.. Äsken testasin taas sillä aconin early detectionilla ja NEGA! :ashamed:

Ei tästä tuu mitään, 4 testi jo viikon sisällä! Huh, huh. Mutta kun sen plussan vaan niin kovasti haluaisi siihen testiin. Kauhee masis iski jälleen. Ja oireilukin jatkuu vain... Huoh!

Alkaa tuntumaan jo aika epätoivoselta olo! Vaikka tiiän, että mulla on niin kauan mahdollisuus plussata, kun menkat vaan ei tule.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 21:43 Masentunut kirjoitti:
Kajaanista minä olen. Ei niin iso kaupunki, mutta kuitenkin ;)

Ymmärrän täysin sua, Mspitz! Tää odottaminen on tooodella turhauttavaa. Mä en sitten malttanu olla testaamatta.. Äsken testasin taas sillä aconin early detectionilla ja NEGA! :ashamed:

Ei tästä tuu mitään, 4 testi jo viikon sisällä! Huh, huh. Mutta kun sen plussan vaan niin kovasti haluaisi siihen testiin. Kauhee masis iski jälleen. Ja oireilukin jatkuu vain... Huoh!

Alkaa tuntumaan jo aika epätoivoselta olo! Vaikka tiiän, että mulla on niin kauan mahdollisuus plussata, kun menkat vaan ei tule.
Mulla on mennyt sitten 5 testiä, että teepäs nyt yksi vielä...! ;) Voi että kun osais sanoa nyt jotain fiksua millä sais sut hymyilemään mutta eipä tässä auta muu kuin toivoa parasta ja lähettää lohduttava :hug: . Minua kyllä helpottaa kovasti kun voi tästä asiasta puhua kohtalotoverin kanssa.
Vaikka helppohan se on olla reipas kun menkat ei ole vielä alkaneet. Mä ainakin olen taipuvainen sisimmässäni ajattelemaan että kuitenkin odotan, sanoi nuo testit mitä vaan. Huh mikä pettymys se tuleekaan olemaan jos... :/
 

Yhteistyössä