Eilen ja tänään tehdyt r-testit, neuvoja :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toist. harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toist. harmaa

Vieras
Eilen tein aamupissasta pregent stickin testin joka taitaa olla herkkyydeltään 25. Mielestäni siihen tuli selvä erittäin hailakka viiva, ihan testiajassa. Tänään, äsken tein db testin joka on herkkyydeltään 10 niin TYYLIPUHDAS NEGA :o Virtsa oli ehtinyt olemaan rakossa noin 3 tuntia.

Onko nyt niin, että kuvittelin eilen sen viivan siihen testiin? Ettei se tarkoittanutkaan raskautta? Koska jos ei-herkkä testi antoi eilen haamun niin kyllä tänään tehty herkkä testi olisi pitänyt antaa vielä selvemmän...vai?

Vaikea sanoa, mä oon saanut noihin Pregent Stickeihin useita viivoja ilman raskautta. Mutta toivotaan, että sulla olis oikea viiva. Itse en enää osta ko. merkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Vaikea sanoa, mä oon saanut noihin Pregent Stickeihin useita viivoja ilman raskautta. Mutta toivotaan, että sulla olis oikea viiva. Itse en enää osta ko. merkkiä.

Tätä vähän epäilin :/ Ne on vaan halpoja mutta ilmeisesti laatu on sitten sen mukainen :/ Koska tuohon db testiin en saa millään mitään viivaa näkymään ja mä vielä revin sen kasetin auki ja kääntelin sitä kirkkaan valon alla :D

onkohan ne tikkutestit (Pregent pen ) yhtään parempia... Haamua nimittäin tääläkin pähkäilen :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:

onkohan ne tikkutestit (Pregent pen ) yhtään parempia... Haamua nimittäin tääläkin pähkäilen :/

Selvään haamuun mä luottaisin eli jos sellaisen sait niin onnea! :) Tämä mun viiva on sitäkin hailakampi, sellainen viivan häivähdys. Hiton kamera on jossain hukassa olisi muuten ottanut kuvan :/

niin tulee. mäkin just testasin varmuuden vuoksi ja kyllä siitä "haamun" näkee ilman tihrustelujakin. raskaana silti tuskin olen.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2723049.jpg

Tuolta vauvakuume puolelta löytyi tällainen kuva. Eli alimman kuvan kaltainen "ehkä" viiva on pregent stickissä ja db testissä ei sitäkään.

Anteeksi, sille kenen kuva tämä on, mä vähän lainaan :) :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
joo olis pitäny antaa selvemmän.. :hug:

Tätä minäkin ajattelin :) Herkempi testi ja päivää myöhemmin niin olisi pitänyt edes JOTAIN näkyä, oikeasti aika paljonkin olisi pitänyt jo näkyä ;) Yllätysraskaus tämä olisi ollut jos sellainen olisi ollut joten en kovin korkealta tippunut ;) Ehdin vaan miettiä jo kaikenlaista :p

tollainen mullekin tuli. ja mulla siis kierukka, eli hyvin epätodennäköistä että oon raskaana.

mutta toivottavasti sulla plussa vahvistuu parin päivän sisällä, jos sitä toivot. onko sulla jo menkat myöhässä?

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
tollainen mullekin tuli. ja mulla siis kierukka, eli hyvin epätodennäköistä että oon raskaana.

mutta toivottavasti sulla plussa vahvistuu parin päivän sisällä, jos sitä toivot. onko sulla jo menkat myöhässä?

Ei ole myöhässä vielä. Ajattelin vaan varmistaa kun tänään olisi tarkoitus vähän juhlia ja tiesin että periaatteessa saattaisi olla mahdollista että olen raskaana. Hyvällä mielin uskallan nyt hörppästä muutamat siiderit :p

Juu kannattaa tosiaan pitää kiirettä aina niitten raskaustestien kanssa! Kun naitte, niin testipuikko siihen sängyn viereen ja heti kun laaki lähtee niin puikko äkkiä handuun ja pisuroiske siihen. Pitäähän se nyt mahdollinen raskaus tietää heti eikä viidestoista päivä!

Yhteistyössä