Tekniikasta/kännyköistä jotain ymmärtäviä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jenni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jenni"

Vieras
Jos olen lähettänyt henkilölle viestin tänään joskus 8 aikaan illalla, se ei kuitenkaan mene perille koska vastaanottajalla on puhelin kiinni. Nyt 23 jälkeen muutin viestiasetuksia niin että viestit ei ole voimassa kuin yhden tunnin, niin meneekö viesti perille koskaan? Vastaanottajalla on siis edelleen puhelin kiinni. Välitystiedoissa lukee edelleen "odottaa".

Menee perille. Se odottaa viestikeskuksessa, ei sinun puhelimessa. Sitä en muista, montako päivää viestikeskus sitä säilyttää, jos vastaanottava puhelin on kiinni kauan.

Soneran sivuilta löytyi tälläinen tieto: "Viestin säilytyksen oletusaika on 72 tuntia eli 3 vuorokautta viestin vastaanottohetkestä viestikeskukseen. Maksimissaan voimassaoloaika on 168 tuntia (7 vuorokautta). Eräissä kännyköissä voimassaoloaika puhelimelta lähetetyille viesteille voidaan itse määritellä."

Eli tuosta voisi ymmärtää että viesti ei menisi perille koska olen itse määritellyt voimassaoloajan?

Mutta eiköhän se tieto voimassaolosta mene sen viestin mukana sinne viestikeskukseen, tuskin puhelin jälkikäteen sitä tietoa enää mihinkään lähettelee...

Uusimmat

Yhteistyössä