Tekisitkö valituksen jo subille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no en mä tiedä voiko tosta kolmannesta kerrasta kauheesti valittaa, jos paikka on jo menny kiinni mutta myyjä hyvää hyvyyttään tekee patongin niistä aineita mitä on valmiina...

Näin mäkin ajattelisin, ovessa on varmaan kuitenkin aukioloajat.

Siis pitääkö aukioloajat tarkistaa, vaikka ovi on auki, mainokset ulkona ja ihmisiä sisällä syömässä? Enpäs hoksannut.

tottakai pitää katsoa. jos paikka on sulkeutumassa niin et voi vaatia että laittavat uunit ym. päälle sinun takiasi. myyjä olisi voinut myös sanoa sinulle että sori en tee enään yhtäkään patonkia kun paikka sulkeutui 10min sitten, ajattele jos itse olisit töissä siellä ja asiakkaita alkaa lappamaan sulkemisajan jälkeen, jos on vaikka lapsi haettava tiettyyn kellon aikaan hoidosta ym. menoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis pitääkö aukioloajat tarkistaa, vaikka ovi on auki, mainokset ulkona ja ihmisiä sisällä syömässä? Enpäs hoksannut.

Kyllä mä ainakin osaan sen verran katsoa. Mutta laita siis toki palautetta, jos katsot tulleesi väärin kohdelluksi. Mä en vaan ymmärrä, miksi et paikan päällä mitään sano.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no en mä tiedä voiko tosta kolmannesta kerrasta kauheesti valittaa, jos paikka on jo menny kiinni mutta myyjä hyvää hyvyyttään tekee patongin niistä aineita mitä on valmiina...

Näin mäkin ajattelisin, ovessa on varmaan kuitenkin aukioloajat.

Siis pitääkö aukioloajat tarkistaa, vaikka ovi on auki, mainokset ulkona ja ihmisiä sisällä syömässä? Enpäs hoksannut.

En nyt tiedä "pitääkö", mutta itse aina katson aukioloajat. En mene mihinkään tyyliin varttia ennen sulkemisaikaa, oli se sitten kauppa tai pikaruokala.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrystä työaikoihin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no en mä tiedä voiko tosta kolmannesta kerrasta kauheesti valittaa, jos paikka on jo menny kiinni mutta myyjä hyvää hyvyyttään tekee patongin niistä aineita mitä on valmiina...

Näin mäkin ajattelisin, ovessa on varmaan kuitenkin aukioloajat.

Siis pitääkö aukioloajat tarkistaa, vaikka ovi on auki, mainokset ulkona ja ihmisiä sisällä syömässä? Enpäs hoksannut.

tottakai pitää katsoa. jos paikka on sulkeutumassa niin et voi vaatia että laittavat uunit ym. päälle sinun takiasi. myyjä olisi voinut myös sanoa sinulle että sori en tee enään yhtäkään patonkia kun paikka sulkeutui 10min sitten, ajattele jos itse olisit töissä siellä ja asiakkaita alkaa lappamaan sulkemisajan jälkeen, jos on vaikka lapsi haettava tiettyyn kellon aikaan hoidosta ym. menoa.

Kuten kerroin myyjälle niin luulin, että se on auki kymmeneen eli en tosiaan katsonut tästä syystä aukioloaikoja. Paikka kun tosiaan näytti olevan auki. Ja en vaatinut mitään, mutta minusta olisi ollut fiksua kertoa heti kaikki puutteet eikä vähitellen.
 
jos on moitetta, niin valitan jo paikan päällä. Mutta toisaalta, jos tietää että montako siivua mitäkin tulee mihinkin, niin pitäisin myös taukoa k.o. ketjusta.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuten kerroin myyjälle niin luulin, että se on auki kymmeneen eli en tosiaan katsonut tästä syystä aukioloaikoja. Paikka kun tosiaan näytti olevan auki. Ja en vaatinut mitään, mutta minusta olisi ollut fiksua kertoa heti kaikki puutteet eikä vähitellen.

Edelleenkin, olisit heti voinut siellä sanoa asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noo:
jos on moitetta, niin valitan jo paikan päällä. Mutta toisaalta, jos tietää että montako siivua mitäkin tulee mihinkin, niin pitäisin myös taukoa k.o. ketjusta.....

Ai että sitä ei saa enää edes muistaa, että millaista sapuskaa on edelliskerralla saanut? Voin kertoa, että käyn siellä 1-2kk välein ja mulla nyt sattumalta on sen verran hyvä muisti, että muistan että ne laittaa sitä juustoa neljä siivua kuten myös niitä tonnikalapalluroita. Minusta ei ole järin suuri synti hakea tuollainen patonki silloin tällöin, kun en kerran muuten syö ulkona koskaan. Jotain iloja kotiäidillekin siis kiitos.

