Tekeekö teidän ikinä mieli kerrostalossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "gemma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"gemma"

Vieras
kun posti kolahtaa luukusta niin huutaa sille postinjakajalle kiitos? :D

Mietin vaan kun olen viime aikoina usein ollut hereillä vielä kahden maissa kun sanomalehti tulee, niin mun tekisi aina mieli huutaa kiitos :D Ja olen pari kertaa huutanutkin mutten tiedä olenko huutanut tarpeeksi lujaa että se postipoika kuulisi :D

no ei, mut on tehny mieli painaa se luukku kiinni ja katsoa ovisilmästä postinkantajan ilmettä. tai vastaavasti siepata posti nopeasti luukusta ennenkuin postimies ehtii irrottaa otettaan... noh, koskaan en oo niin tehny :)

:D Käyppä kattomassa youtubesta video niko kivelä ja postimies tai posteljooni..En muista kummalla nimellä se siellä on...Tuli vaan heti mieleen tosta luukusta kiitoksien huutelusta...

[QUOTE="juuei";27243480]no ei, mut on tehny mieli painaa se luukku kiinni ja katsoa ovisilmästä postinkantajan ilmettä. tai vastaavasti siepata posti nopeasti luukusta ennenkuin postimies ehtii irrottaa otettaan... noh, koskaan en oo niin tehny :)[/QUOTE]
En mäkään :whistle:. Eeeen....sillä sellainenhan olisi kiusaamista, eikö? :snotty:

Postia jakaneena sanoisin, että postikusti lähinnä säikähtää, jos kämpästä kuuluu aamuyöllä jotain huutelua. Kamalampaa on se, jos joku nykäisee lehden suoraan kädestä. Mä tosin opin ennakoimaan yhden kämpän kohdalla, ainakin joka toinen kerta lähti lehti kourasta heti, kun työnsin kulman sisään luukusta. Joskus kuului huohotustakin, se oli inhaa, mutta hoksasin jujun, kun oveen ilmaantui "täällä vartioin minä" -kyltti bernhardilaisen kuvalla varustettuna :D

[QUOTE="jojo";27243491]Postia jakaneena sanoisin, että postikusti lähinnä säikähtää, jos kämpästä kuuluu aamuyöllä jotain huutelua. Kamalampaa on se, jos joku nykäisee lehden suoraan kädestä. Mä tosin opin ennakoimaan yhden kämpän kohdalla, ainakin joka toinen kerta lähti lehti kourasta heti, kun työnsin kulman sisään luukusta. Joskus kuului huohotustakin, se oli inhaa, mutta hoksasin jujun, kun oveen ilmaantui "täällä vartioin minä" -kyltti bernhardilaisen kuvalla varustettuna :D[/QUOTE]

Toisinaan tuli kyllä postia jakaessa törmänneeksi näihin huohottaiin, jotka repäisi postit käsistä ennenkuin ehti otetta irroittaa, mutta ne oli aina nelijalkaisia ja karvaisia kavereita. Kiitoksia kyllä huudetiin usein, joskus joku ei-niin-kiitollinen heitti laskut (nippu perintäkirjeitä) takaisin käytävään... Lahjojakin tuli, joulun aikoihin sai kärrätä suklaarasioita ja viinipulloja, joskus jopa vähän rahaakin takaisin piiriltä... :D