Tekstaileeko teidän miehet teille, jos ne on yötä pois?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen nyt tosi kiukkuinen miehelleni: oli yön pois kotoa, ihan vaan harrastuksen takia eikä missään juhlimassa, eikä voinut soittaa tai edes vastata tekstareihini!! Laitoin illalla pari, kun sain lapset nukkumaan, ja sit toivotin hyvää yötä. Viimeisen laitoin klo 1.11 että eikö sulla muka ole kännykkää mukana :/

Kaks viikkoa sitten sama juttu, oli yötä pois eikä mitään yhteyttä :( oon tosi loukkaantunut :( en varmaan edes ole huomaavinani kun iltapäivällä kotiutuu :kieh:
 
Ei tekstaa, mutta soitellaan. Tai siis mä olen useammin yön pois, mutta se kai ei ollu jutun pointti.
Miehellä on puhelimesta näyttö rikki tekstarit ei näy. Kun se saa tekstarin, se edelleenlähettää ne mulle luettavaksi.
 
xx
Kyllä me yhteyttä pidetään, ennen lapsia en mitään "hyvää yötä muru" viestejä odottanut, vaan tietoa siitä miten peli mennyt (pelireissuja) jne. Nyt kun on lapsia, niille tärkeää soittaa hyvää yötä puhelut. ja tekstaten tulee viestiä missä ovat tulossa.
 
vieras
Kyllä tekstaillaan tai soitetaan.Mies aina laittaa et kaipaa tms.Tulee hyvä fiilis ja on kiva mennä nukkumaan.Kyllä halutaan kuulla toisistamme sillonkin jos toinen on poissa.
Ei siihen tarvia laittaa kauheesti aikaa kuhan lievittää vähän ikävää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen nyt tosi kiukkuinen miehelleni: oli yön pois kotoa, ihan vaan harrastuksen takia eikä missään juhlimassa, eikä voinut soittaa tai edes vastata tekstareihini!! Laitoin illalla pari, kun sain lapset nukkumaan, ja sit toivotin hyvää yötä. Viimeisen laitoin klo 1.11 että eikö sulla muka ole kännykkää mukana :/

Kaks viikkoa sitten sama juttu, oli yötä pois eikä mitään yhteyttä :( oon tosi loukkaantunut :( en varmaan edes ole huomaavinani kun iltapäivällä kotiutuu :kieh:
toi on jo vähän törkeetä et ei EDES vastaa sun viesteihin! Olikohan ees ikävä sua? kysyhan ku tulee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen nyt tosi kiukkuinen miehelleni: oli yön pois kotoa, ihan vaan harrastuksen takia eikä missään juhlimassa, eikä voinut soittaa tai edes vastata tekstareihini!! Laitoin illalla pari, kun sain lapset nukkumaan, ja sit toivotin hyvää yötä. Viimeisen laitoin klo 1.11 että eikö sulla muka ole kännykkää mukana :/

Kaks viikkoa sitten sama juttu, oli yötä pois eikä mitään yhteyttä :( oon tosi loukkaantunut :( en varmaan edes ole huomaavinani kun iltapäivällä kotiutuu :kieh:
toi on jo vähän törkeetä et ei EDES vastaa sun viesteihin! Olikohan ees ikävä sua? kysyhan ku tulee?
Voi herravarjele teitä! Mies on yhden yön poissa harrastuksissaan ja se aika sen pitäs viettää emäntäänsä ikävöiden :eek:
 
svieras
Mun mies oli eilen saunaillassa pelikavereidensa kanssa ja vähintään tunnin välein soitti tai tekstaili jotain :D

Kyllähän se valitti, että kun mä vietän tyttöjen iltaa niin kertaakaan ei mitään kuulu :D Me vaan ollaan erilaisia ton asian suhteen.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen nyt tosi kiukkuinen miehelleni: oli yön pois kotoa, ihan vaan harrastuksen takia eikä missään juhlimassa, eikä voinut soittaa tai edes vastata tekstareihini!! Laitoin illalla pari, kun sain lapset nukkumaan, ja sit toivotin hyvää yötä. Viimeisen laitoin klo 1.11 että eikö sulla muka ole kännykkää mukana :/

Kaks viikkoa sitten sama juttu, oli yötä pois eikä mitään yhteyttä :( oon tosi loukkaantunut :( en varmaan edes ole huomaavinani kun iltapäivällä kotiutuu :kieh:
toi on jo vähän törkeetä et ei EDES vastaa sun viesteihin! Olikohan ees ikävä sua? kysyhan ku tulee?
Voi herravarjele teitä! Mies on yhden yön poissa harrastuksissaan ja se aika sen pitäs viettää emäntäänsä ikävöiden :eek:
Ikävä on yleensä tunne joka elää mukana.Ei sitä tarvitse olla itkemässä ja nyyhkyttämässä.Voi toinen olla ajatuksissa.Ja voi edes vastata viesteihin jos toinen on txtannu.KOHTELIASTA!
Näähään on just sitä osaa et pitää suhetta hyvänä,muistaa toista.Miksi hevonvi...se pitää olla kun ois oltu jo 20 vee yhessä.???? Tämmöset pienet muistamiset toimii meillä ja hyvin menoo!
 
Meillä soitetaan ja tekstaillaan monta kertaa päivässä kun mies on poissa. Oli nyt kuluneen viikon töissä muualla, niin joka päivä useampi viesti vaihdettiin ja ainakin yksi puhelu. Ei niiden viestien kovin ihmeellisiä minusta tarvii olla, joku muutama sana riittää hyvin. Minusta on mukavaa kun toinen huomioi pienillä asioilla.
Ymmärrän jos on kiire ettei heti vastaa viestiin, mutta odotan että parin tunnin sisään tulee jotain vastausta.
 

Yhteistyössä