Televisio lastenhuoneseen???

Mielummin ilman niin kauan kuin mahdollista.
helpompi seurata mitä ja milloin lapset katsoo.
Meillä meni niin et salaa aukas telkkarin ja alkoi katsomaan vilmejä ja pelaamaan joten nykyään lasten pelitelkkari on olohuoneessa.
 
Helpompi valvoa jos ei niillä ole omaa telkkua.

Entä jos laittas ilman antenniyhteyksiä? Että ne sais katsella omia filmejään siellä, mutta kaikki "suorat lähetykset" näkyis vaan muun perheen kanssa
 
Meillä pojalla (6v) on oma televisio ja pleikkari omassa huoneessaan. Saa katsoa tai pelata pelejä silloin kun lupa annetaan. Tietyn kellonajan päivässä.
Paljon helpompaa, kun saa itse olohuoneessa katsoa "omat" ohjelmat, eikä tarvitse vaihdella johtoja pleikkariin/dvd:een yms. :)
ja muokkaan vielä että pojan tv:sta ei voi katsoa tavallisia televiolähetysohjelmia, vaan ainoastaan videoita ja pelata
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mä halusin vaan tehdä mahd.hyvää huone esikoisille missä hän viihty

mä tykkään, et lapset viihtyy paremmin lelujen, kirjojen ja vaikka palapelien kanssa =)
meillä on jo niin paljon lelua ja palapeliä,ettei se enää kiinosta lasta,mä vaan ajatelin kun kerran sain rahoja ostan jotain hyvää hänelle,koko päivä etsimme joku sopiva telkkari,mutta nyt mietin vaan tässä miehen kanssa,että onko se ihan turvallista terveydelle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Entä jos laittas ilman antenniyhteyksiä? Että ne sais katsella omia filmejään siellä, mutta kaikki "suorat lähetykset" näkyis vaan muun perheen kanssa

näin meillä ja toimii. pleikkari kytkettynä siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madrigal:
Meillä pojalla (6v) on oma televisio ja pleikkari omassa huoneessaan. Saa katsoa tai pelata pelejä silloin kun lupa annetaan. Tietyn kellonajan päivässä.
Paljon helpompaa, kun saa itse olohuoneessa katsoa "omat" ohjelmat, eikä tarvitse vaihdella johtoja pleikkariin/dvd:een yms. :)
ja muokkaan vielä että pojan tv:sta ei voi katsoa tavallisia televiolähetysohjelmia, vaan ainoastaan videoita ja pelata

Meillä kaikki olkkarissa. eikä mitään johtoja tartte vaihdella jos haluaa katsoa dvd;tä tai pelata pleikkaa. Ihan yhden napin varassa on kaikki toiminnot kuten tv;n avaaminenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mä halusin vaan tehdä mahd.hyvää huone esikoisille missä hän viihty

mä tykkään, et lapset viihtyy paremmin lelujen, kirjojen ja vaikka palapelien kanssa =)
meillä on jo niin paljon lelua ja palapeliä,ettei se enää kiinosta lasta,mä vaan ajatelin kun kerran sain rahoja ostan jotain hyvää hänelle,koko päivä etsimme joku sopiva telkkari,mutta nyt mietin vaan tässä miehen kanssa,että onko se ihan turvallista terveydelle?

no sitten mä ehdotan, että sä otat pari isoa pahvilaatikkoa ja laitat 80% leluista ja tavaroista siihen ja sitten järjestät ne loput kivasti hyllyihin =) johan alkaa leikit ehkä sujua :D ja sitten parin kuukauden päästä tuot sieltä jotain uutta tilalle ja laitat pois niitä esillä olleita, you know =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mä halusin vaan tehdä mahd.hyvää huone esikoisille missä hän viihty

mä tykkään, et lapset viihtyy paremmin lelujen, kirjojen ja vaikka palapelien kanssa =)
meillä on jo niin paljon lelua ja palapeliä,ettei se enää kiinosta lasta,mä vaan ajatelin kun kerran sain rahoja ostan jotain hyvää hänelle,koko päivä etsimme joku sopiva telkkari,mutta nyt mietin vaan tässä miehen kanssa,että onko se ihan turvallista terveydelle?

no sitten mä ehdotan, että sä otat pari isoa pahvilaatikkoa ja laitat 80% leluista ja tavaroista siihen ja sitten järjestät ne loput kivasti hyllyihin =) johan alkaa leikit ehkä sujua :D ja sitten parin kuukauden päästä tuot sieltä jotain uutta tilalle ja laitat pois niitä esillä olleita, you know =)
mä olin vienyt jo leluja enkä vielä laitanut ne takaisin :headwall: kun en muista enkä jaksa aina kaikki,no laitan sit silloin kun mutetaan pois hänen leluja tai jakaan molemmille
 
Osta kaikki vempeleet sinne lasten huoneeseen ,niin pysyvät kavereittensa kanssa siellä.Ja netti on ehdoton,pääsevät tutustumaan maailmaan hyvin ja saavat tärkeätä tietoa.Ja sinä voit kaikessa rauhassa keskittyä sohvalla köllimiseen.
 

Yhteistyössä