Tekisinkö miehelle lapsen?

• Viestiketjun aloittaja "lexus"
  • Ensimmäinen viesti
"lexus"
Emme ole parisuhteessa, emme harrastaneet seksiä. Olemme tunteneet toisemme kohta 30 vuotta. olemme läheisiä ystäviä ja rakastuneet toisiimme. miehellä on kova vauvakuume. hän on työssäkäyvä ja uskollinen ja rahaakin löytyy ja paljon.

"lexus"
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27084666:
onko joku erityinen syy miksi ette ole parisuhteessa, vaikka olette rakastuneita?
koska mies tekee niin paljon töitä. hän on kyllä pyytänyt minua muuttamaan luokseen. odotan, että miehen työtaakka hellittää.

No jaa, kyllä minä lukisin parisushteeksi jo seurustelun, eli seurustelette vaikka ette vielä asu yhdessä?
Mikä ettei, ehkä kannattaa kuitenkin kokeilla sitä yhteiseloa ennen lapsenhankintaa, jos tarkoitus on muodostaa perhe. inä nyt olen melko extempore- ihminen, joten vastaan että miksi ei

"lexus"
[QUOTE="vieras";27084718]Juu, ja kova miehen työtaakka estää seksin harrastamisen. Jep. Ihan hyvä provo.[/QUOTE]

taidat itse naida jokaista vastaan tulijaa. kumpikaan meistä ei ole sellainen. meille kaikki muu on tärkeämpää.

"lexus"
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27084733:
No jaa, kyllä minä lukisin parisushteeksi jo seurustelun, eli seurustelette vaikka ette vielä asu yhdessä?
Mikä ettei, ehkä kannattaa kuitenkin kokeilla sitä yhteiseloa ennen lapsenhankintaa, jos tarkoitus on muodostaa perhe. inä nyt olen melko extempore- ihminen, joten vastaan että miksi ei
emme ole vielä virallistaneet suhdettamme ja kertoneet ystäville. harkitsen vakavasti yhteenmuuttoa.

[QUOTE="lexus";27084783]emme ole vielä virallistaneet suhdettamme ja kertoneet ystäville. harkitsen vakavasti yhteenmuuttoa.[/QUOTE]

No jos olet noin varovainen muussa, niin miten ihmeessä mietit jo lapsen tekemistä/tekemättömyyttä? Ne kannattaa harkita myös vakavasti, ja sen puolison kanssa . Taisi olle vaan tylsä iltapäivä?:D

"lexus"
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27084797:
No jos olet noin varovainen muussa, niin miten ihmeessä mietit jo lapsen tekemistä/tekemättömyyttä? Ne kannattaa harkita myös vakavasti, ja sen puolison kanssa . Taisi olle vaan tylsä iltapäivä?:D
mies sitä lasta vaan mietti ja tuumasi yksi päivä asiasta minulle. mitään ei olla vielä päätetty. harkinnassa ja mietinnässä vasta koko asia.

Yhteistyössä