Terolut ja kuukautiset sekaisin... raskaanako???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piijjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piijjaa

Uusi jäsen
01.04.2011
16
0
1
Elikkä olen syönyt terolutteja jo pidemmän aikaan kun muuten ei tule kuukautisia ja kun vauvakin on toivottu asia :) Nyt viime kierrossa kuukautiset alkoi kesken kaiken, terolut kuuri oli vielä kesken ja kuukautiset alkoi jo kp 21 (ei ole ikinä ennen käynyt näin vaan aina tulee ajallaan). Nyt terolut kuuri syöty ja kuukautiset 6 pv myöhässä?? Reilu viikon rinnat olleet kipeät sekä alavatsaa juilinut (olen pistänyt sen piikkiin että kuukautiset alkaa) nyt muutaman päivän palelee aivan älytön ja olen ollut hirveän väsynyt.. eilen jopa mittailin lämpöä joka oli 37.1 eli korkeampi kuin aikasemmin. En muuten kyselisi täällä tämmöisiä mutta mahdollisuutta raskaustestin tekemiseen ei vielä ole... asun jumalan selän takana ja lähin apteekki on pitkän matkan päässä enkä omista autoa. Voiko olla että stressaan asiaa ja kehoni kehittelee itse oireita?? Jotenkin en usko raskauteen koska lääkäriltä saatu pieni onnistumisen mahdollisuus. Minulla on siis PCO sekä kilpirauhasen vajaatoiminta, emme ole 4 vuoteen käyttäneet ehkäisyä ja juuri aloitettu testit lääkärissä mahdollisen lapsettomuushoidon aloitusta varten.. voisiko olla että nyt muka tärppää??? olen kyllä pudottanut painoa n. 7 kiloa nyt ja lisäksi sairastan kilpirauhasenvajaatoimintaa, mutta lääkitystä nyt nostettu että saadaan arvoja vielä alaspäin juuri raskautumisen toivossa

kiitoksia jo etukäteen vastauksista :)

Hei! Mitään varmaa tietoa en tietysti osaa sanoa, mutta itsellä ollut myös käytössä keltarauhashormonilisä ja lääkärin mukaan jos vuoto alkaa kesken kuurin niin on oman kropan keltarauhashormonin tuottokin herännyt ja saattaisi ehkä piakkoin alkaa toimimaan itsekseenkin ilman lisää. :) Toki toivon, että sulla kyse oiskin tuosta raskaudesta ja plussaat heti kun testin vain pääset ostamaan! :)

Plussa onnea :heart:

Yhteistyössä