mitä maksaa 28 tuuman televisio?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Kolme-neljäsataa uutena varmaan tätä nykyä, max 50? pyytäisin.. Jos siis kuvaputki kyseessä..

ai niin vähän no voi hitto.tuo on kuitenkin toimiva scarteineen sun muuta.vitsin vitsi.

Se on vaan mun mielipide, pyytäähän voi mitä vaan :)
Katos vaikka huuto.netistä mitä noista pyydetään tai on maksettu viime aikoina..
 
Alkuperäinen kirjoittaja katti123:
me ostettiin juuri Sonyn kuvaputkitelkka 80 eurolla, kun vanha meni rikki

uutena?
tuo on laajakuvatelevisio missä on 2 scarttia,sivussa pelikoneelle yms "pistokkeet" yms muuta..no tarvii satkulla koittaa onneaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sasdf:
Alkuperäinen kirjoittaja katti123:
me ostettiin juuri Sonyn kuvaputkitelkka 80 eurolla, kun vanha meni rikki

uutena?
tuo on laajakuvatelevisio missä on 2 scarttia,sivussa pelikoneelle yms "pistokkeet" yms muuta..no tarvii satkulla koittaa onneaan.

Käytetty oli, 5 vuotta vanha mutta Sony tunnetusti kestää ;) Meille riittää että pari vuotta vielä kestää.
 

Yhteistyössä