N
nauran nauran
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Alkuperäinen kirjoittaja gggggg:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Alkuperäinen kirjoittaja nauran nauran:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja nauran nauran:Siis jo hel.vetti näitten nykyäitien kanssa.. nukkuminen ja kotityöt..
samperi soikoon itte hoidan kuule 2 lasta, ukko painaa viikot töitä, menee aamuusta 8 aikaan ja tulee hyvinä iltoina ehkä 8 aikaan illalla kotiin ,mutta yleensä puolen yön jälkeen. (kesäisin ehkä saattaa tulla ihmisten aikaan kotiin)
Ja kuulkaas muijat ei todellakaan oo käyny mielessä että mä ruikuttasin et anna mun nukkuu pliis.. Hitto soikoon sisua naiset! eiku persus ylös sängystä ja hommiin!
Hei, ap:n mies tekee ihan normaalia työpäivää eikä kellon ympäri. Kyllä sen työpäivän lisäksi pitää jaksaa välillä lastakin hoitaa.
niin mutta eikös se sen mies sen hoitanutkin? Itkee nyt vaan sitä että mies olikin poikansa kanssa nukkunut..
Mitä hoitamista nukkumisessa on?![]()
Ja jos lapsella on päivärytmi ( niin kuin suotavaa on olla ), niin ei kait sitä nyt joka päivä muutella aikuisen tarpeiden mukaiseksi.
hei ihan oikeesti, te siis ohjekirjan kanssa hoidatte lastanne?
noh joo parempi siis olla hiljaa.. kyl ymmärtää jos teidän ukot pettää, jättää tai niitä muuten vaan ei kiinnosta elämä teidän kanssa..
aivottomia
Nii no tiedätsä kun mun ei tartte yrittää sitä miestä itelläni pitää nuolemalla koko ajan sen persettä ja tekemällä kaiken miten sille ois kaikista helpointa.
juu ei munkaan tarvitse sen persettä nuolla, onneks. mut sanoisinko et se nuolee kuin kissa kuumaa hunajaa