J
"jorma"
Vieras
Haluisin ostaa salikortin LadyFitness-salille Espoon keskuksessa, mutta pulmana on jäsenyyden pitkä kesto. Halvin vaihtoehto on nimittäin vuoden pituinen, enkä tule asumaan täällä niin pitkään. Onko kukaan siis ikinä myynyt/ostanut esim. puolta vuotta jonkin toisen jäsenyydestä? Ajattelin vaan tiedustella, josko toi olis edes jotenkin yleistä, että voisin vaikka saada jatkajan jäsenyydelleni sitten kun muutan pois..