Bumpy, oon kuullut et clomeista eka kierto on ihan kaamee ja sen jälkeen helpottais
ootan ite kauhun ja ilon sekaisin tuntein ens kiertoa ku pitäis itekin clomit aloittaa. Tosin mulle ei kyl gyne määrännyt mitään muuta seurantaakuin ovistestit näin alkuun, mut sekin riittänee varmaan^^
Sassa, ilomielin selvennetään mitä mikäkin tarkoittaa, tyhmiä kysymyksiä ei ole!!
joo joillain voi olla ovis tosi tosi kipeekin, jotkut taas ei tunne mitään, toisrt vähän. Yksilöllistä sekin^^
missäs vaiheessa kukin menossa?
omanapa, täällä kotiuduttu reissusta, ranskan luonto oli kyl ihan mieletöntä! Oltiin pikkuisessa kylässä koko se aika, ja oli ihanaa ku oli oma rauha. Paluumatka alkoi sunnuntaina 11.00 ja tänään maanantaina kotiuduin vasta viiden maissa. Tylsää! kävin koeajamassa auton tampereella joka ei ollutkaan sitä mitä kuvittelin ja ajelin sit sieltä kotiin, ylimääräistä matkaa se 200km...
Kp23 vaihtui juuri vissiin eikä nyt ole oireita suuntaan tai toiseen. Viime to ja pe vihloi masua siihen malliin et jos se megakipu minkä tunsin kp12 olis ollu ovis, olis ollu ehkä kiinnittyminen mutta kun ovistestit olleet negaa, en kyllä uskalla toivoa. Vikoja teroja viedään, sit jäädään ootteleen menkkoja. Palkkaakin tulee ihan ok, joten clomien kalleus ei onneks kaada mun kukkaroa vielä ^^ aattelin pelata varman päälle ja hakee vasta ku menkat alkaa
siihen asti elättelen pienenpientä toivon kipinää...
Prkl, flunssa iski.