Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:meillä ei ainakaan kiitos telkkua lastenhuoneeseen =) olkkari riittää =)
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mä halusin vaan tehdä mahd.hyvää huone esikoisille missä hän viihty
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:meillä ei ainakaan kiitos telkkua lastenhuoneeseen =) olkkari riittää =)
peesi =)
meillä on jo niin paljon lelua ja palapeliä,ettei se enää kiinosta lasta,mä vaan ajatelin kun kerran sain rahoja ostan jotain hyvää hänelle,koko päivä etsimme joku sopiva telkkari,mutta nyt mietin vaan tässä miehen kanssa,että onko se ihan turvallista terveydelle?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mä halusin vaan tehdä mahd.hyvää huone esikoisille missä hän viihty
mä tykkään, et lapset viihtyy paremmin lelujen, kirjojen ja vaikka palapelien kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Entä jos laittas ilman antenniyhteyksiä? Että ne sais katsella omia filmejään siellä, mutta kaikki "suorat lähetykset" näkyis vaan muun perheen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Madrigal:Meillä pojalla (6v) on oma televisio ja pleikkari omassa huoneessaan. Saa katsoa tai pelata pelejä silloin kun lupa annetaan. Tietyn kellonajan päivässä.
Paljon helpompaa, kun saa itse olohuoneessa katsoa "omat" ohjelmat, eikä tarvitse vaihdella johtoja pleikkariin/dvd:een yms.
ja muokkaan vielä että pojan tv:sta ei voi katsoa tavallisia televiolähetysohjelmia, vaan ainoastaan videoita ja pelata
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:meillä on jo niin paljon lelua ja palapeliä,ettei se enää kiinosta lasta,mä vaan ajatelin kun kerran sain rahoja ostan jotain hyvää hänelle,koko päivä etsimme joku sopiva telkkari,mutta nyt mietin vaan tässä miehen kanssa,että onko se ihan turvallista terveydelle?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mä halusin vaan tehdä mahd.hyvää huone esikoisille missä hän viihty
mä tykkään, et lapset viihtyy paremmin lelujen, kirjojen ja vaikka palapelien kanssa =)
mä olin vienyt jo leluja enkä vielä laitanut ne takaisin :headwall: kun en muista enkä jaksa aina kaikki,no laitan sit silloin kun mutetaan pois hänen leluja tai jakaan molemmilleAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:meillä on jo niin paljon lelua ja palapeliä,ettei se enää kiinosta lasta,mä vaan ajatelin kun kerran sain rahoja ostan jotain hyvää hänelle,koko päivä etsimme joku sopiva telkkari,mutta nyt mietin vaan tässä miehen kanssa,että onko se ihan turvallista terveydelle?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mä halusin vaan tehdä mahd.hyvää huone esikoisille missä hän viihty
no sitten mä ehdotan, että sä otat pari isoa pahvilaatikkoa ja laitat 80% leluista ja tavaroista siihen ja sitten järjestät ne loput kivasti hyllyihin =) johan alkaa leikit ehkä sujuaja sitten parin kuukauden päästä tuot sieltä jotain uutta tilalle ja laitat pois niitä esillä olleita, you know =)
Mitä?Mikä tissi?Missä?Alkuperäinen kirjoittaja :o:onks sul vuotanu tissi vai onko puvussa sitso-tahra?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mitä?Mikä tissi?Missä?Alkuperäinen kirjoittaja :o:onks sul vuotanu tissi vai onko puvussa sitso-tahra?![]()