Tekisinkö purjo-perunasosekeittoa vaikka muut eivät siitä tykkää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Åsa

Aktiivinen jäsen
19.03.2007
4 533
0
36
Minusta se on hyvää ja kaiken lisäksi helppotekoinen :p
Meillä vaan noille herroille pitäis aina olla jotain lihakastike-systeemejä, ja nyt on sellainen olo että en jaksa! Kyllästyttää, kun aina nirsoilevat ruoan kanssa. Tänään syövät tuota tai ovat nälässä...

Mie taas en jaksa ruveta tekeen sellaisia ruokia, joista tiedän ettei kelpaa kelleen muulle... tulee vaan kaikille paha mieli, itellekin kun saa paasata että maista nyt edes!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mie taas en jaksa ruveta tekeen sellaisia ruokia, joista tiedän ettei kelpaa kelleen muulle... tulee vaan kaikille paha mieli, itellekin kun saa paasata että maista nyt edes!!!

Mitäs sitä paasailemaan, syö vaan itte hyvällä mielellä ja seuraavana päivänä voi joku muu tehdä sitten mieleistään ruokaa, jos ei Kokin laittamat kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Mitäs sitä paasailemaan, syö vaan itte hyvällä mielellä ja seuraavana päivänä voi joku muu tehdä sitten mieleistään ruokaa, jos ei Kokin laittamat kelpaa.

Noh... en kyllä oikein osaisi syödä yksinään hyvällä mielellä, mutta siinä me kaksi ollaan sitten erilaisia ;) Ja meillä kyllä on niin, että minä teen ruuat, koska miehen sapuskoja en kyllä söisi (kun se ei osaa tehdä ruokaa)!

Tee, se on tosi hyvää! Mä oon syönyt sitä tosi usein, miehen sain maistamaan ja poikakin tykkää hirveesti :D Se on vieläpä niin helppo tehdäkin. Ja voithan sä tehdä sen itelles, ei siinä kauaa mene ja on helppoakin, teet tai jos sun mies vaikka tekis muulle porukalle muuta ruokaa =)

Yhteistyössä