V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha:Kukin ei päätä kohdallaan milloin lapsia tulee ja tuleeko ollenkaan. Minä en päättänyt etten saa lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja Sabaka:No joo! minä olen 43v. ja meillä poika kohta 5v ja tyttö 3,5 kuukautta ettei tuosta iästä paljon puutu! hyvin jaksan ja jaksoin raskausaikanakin ja molemmat lapset on ihania ja terveitäkukin päättää kohdallaan milloin lapsia ja tuleeko ollenkaan ja joskushan ne lapset ei ihan tule silloin kun itse päätät meillä tuli myöhemmin :heart:
Kyllä siitä se 5 vuotta kuitenkin puuttuu sultakin tuohon ja se on paljon, kuvittele vaikka kahden vuoden päästä että tulet raskaaksi, onkai siinä himpunverran eroa että olet 39-40 vuotiaana nuorimmaisen saanut kuin se että tulee 45 vuotiaana raskaaksiTiedän monia jotka ovat vielä n. 40 rajamailla lapsia saaneet, mutta harvemmin enää lähempänä viittäkymppiä. En tunne ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabaka:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja Sabaka:No joo! minä olen 43v. ja meillä poika kohta 5v ja tyttö 3,5 kuukautta ettei tuosta iästä paljon puutu! hyvin jaksan ja jaksoin raskausaikanakin ja molemmat lapset on ihania ja terveitäkukin päättää kohdallaan milloin lapsia ja tuleeko ollenkaan ja joskushan ne lapset ei ihan tule silloin kun itse päätät meillä tuli myöhemmin :heart:
Kyllä siitä se 5 vuotta kuitenkin puuttuu sultakin tuohon ja se on paljon, kuvittele vaikka kahden vuoden päästä että tulet raskaaksi, onkai siinä himpunverran eroa että olet 39-40 vuotiaana nuorimmaisen saanut kuin se että tulee 45 vuotiaana raskaaksiTiedän monia jotka ovat vielä n. 40 rajamailla lapsia saaneet, mutta harvemmin enää lähempänä viittäkymppiä. En tunne ketään.
Ei muuten puutu 5 vuotta, mä olen kyllä 43 vuotias! ei siis puutu kun 2 vuotta jos ollaan tarkkoja ja hyvin jaksan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sabaka:No joo! minä olen 43v. ja meillä poika kohta 5v ja tyttö 3,5 kuukautta ettei tuosta iästä paljon puutu! hyvin jaksan ja jaksoin raskausaikanakin ja molemmat lapset on ihania ja terveitäkukin päättää kohdallaan milloin lapsia ja tuleeko ollenkaan ja joskushan ne lapset ei ihan tule silloin kun itse päätät meillä tuli myöhemmin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa:Ettehän te nyt tekisi. Mutta sitten kun nelikymppisenä eroatte ja otatte uuden ukon, jolla ei ole lapsia, niin kylläpä kovasti olette lapsia tekemässä.