Terveyskeskuksessa tehty raskauskoe nega mutta kotitesti näyttää haamua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tylsä juttu! Ei mitään hajua näistä. Itse tein kuukausi sitten 3 erimerkkisellä testillä 3 haamuplussaa, mutta verikoe oli nega. taisi olla kemiallinen raskaus, joka vuoti sitten pois :(. Sun kohdalla toivottavasti plussa vahvistuu! Apteekin testi saattaa olla herkempi kuin se tk:n!

Eri testit reagoivat eri lailla. Jos se kotitestin tulos oli aidosti haamu eikä viivanpaikka, niin odottele jonkun aikaa ja tee uusi testi, samanmerkkinen.

Minä en ole koskaan saanut raskaustestiin kunnon plussaa, vaan viiva on aina ollut niin haalea, että melkein suurennuslasilla on saanut katsoa. Ja plussa se on silti ollut. Jos luottaisin vaan ensimmäiseen testinvilkaisuun en olisi koskaan ollutkaan raskaana, vaikka minulla on kolme lasta. ;-)

kerron tämän aina kaikille haamuilijoille.mun roskishaamuoli 2pvn päästä selkeä plussa. muista tehdä aamupisusta ja olla juomatta edellisenä iltana klo 18 jälk.niin pisusi on mahd. vahvaa!

mä tein useamman testin kotona ja kaikkiin sain haamun ja silti muka nega tk:ssa. kyllähän ne sanoo, että tk:n testit on luotettavampia kuin kotitestit mutta samojahan ne on kuin apteekissakin.
en tiedä sit että kattovatko miten sit tk:ssa haamut.

oottele muutama päivä ja mene uudelleen tai sitten tee kotona uus testi ja jos se on positiivinen niin etköhän oo raskaana...

onnittelut jo näin etu käteen :)

mullekkin on käyny noin. kotitestiin tuli haamu,terveyskeskuksesta nega. vein muutaman päivän kuluttua uudelleen ja nega muuttui plussaksi...nyt puolitoistavuotias poika :D

Tee uusi testi huomenna. Mutta kokemuksestani voi sanoa, että nuo pregent stick testit näyttävät AINA jonkinlaista haamua. Ihan susia testejä. Kokeile jollakin muulla.

teeppäs uudestaan jollain apteekin testillä. Mulla oli sama tilanne ku sulla, prisman pregent näytti selvää haamua, tk:n testi näytti negaa ja samoin apteekin testit. Vuoto 10 päivää myöhässä, mutta alkoi kuitenkin. Mun kohdalla nuo pregentit jää tulevaisuudessa kaupan hyllylle, koska antaa turhaa toivoa.

Mulla ja tänä aamuna haamu just samalla testillä ja en tiiä onko toi nyt sit haamu vai viivanpaikka.haalea viiva jäi kyl heti ku väriaine alko imytyä testiä läpi.ja siinä on vaaleanpunaista,eikä harmahtava viivanpaikka.
Mutta viimekierrossa sain kotitestin kasettitestiin kolme haamua ja veritesti oli nega samana päivänä ku menkat sit alko,tosin viikon myöhässä että tais olla kemiallinen sillon kyseessä mulla,vuoto ja kivut oli jotain aivan kamalaa.
Toivotaan että saat kunnon plussan vielä.

Tuttavani aikoinaan kun esikoistaan alkoi odottaa kävi kolmesti terveyskeskuksen kokeissa ja aina nega.
Mutta oli raskaana ja vahvasti,tiesi sen itse myös vaikka nega oli tulos.
Ja nykyäänkin tulee tuo nega vastaan kadulla.

Itsellä nyt menossa kp 32/28, koskaan ei ole näin myöhässä menkat ollut. Testin tein apteekin omalla kp 29/28 ja hailakkaa haamua näytti. Tänä aamuna tein uuden testin (analyz exact) ja se näytti selkeämpää positiivista, joskaan ei hirmu tummaa viivaa. Ajattelin, että varmistan vielä herkällä acon testillä tuloksen. Acon näytti negaa vaikka on herkempi testi kuin edellä mainitut. Onkohan tämä nyt ollut kemiallinen raskaus, vai eikö tuo acon vain jostakin syystä "toiminut"? Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta sitä kai tässä täytyy rueta odottelemaan. Miten teillä on toiminut kyseiset testit?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Tuttavani aikoinaan kun esikoistaan alkoi odottaa kävi kolmesti terveyskeskuksen kokeissa ja aina nega.
Mutta oli raskaana ja vahvasti,tiesi sen itse myös vaikka nega oli tulos.
Ja nykyäänkin tulee tuo nega vastaan kadulla.

mulla oli joskus sama homma.. yli 1kk meni ennen kun se terkan testi näytti plussaa.

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen(ko)?:
Itsellä nyt menossa kp 32/28, koskaan ei ole näin myöhässä menkat ollut. Testin tein apteekin omalla kp 29/28 ja hailakkaa haamua näytti. Tänä aamuna tein uuden testin (analyz exact) ja se näytti selkeämpää positiivista, joskaan ei hirmu tummaa viivaa. Ajattelin, että varmistan vielä herkällä acon testillä tuloksen. Acon näytti negaa vaikka on herkempi testi kuin edellä mainitut. Onkohan tämä nyt ollut kemiallinen raskaus, vai eikö tuo acon vain jostakin syystä "toiminut"? Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta sitä kai tässä täytyy rueta odottelemaan. Miten teillä on toiminut kyseiset testit?

mul on kans kp 32/28 ja mulla tulee aina ajallaan... (lukuunottamatta sitä viime kevään juttua, mistä kirjotin tossa "toivottavasti raskaana" ketjussa)
ite oon tehnyt vaan yhen testin, eilen, ja se oli nega... kuitenkin närästää yms. mistä vois aatella, et josko sitä ois raskaana...

aattelin uusia testin n. viikon päästä

Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen(ko)?:

mul on kans kp 32/28 ja mulla tulee aina ajallaan... (lukuunottamatta sitä viime kevään juttua, mistä kirjotin tossa "toivottavasti raskaana" ketjussa)
ite oon tehnyt vaan yhen testin, eilen, ja se oli nega... kuitenkin närästää yms. mistä vois aatella, et josko sitä ois raskaana...
aattelin uusia testin n. viikon päästä

Millä testillä testasit? Itse olen ihan ymmälläni. Melkein kellokaulassa tulee mullakin. Pitää testailla muutaman päivän päästä uudelleen jos menkat ei ole alkanut.

Alkuperäinen kirjoittaja liian aikaista:
Terveyskeskuksessa pitää olla kaksiviikkoa menkat myöhässä ennenkuin täällä suostuvat tekemään. Aina näyttänyt silloin plussaa.

Juuri siksi mä olen käynyt yksityisellä verikokeessa josta saa numerotuloksen eikä vaan + - koska kolmen korkean hcg-arvotuloksen paperilla ja aikaisen keskenmenon jälkeen päästiin tutkimuksiin. Syy löytyi ja hoidettiin, nyt tyttö 3 v.

Yhteistyössä