Meillä on sellanen tapa että miehen iltavuoroviikolla nukutaan pitkään vuoroaamuina. Tänään oli sitten miehen vuoro herätä ja heräsikin pojan kanssa seitsemältä. Mä sitten heräilin puoli kymmenen aikaan ja ihmettelin kun oli niin hiljaista,siinähän ukko koisas vieressä ja poika sängyssä!! Oli sitten laittanu pojan "päikkäreille" jo yhdeksältä,toisin sanoen nukuttamalla nukuttanut kun pojan päikkäriaika on yhdestä kolmeen |O |O Mitään ei ollu saanu aikaseks hereillä ollessaan,sitten suvaitsi puoli kahdentoista aikaan herätä omilta uniltaan,istui koneella juoden kahvia ja lähti puoli yhdeltä töihin. Kivat sille,täällä mulla on väsynyt poika jota ei voi laittaa nukkumaan koska sitten kukkuisi puolille öin. Ei saanut äijä laitettua edes omia aamupala-astioitaan koneeseen,siihen jätti levälleen pöydälle. Vetäs vaan takin niskaan ja sano että "moro,mä lähen nyt!"
Syyt,miksi mua raivostuttaa:
a) Pojan rytmi on ihan sekasin
b)äijä ajatteli vaan omaa napaansa,lapsen päivärytmistä viis
c) ei välittänyt hevonv***uakaan siitä,että mä jään tänne illaksi yksin kiukkusen pojan kanssa siivoamaan sen boksereita lattialta
d) ei yksinkertaisesti ymmärrä tehneensä mitään väärää
Ja nyt sellaset kommentit että "ei miehen tartte tehdä kotitöitä,sehän käy töissä" voi painua sinne mihin ei aurinko paista.Tää ei oo mikään hotelli.
Kiitos kun sain avautua :flower:
Syyt,miksi mua raivostuttaa:
a) Pojan rytmi on ihan sekasin
b)äijä ajatteli vaan omaa napaansa,lapsen päivärytmistä viis
c) ei välittänyt hevonv***uakaan siitä,että mä jään tänne illaksi yksin kiukkusen pojan kanssa siivoamaan sen boksereita lattialta
d) ei yksinkertaisesti ymmärrä tehneensä mitään väärää
Ja nyt sellaset kommentit että "ei miehen tartte tehdä kotitöitä,sehän käy töissä" voi painua sinne mihin ei aurinko paista.Tää ei oo mikään hotelli.
Kiitos kun sain avautua :flower: