Terolut mimmit

miss_piggy
No kyllä mää täällä hätähousuna oon jo vähän testaillu (hups!) tyylipuhtaita negoja kuitenki :D En vaan usko että tärppi ois käyny tässäkään kierrossa, vaikka mukamas mulla on jotenki erikoinen olo, mahaa on nippaillu useampana päivänä, ja ilmavaivoja on, ja jotenki vääntää tuolta alamahasta silleen jännästi...Rinnat ei kumminkaan oo yhtään arat tms...

Ylläri että mulla tää kaksplussan saitti ei pelaa vieläkään muutaku tosi vaivalloisesti... En pysty lähettää edes asiasta ylläpidolle viestiä kun tää kone katkaisee yhteyden...Eli dna ei ainakaan pelitä kunnolla...
Nimimerkillä, odotin 10 minuuttia että tämäkin keskusteluketju aukesi :D
 
Fossiili: No teitkö testin?:)

miss_piggy: Toivotaan parasta, että vielä se plussa tulee.;)

Itte oon varmaan asettanu tälle kierrolle hieman liiankin suuret odotukset... Kerranki kun on ees mahdollisuus. Oon saanu miehenki innostumaan turhan paljon.:D
 
Heips. Pakko liittyä nyt itekkin tänne kun aina näitä lueskelen:) mulla nyt yk 5. km yk 3:lla. Kierto 28, mutta nyt pari kiertoa 33 päivää. Nyt eka kierto jolloin alotin terolutit. Syön kiertopäivät 15-25. oviksen sina tässä kierossa bongattua kiertopäivä 13 ja seksit ajoittui hyvin kohdilleen. Nyt mulla tissit ihan tautisen kipeät ja menkkakipuja vähän väliä. Onko muilla kokemuksia että terot saavat tämän aikaan? Kun itse heti ajatteli et nyt tärppäsi, mut sit kaikuu taustalla noi teron haittavaikutukset.. Mut jospa se oiski tärpännyt. Ensi viikolla pääsee vasta testailemaan:) Kiertoni alkoi siis nyt 10.11. Ja menkat pitäs alkaa 7.12.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mulla on ollu rinnat kipeät tasan yhdessä tero-kierrossa, ja sillonki se vaan uumoili alkavia menkkoja...sillon mun menkat oliki tosi oudot, kesti ensin sen 3 päivää ja sitte loppu,ja kp 7 alkoi uudestaan ja kesti sen 2-3 päivää.
Ite olen syöny teroja kp 18-27 nyt parissa kierrossa, kun kuulemma saattavat vaikuttaa ovikseen haitallisesti.

Tässä kierrossa olin pongaavinani tosiaan sen oviksen kp 14-15, nyt kp 25. Aamulla testailin ja negahan sieltä tulla tupsahti. Ja varmaan menkat tulla tupsahtaa taas kp 30... Jotenki vaan jo turtunu siihen että aina tulee niitä negoja, ei osaa edes olla oikein pettynyt kun tietää jo etukäteen tuloksen.
 
miss piggy: osaan niin asettua tohon sun mielentilaan. Itelläkin joka kerta se olo et "nyt ehkä tärpänny" ja joka ikinen kerta sieltä se nega iloksi pamahtaa, se on niin turhauttavaa. Nytkin tässä hirveät toiveet elätelly ton tissikipeen johdosta, koska sillon ku mulla oli se km ni mulla oli tärpistä tissit tosi kipeenä.. mut tietää jo valmiiksi et ensi viikolla saa pettyä ni tuntuu et on siihen jo valmistautunut:)
 
miss_piggy: No höh! Eikö se plussa ymmärrä sieltä tulla.: /

felix1: Tervetuloa vaan munkin puolesta kirjoitteleen.:wave: Mulla oli omasta mielestä ekassa terokierrossa kaikenlaisia sivuvaikutuksia. Tissit eivät olleet kipeet, mutta ei ne mulla muutenkaan yleensä reagoi mihinkää. Sen sijaan mulla naama alko kukkimaan pahemmin kuin teininä ja mielialanvaihtelut oli kyllä jotain järkkyä. Toivotaan että sulla tärppäis nopeeta uudestaan.=)

Ittellä menossa dpo5, jos oikein olen laskenut. Mahdollisia testailuja jo innolla odotan... Nää päivät vaan menee niiiiiin hitaasti. Vaun laskurin mukaan huomenna olis vasta kiinnittymispäivä.:headwall: Ja jos plussaa ei tuu niin pettymys on suuri...Sitte ei taas tiedä koska seuraavan kerran ovuloisinkaan taas.
 
tiuhti87: joo mul ei muuten oo kyl sivuvaikutuksia ollu, ainut on toi tissikipee mut se vois olla kyllä oire raskaudestakin, näinhän sitä haluaa toivoa:) tänään otin viimesen teron ja nyt jännityksellä sitä kuukautispäivää odottelemaan, pitäs perjantaina alkaa.. menkkakipuja mul on ollu jonkin verran mikä ei kyl ole normaalia.. tänään piti hätäsenä tietty testata jo mut negaa tulla pärähti.. mut jospa se ei viel näy.. ja ei nyt varmaan näykkään kun oikeeseen menkan alkamispäivään on viel 3 päivää.. jännittää niin pirusti.. ja tämä odottelu on niin piinaavaa!! jospa sulla tiuhti nyt tärppäis:) voitas siirtyä plussakerhoon:) kyl se tänään oli taas pettymys ku se nega tuli ja sitä taas lopahti mieli ihan kokonaan.. mut pitäs oikeesti malttaa noiden testijen kans reilusti sinne asti ku menkat pitäs alkaa.. ku se nyt näyttäs jo aika pitkälle et tuleeko ne vai ei:) ja kyl nyt on huomannu et tieto lisää tuskaa.. ku on perhetynyt niin näihin kiinnitymisiin yms. Ni sitä kuuntelee kehoaan koko ajan kaikkia nippailuja yms. ni tulee ihan neuroottiseksi.. pitäs osata mieli rentouttaa mut miten sen muka teet?!!!
 
felix1: Niin taitaa tissien kipuilu olla kyllä vähä kaikkien vaihtoehtojen oire.: / Mutta toivotaan että se olis oire siitä parhaasta vaihtoehdosta.;) Olis se niin ihanaa, jos vaan kaikki siirryttäis täältä samalla tonne plussanneisiin :heart: ja saatais samalla parhaat joululahjat.=) Ekaa yrittäessä luin netistä jo kyllä melkein kaiken mahdollisen ja kyllä se tieto välillä lisää tuskaa, mutta on siitä paljon hyötyäkin, kun tietää mitä saattaa tulla vastaan.

Suunnitellu että viikonloppuna testais ekan kerran, kun silloin dpo 10 ja 11. Varoittelinki miestä jo eilen että silloin aattelin tehdä testiä.;) Esikkoa testatessa mulla ei ollut oikein mitää oireita, paitsi ummetus. Mies silloin melki pakotti mut testaamaan, kun itte olin ihan varma ettei oo mitää mahkuja. Silloin kun en sitä ovista bongannut ollenkaan ja pupuilut oli tosi vähällä ollut. Sitte testin tehtyäni en jaksanu odottaa koko testiaikaa ja heitin testin miehelle ja sanoin että mitä mä sanoin.. Mies sitä siinä hetken katteli ja kysyi että miltä sen sitte pitäis näyttää, jos se olis positiivinen. Mä olin jo ihan raivoissani tyhmistä kysymyksistä ja melki huusin että no tietysti kahta viivaa.:D Isäntä siinä sitte vähä vaikeena että eikö tässä sitte oo..? Mä menin sit kattoon uudestaan ja siinä ne sitte oli.:heart: Ummetusta odotellessa...=)
 
no sulla on kullä toi eka lapsonen selvinny hauskalla tavalla:) ja itelläsi ei juuri sillon varmaan ollu ajatustakaan et nyt on tärpänny:) mut niinpä se sit taitaa olla et ku vähiten odottaa ni sit se tapahtuu :) joo mulla alko eilen se mahan juiliminen ja tänä aamuna ihana yllätys wc:ssä aamulla ELI ei raskautta taas vaihteeksi tästäkään kerrasta.. kyllä ihan vituttaa suorastaan tämä homma!! ja nyt alko menkatki kyl jo ihan etuajassa. yksi päivä oli ilman teroja ni heti alko vuoto :)
 
miss_piggy
Felix: Mulla nyt loppui mun terot, eli nyt on puoli vuotta syöty ilman tärppiä...no nyt sitte vaan jatkotutkimuksiin heti alkuvuodesta ku tuskin tässä nytkään tärppää, jos sais vaikka clomit.
Uskon vahvasti että huomenna sitte pyörähtääki käyntiin yk 8...

--

Koulun koneella tulin käväsemään, jostain syystä kotikoneella ei toimi edelleenkään nää kaksplussan sivut.
 
no hyvä et nyt miss_piggy pääset sit jatkotutkimuksiin kun ei tulosta synny. Mun kokeumsu nyt noista teroista se et sai aikaan hirveet raskausoireet sekä menkat sai tulemaan tosi hyvissä ajoin:) nyt taas sit oottamaan ysk kuukausi tätä samaa rumbaa alusta.. kyllä se vaan niin korpee ku toisilla tärppää ekasta yrityksestä, mun sisko nyt odottaa ni ne oli koko ajan käyttänyt kondomia ehkäisynä eikä mtään yritystä ollukkaan ni tuli raskaaksi ihan vahingossa:) kyl se vaan mietityttää:)miten sulla tiuhti87 tärppäsi sen ekan lapsosen kanssa? oliko mones yk? yms.
 
felix: Pahoittelut uudestakierrosta.:( Silloin oli kuukautisten kanssa kans ongelmaa ja kierrot vaihteli suuresti, mutta silloin yritys alotettiin heinäkuun lopulla ja maaliskuunlopulla plussa testiin. Yrityskertoja en muista, mutta kierrot heitteli 31 ja jotain 60 ehkä silloin. Plussa tuli reilun 40päivän kierrosta.(tikutin niin pitkään kuin 40.päivän kierto olis edellyttänyt) Silloin lueskelin kaikkia semmosta, että yli 35päivän kierrosta ei raskautuisi ollenkaan ettei ovulaatiota tapahdu. Mä sit ovuloin ainaki kerran.:) Lääkärille olin jo menossa, kun tuskastelin kiertojen kanssa. Viimeksi gyne sanoi että mun menkkavuodon aloitus on juuri sellasta mitä ovuloimattomissa kierroissa yleensä on. Eli alkaa heti todella runsaana, eikä mikään side meinaa riittää. Tasottuu kyllä sit kolmantenapäivänä, mutta kestää viikon ja kierron pituus vaihtelee.:ashamed:

miss_piggy: Joko täti tullut kylään? Vai saataisko yllätyksiä?:whistle:

Fossiili: Kuinkas sulla?
 
unohtu salasana tänne nii hetki mennyt hiljaisuudessa!
:whistle:

Nyt ekan terokierron kp 15... ja niin inhottavia noi ovulaatiotestit! :D ti ja ke sain sellaset haaleet viivat ja tänään ei enää ollu mitään, eli nyt kamala pähkäily että oliko se sitten ovulaatio vai ei! tilasin just netistä clear blue testejä seuraavaa kiertoa varten, on noi liuskat niin vaikeita tulkita! no talletuksia ollaan tehty iha varmuuden vuoks tässä kokoajan! päätin että huomenna vasta alotan seuraavan terottelun että jos vaikka oliski jotain tapahtunu! mene ja tiedä! ressaavaa :p

ja ihana Tiuhti toi sun tarina tosta ekasta raskautumisesta! antaa tosissaan toivoa meille ensiyrittäjille joilla kierto heittelee! kiitos siitä :)

onnea kaikille!
jos suomen itsenäisyyden kunniaks tärppäis jollekkin! :heart:
 
miss_piggy
VOI PÄIVITTÄÄ:

kp 1/29 ja yk 8.

Ei mun maho kroppani kykene ees hedelmöittymään...

En voi tummentaa/muuttaa tekstin väriä kun ei tää toimi meidän koneella edelleenkään, mutta koittakaa päivitellä jos viittitte...

Nyt ei oo oikein mieltä ylentävä fiilis. Terotki on syöty kaikki, eli siltä pohjalta.
 
Tiistaina testasin, negaa näytti :(
En oo nyt laskenu että mitä kierto on tällä hetkellä, mutta epäilen että plussaa ei tule tähän kiertoon. Su testaan uudelleen jos menkat ei ala.

Pahoittelut kaikille uusista kierroista
 
Moro pitkästä aikaa!

Noista ovistesteistä ja niiden luotettavuudesta ootte puhunut; mulle hoitoja antanut lääkäri sanoi suoraan ettei netin halpisliuskoja kannata käyttää koska ei ole laadultaan hyviä. Markettien ja apteekkien liuskojen puolesta liputti hän.

Toivottavasti teistä moni siirtyy odottajiin mahdollisimman nopeasti.
Meille tuli itsenäisyysplussa ensimmäisestä pistoskierrosta!

Rauhallista Joulua ja plussatäyteistä vuotta 2013!
 
Paljon Onnea Ambrosia85!:flower::D Olen taustalta seurannut teidän pitkää vauvahaavetta. Nyt vain extrapaljon vauvaliimaa matkaan.:heart:

Fossiili: Niin sulla ei puolukkapäiviä oo tullukkaa? Olisko vielä pieni mahdollisuus plussaan...:whistle:

Testasin aamulla taas uuden negan, dpo12 olis menossa.:'( Enää varmaan turha odottaa että se tosta muuttuis. Tämän kierron hyväksipuoleksi jäi se että uskon todella ovuloineeni. Kivut oli plussan jälkeisenä päivänä sen mukaiset ja lämmöt olleet selkeesti koholla koko loppukierron. Ei tää nyt kuitenkaan hirveesti lämmitä...:(
 

Yhteistyössä