terassi, yökerho, pubi... Mikä on sovelian äidille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Kun jos joku äiti-ihminen käy yökerhoissa tai pubeissa, niin heti tuntuu että niin ei saisi tehdä enää äiti-iässä. Sopimatonta jne.

Mutta kesällä taas jotenkin suorastaan kuuluu käydä terassilla. Ja kaikki äidit ja isät höpisee jo ennen vappua, että voi kun he odottaa terassille pääsyä.

Itse en ole koskaan käynyt terassilla. Yökerhoissa sen sijaan käyn tanssimassa aika usein. Enkä oikein voi ymmärtää terassilla istuskelua ja ryypiskelyä, tai sen yleistä hyväksyntää...

äiti tai ei, jokainen valitsee itselleen sopivan ympäristön... olipa se sit vain koti, tai terassi tai baari... aivan sama. Mutta siis minua ainakin ärsyttöö suunnattomasti, jos joku uskaltaa mulle tulla laukomaan, etten jotain saisi tehdä tai jossain käydä, KOSKA OLEN ÄITI!!!!

No johan...
Ihmisiähän me äiditkin ollaan.
Jos lapset ovat hyvässä hoidossa niin mun mielestä nuo kaikki on ihan soveliaita.
Fiiliksen mukaan käyn milloin missäkin.Ja saatan jopa humaltua,hui!

Kaikki käy. Äitihän on oletettavasti ja toivottavasti jo aikuinen nainen, joka saa anniskelualueilla käydä...

Terassilla ei muuten välttis ryypiskellä yhtään sen enempää kuin yökerhossakaan.

Miusta äiti-ihminen saa käydä ihan siellä missä lapsetonkin jos haluaa. Ite en henk.koht tykkää isoista baareista tai yökerhoista joissa paljon porukkaa. Jos otan niin alotan kotona ja sitten kaupungilla ja jossain pikku baareissa tulee käytyä sillon tällön.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Kun jos joku äiti-ihminen käy yökerhoissa tai pubeissa, niin heti tuntuu että niin ei saisi tehdä enää äiti-iässä. Sopimatonta jne.

Mutta kesällä taas jotenkin suorastaan kuuluu käydä terassilla. Ja kaikki äidit ja isät höpisee jo ennen vappua, että voi kun he odottaa terassille pääsyä.

Itse en ole koskaan käynyt terassilla. Yökerhoissa sen sijaan käyn tanssimassa aika usein. Enkä oikein voi ymmärtää terassilla istuskelua ja ryypiskelyä, tai sen yleistä hyväksyntää...

Kyllä tuo erottelu on ihan sun omassa päässäs... Äiti-iässä? Mikä sekin määritelmä on... Aikuisillehan nuo paikat on tarkoitettu ja silloin käsittääkseni on jo "äiti-iässä".

Yhteistyössä