Googlen kautta vahingossa ja ajattelin tulla kiusaamaan naisiaAlkuperäinen kirjoittaja hämärää;25249551:miten tänne löysit??
:O Mitäs sää naurat? Etkö ennen ole törmänny täällä tosimiehiin?
??? Ny en ymmärräHerra Majuri....:stick:
Hyvä, etten ole yksin akkalauman kidutettavana:wave: täällä kanssa yksi..
En usko.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25249591::O Mitäs sää naurat? Etkö ennen ole törmänny täällä tosimiehiin?
Jaha, no sitten teitä on kaksi Keravan häirikköä....Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25249594:??? Ny en ymmärrä
Mikset, perusteleEn usko.
Miten niin?Jaha, no sitten teitä on kaksi Keravan häirikköä....
En usko törmänneeni tosimiehiin täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25249620:Mikset, perustele
Etkö? Oletko aivan varma, etten ole tosimies? Mulla on erektiokykyinen peniskin, joten olen tosimiesEn usko törmänneeni tosimiehiin täällä.
Ei täällä ole tosimiehiä. Kaikki miehet on sellaisia silmalasipäisiä luuviuluja joiden suurin uroteko on Lichkingin voittaminen.. Mutta ihan jees että nyt tuli keravalainen tosimiesrane foorumilleAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25249648:Etkö? Oletko aivan varma, etten ole tosimies? Mulla on erektiokykyinen peniskin, joten olen tosimies
????Ei täällä ole tosimiehiä. Kaikki miehet on sellaisia silmalasipäisiä luuviuluja joiden suurin uroteko on Lichkingin voittaminen.. Mutta ihan jees että nyt tuli keravalainen tosimiesrane foorumille