Tekemistä synnärille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna

Vieras
Tyhmä kysymys, mutta mitä olette oikeen tehneet synnärillä niinä muutamana päivänä synnytyksen jälkeen? Jos vauva kuitenkin nukkuu paljon, ni mitä ootte puuhannu sillä aikaa? :) Nukkunu? Mietin vaa et otanko vaikka kirjan synnärille mukaan. Ensimmäinen on tulossa kuten arvata saattaa. :)

Katsonut tvtä, lukenut lehtiä, melkein kuollut tylsyyteen. Siksi toinen tulikin polikliinisesti ja ensimmäisestä työllä ja tuskalla kinusin itseni ulos kahden yön jälkeen.

lehtiä luin ja mässytin suklaata :whistle: tuijotellut vauvaa huokaillen, jutellut läheisten kanssa puhelimessa. kirjan lukemiseen ei olisi mulla jaksaminen mitenkään piisannut, sarjikset ois mennyt just ja just :D

Sektion takia jouduin olemaan kolme päivää, mutta ei mulla käynyt aika pitkäksi. Mies oli paljon seurana ja siellä oli kivaa vaan haahuilla ja ihastella vauvaa. Oli mulla kirja, mutta en mä sitä malttanut lukea ollenkaan.

Tein sudokuja, luin kirjaa, pelasin miehen kanssa korttia.
Jos harrastaa kutomista tai muuta sellaista helppoa käsityötä jonka voi ottaa mukaan?
Tv oli huoneessa mutten valitettavasti nähnyt sitä katsoa.

Nukuin, luin lehtiä, täyttelin ristisanoja ja odotin että joku tulis käymään :D Melko pitkäksihän aika siellä kävi, varsinkin kun synnytys oli niin helppo ettei mitään kipuja tai muita ollut. Kirja siis vois olla hyvä ottaa mukaan.

Arjen pakolliset toiminnot vei paljon aikaa. Vessakuviot oli todella hankalia, joten vietinkin wc:ssä aikaa :( Suihkut ja liiikkumiset vei aikaa myös kun vointi ei ollut paras mahdollinen. Lueskelin lehtiä, puhuin puhelimessa. Seurustelin vieraiden kanssa. siinähän se meni. Ei ollut vapaa-ajan ongelmia.

Olisin voinu nukkua ja lukea lehtiä mutta keskittymiskykyä ei ollu lainkaan enkä osannu nukkua kun kävin niin ylikierroksilla. Hormonit jylläsi kauheesti.
Katselin vain vauvaa ja märisin kun se oli niiiiin sievä :)

Oli kirja ja lehtiä mukana,mutta mitään ei tullut luettua...mitäköhän mä oikeen tein,en saanut juuri nukuttuakaan.Siellä kyllä syötiin vähä väliä,vauvaa imetettiin koko ajan ja muitten äitien kanssa vähän jutusteltiin.Nopeesti meni se 2 vuorokautta,mikä on se normaali aika jos hyvin menee.

Oli kirja ja lehtiä mukana,mutta mitään ei tullut luettua...mitäköhän mä oikeen tein,en saanut juuri nukuttuakaan.Siellä kyllä syötiin vähä väliä,vauvaa imetettiin koko ajan ja muitten äitien kanssa vähän jutusteltiin.Nopeesti meni se 2 vuorokautta,mikä on se normaali aika jos hyvin menee.

Mulla oli mukana kaksi tavallista kirjaa ja yksi äänikirja. Kokoaikaa ei jaksanut kirjaa pitää kädessä, jotenkin siihen väsyi, mä sitten kuuntelin äänikirjaa. Ja lehtiö oli mukana kanssa, kirjoitin kirjeitä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Mulla on ollu kirja synnytys salissaki mukana =) kannattaa ottaa joku paksu romsku ni menee aika mukavasti :)

:D

Juu käynnistettiin neljäs synnytys ja sitte piti odotella vaan. No lääkäri totes jossaki vaiheessa että nyt taitaa olla jo tosi toimet lähelllä ku kirja piti laittaa pois :D

Yhteistyössä