Testaa oletko aikuinen nainen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sopivasti aikuinen täällä kans :wave:
Olet mukavasti aikuinen! Arvomaailmasi on jo kypsempi kuin teinivuosina - arvostat muita ihmisiä ja itseäsikin ja olet valmis tekemään työtä jonkin haluamasi eteen. Baari-illaton viikonloppu ei ole mielestäsi täysi fiasko, vaan osaat nauttia myös yksinolosta tai vapaa-ajasta perheen parissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Olet mukavasti aikuinen! Arvomaailmasi on jo kypsempi kuin teinivuosina - arvostat muita ihmisiä ja itseäsikin ja olet valmis tekemään työtä jonkin haluamasi eteen. Baari-illaton viikonloppu ei ole mielestäsi täysi fiasko, vaan osaat nauttia myös yksinolosta tai vapaa-ajasta perheen parissa.

kuin myös :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:

sama täällä

Tälläisen tuloksen sain

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ihan vielä aikuinen! Siinä sanottiin jotenki, et jos iältäsi olet aikuinen kannaattaa olla vähän huolissaan :0 Ja olen kuulemma jäänyt teinin tasolle, apua!

Katsoin testiä uudestaan, kun tunnuin olevan ainoa "ei aikuinen", minulta jäi se lehti-kysymys huomaamatta. Muuten vastasin samanlailla, niin nyt minäkin olen sopivasti aikuinen :)

"Ei ihan vielä aikuinen
13.9.2007

No joo, et kyllä ihan mene aikuisesta. Asenteet ja henkinen kehitys ovat jääneet teinin tasolle. Jos olet vielä teini, nauti rauhassa nuoruudestasi, kyllä sitä sitten ehtii aikuinen olla koko lopun ikäänsä. Jos olet ikäsi puolesta aikuinen, olisi ehkä syytä olla hiukan huolissaan.

Emma "

Häh, ikänsä puolesta aikuinenhan on myös teini, jos on 18 tai 19. Mä olen vasta 51. Mistä mun nyt pitää alkaa olla huolissani? Olen muutenkin ollut viime aikoina jatkuvasti huolissani. Ai nyt mä muistan: pyysin miestäni ostamaan tänään kivennäisvettä, mulla on selkeästi kaliumin ja natriumin puutetta! - En minä aikuinen halua ollakaan. Ehei, olkaa miten aikuisia hyvänsä, minä leikin ja pidän hauskaa :)

Tosi aikuinen nainen

Oletpa minkä ikäinen tahansa, olet ehta aikuinen! Arvostat jo elämää, joka on opettanut sinulle yhtä jos toista. Kannat vastuuta ympäristöstäsi ja läheisistäsi, osaat luultavasti tehdä makaronilaatikkoa ja kutoakin. Viikonloput pysyt useimmiten kotona, ellei kauppareissuja ja satunnaisia työpaikan kemuja lasketa.

Oli kyllä semmosia kysymyksia (tai vaihtoehtoja lähinnä) mitkä ei ykskään ollu oikea vaihtoehto mulle

Yhteistyössä