Mutta siis tämäkin näimmä sallittua vain, jos et muista syöneesi. Itse en edes näytä siltä, että olisin syönyt siellä, mutta koska muistan syöneeni niin se haittaa enemmän.
 
No jos paikka on kiinni, niin myyjä vois varmaan ilmottaa asiakkaalle jo ovesta tullessa..

Ja sanoa samalla, että "voin tehdä leivän, mut sitä ei voi paahtaa eikä ole sipulia".
 
No mikä siinä nyt on niin väärin, jos ap haluaakin antaa sitä palautetta jälkikäteen? Päin pärsettähän tuo asiakaspalvelu näköjään hänen kohdallaan on ollut, joten palautteen anto on paikallaan. Minäkään en osaa olla ns. vittumainen asiakas, närästellä nyt jostain majoneesista siinä ja salaatin ja juuston määrästä. Mieluummin kirjoitan jälkeenpäin asiallisen viestin paikkaan, jossa asioin ja odotan vastausta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pienet on murheet...

Kyllä asiakkaalla on oikeus vaatia vastinetta rahoilleen!

Niinpä niin, asikas on aina oikeessa. Ja paskan marjat.
Ei se mene niin, että jos olen kaupassa minuuttia vaille sulkemisajan, voin lorvia siellä ostoksilla puoli tuntia. Myyjillä on oikeus potkia pellolle, kun niiden työaika kuitenkin loppuu vartin yli tai ehkä puol tuntia yli sulkemisajan. Ja siinä ajassa täytyy vielä tehdä erinäisiä tehtäviä, joihin ei todellakaan kuulu asiakkaiden palvelu. Toiset vaan ei näitä tajua.

Ja todellakin on ap:lla pienet murheet. Kirjoita palautetta sinne subille, ei täällä märehtiminen mitään auta :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pienet on murheet...

Kyllä asiakkaalla on oikeus vaatia vastinetta rahoilleen!

Niinpä niin, asikas on aina oikeessa. Ja paskan marjat.
Ei se mene niin, että jos olen kaupassa minuuttia vaille sulkemisajan, voin lorvia siellä ostoksilla puoli tuntia. Myyjillä on oikeus potkia pellolle, kun niiden työaika kuitenkin loppuu vartin yli tai ehkä puol tuntia yli sulkemisajan. Ja siinä ajassa täytyy vielä tehdä erinäisiä tehtäviä, joihin ei todellakaan kuulu asiakkaiden palvelu. Toiset vaan ei näitä tajua.

Ja todellakin on ap:lla pienet murheet. Kirjoita palautetta sinne subille, ei täällä märehtiminen mitään auta :O

Jos yhtään hoksaat niin minä kysyin, että laittaisinko palautetta JO. Eli en tekisi pelkästään tämän päivän perusteella sitä reklamaatiota, mutta kaikki nämä kolme kertaa yhteensä niin nostattaa jo hiukan verenpainetta.

Ja myyjä olisi voinut potkia pellolle, mutta alkoi tehdä patonkia ja sitten vasta mainitsi, että he ovat muuten jo oikeastaan kiinni ja hän sulki jo koneet. Kuitenkin hänellä oli asiakkaita sisällä, ovi auki ja mainokset ulkona. Minä en mennyt sinne siis mitenkään tahallani pidentämään heidän työaikaansa vaan ihan vilpittömästi menin ostamaan patonkia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pienet on murheet...

Kyllä asiakkaalla on oikeus vaatia vastinetta rahoilleen!

Niinpä niin, asikas on aina oikeessa. Ja paskan marjat.
Ei se mene niin, että jos olen kaupassa minuuttia vaille sulkemisajan, voin lorvia siellä ostoksilla puoli tuntia. Myyjillä on oikeus potkia pellolle, kun niiden työaika kuitenkin loppuu vartin yli tai ehkä puol tuntia yli sulkemisajan. Ja siinä ajassa täytyy vielä tehdä erinäisiä tehtäviä, joihin ei todellakaan kuulu asiakkaiden palvelu. Toiset vaan ei näitä tajua.

Ja todellakin on ap:lla pienet murheet. Kirjoita palautetta sinne subille, ei täällä märehtiminen mitään auta :O

Joo kyllä liikkeen omistaja saa tehdä mitä lystää ja sen työntekijät. Onko se sitten hyvää asiakaspalvelua, onkin jo ihan eri juttu.
 

Yhteistyössä