Tekisitkö enää 45-vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha:
Kukin ei päätä kohdallaan milloin lapsia tulee ja tuleeko ollenkaan. Minä en päättänyt etten saa lapsia.

Ymmärsit väärin minut :D minullekkin on sanottu etten lapsia saa ja sain myöhemmin, kyllä joskus voi päättää itse koska lapsia tulee en ole väittänyt että aina voi kyllä minä tiedän että lapsettomia on mekin kuuluttiin siihen ryhmään ja toivoa ei annettu nyt 2 luomulasta,että näin. Kyllä jotkut päättää niinkin ettei tule ollenkaan lasta minullakin sellainen ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabaka:
No joo! minä olen 43v. ja meillä poika kohta 5v ja tyttö 3,5 kuukautta ettei tuosta iästä paljon puutu! hyvin jaksan ja jaksoin raskausaikanakin ja molemmat lapset on ihania ja terveitä :D kukin päättää kohdallaan milloin lapsia ja tuleeko ollenkaan ja joskushan ne lapset ei ihan tule silloin kun itse päätät meillä tuli myöhemmin :heart:

Kyllä siitä se 5 vuotta kuitenkin puuttuu sultakin tuohon ja se on paljon, kuvittele vaikka kahden vuoden päästä että tulet raskaaksi, onkai siinä himpunverran eroa että olet 39-40 vuotiaana nuorimmaisen saanut kuin se että tulee 45 vuotiaana raskaaksi :) Tiedän monia jotka ovat vielä n. 40 rajamailla lapsia saaneet, mutta harvemmin enää lähempänä viittäkymppiä. En tunne ketään.

Ei muuten puutu 5 vuotta, mä olen kyllä 43 vuotias! ei siis puutu kun 2 vuotta jos ollaan tarkkoja ja hyvin jaksan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja No:
No joo! minä olen 43v. ja meillä poika kohta 5v ja tyttö 3,5 kuukautta ettei tuosta iästä paljon puutu! hyvin jaksan ja jaksoin raskausaikanakin ja molemmat lapset on ihania ja terveitä :D kukin päättää kohdallaan milloin lapsia ja tuleeko ollenkaan ja joskushan ne lapset ei ihan tule silloin kun itse päätät meillä tuli myöhemmin :heart:

Kyllä siitä se 5 vuotta kuitenkin puuttuu sultakin tuohon ja se on paljon, kuvittele vaikka kahden vuoden päästä että tulet raskaaksi, onkai siinä himpunverran eroa että olet 39-40 vuotiaana nuorimmaisen saanut kuin se että tulee 45 vuotiaana raskaaksi :) Tiedän monia jotka ovat vielä n. 40 rajamailla lapsia saaneet, mutta harvemmin enää lähempänä viittäkymppiä. En tunne ketään.

Ei muuten puutu 5 vuotta, mä olen kyllä 43 vuotias! ei siis puutu kun 2 vuotta jos ollaan tarkkoja ja hyvin jaksan. :D

Ja jos vielä pilkkua viilataan ni ei kyllä itse asiassa laskemisen jälkeen puutu ku 1,5 vuotta ni oon 45v :D

En tekisi, en missään tapauksessa. Jos vahinko tulisi, tekisin abortin. Muut lapset olis siinä vaiheessa 15-v, 18-v ja 22-v, joten ei kiitos vauvoja enää.

Tosin en kyllä aborttiin pystyisi, siksi oonkin menossa poikkasemaan piuhat.

Mulla kans tuli lapset (esikoista lukuunottamatta) aikas myöhään. Hyvin jaksoin minäkin raskausajat, ei ollut mitään isompia vaivoja. Synnytykset sujui normaalisti ja lapset terveitä. En tekemällä tekis enää lisää lapsia, nämä neljä riittää. Mutta jos vahinko tulisi, niin voisin sen pitääkin.

Yhteistyössä