Tekeekö tää naisesta huoran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä, ei siinä mitään. :)
Sillä vaan sanoin, kun tiedän miten ainakin pikkupaikoilla puheet liikkuu ja tuollaisia ilkeitä nimityksiä käytetään aika herkästi, jos antaa itsestään vähänkin sellaisen kuvan.

Antaa itsestään kuvan..? Ja pakkoko sun on mukana olla puhumassa ja ilkeilemässä, olisit esimerkkinä ja antaisit ihmisten elää elämäänsä. Ja sanoisit niille ilkeille juoruajille, että miettisivät vähän mitä puhuvat.

Helvetti sentään. Kiusaaminen on tietty kiusatun vika, mitäs antaa aihetta tulla kiusatuksi?

Ai p***un jakamista? No ei! Eiköhän siinä kaikki osalliset anna ja saa. Sä yrität nyt saada tän kuulostamaan siltä, että nainen tyrkyttää ja miehet vaan vastaanottaa.

Just niin viheliäistä, perin ämmämäistä olla ilkeä muita saman sukupuolen edustajia kohtaan. Ällöttävää.

Vai miten sä kuvailet sellaisen miehen toimintaa, joka harrastaa seksiä useampien kumppaneiden kanssa?

Whatever.. En tarkoittanut olla mitenkään ämmämäinen, sorry jos loukkaannuit. :D No en ajattele sen kummemmin miestenkään seksipuuhia.
Mulle on ihan sama mitä ihmiset tekee, jos ovat vapaita.. Olkoon vaikka 100 seksikumppania.
Parisuhteessa olevat pettäjät, tai varattuihin sekaantujat sitten taas ovat just niitä lutkia, ja miehistä en tiedä mikä niitten vastine on lutkalle..

Whatever.. En tarkoittanut olla mitenkään ämmämäinen, sorry jos loukkaannuit. :D No en ajattele sen kummemmin miestenkään seksipuuhia.
Mulle on ihan sama mitä ihmiset tekee, jos ovat vapaita.. Olkoon vaikka 100 seksikumppania.
Parisuhteessa olevat pettäjät, tai varattuihin sekaantujat sitten taas ovat just niitä lutkia, ja miehistä en tiedä mikä niitten vastine on lutkalle..

Mä sanon ihan vaan saastasiksi kuppakyrviksi. :D

Mitä pienempi paikakkunta sitä varmempi maine helppona nakkina.

Itse en käsitä ainaista vertailu *miksi mies sitten tekee niin*
Ei kaikki miehet toimi noin. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mies joka on tunnettu yhden illan suhteistaan.

Lisään tähän vielä sen verran, että minuakin on haukuttu huoraksi / lutkaksi joskus kauan sitten, vaikkei minulla ollut edes ollut yhtään seksikumppania..
Että kyllä haukkujia riittää ihan ilman aihettakin!

Mutta en minä sille voi mitään, että tuollainen nimitys on keksitty ja että sitä käytetään.
Juurihan sanoin ap:llekin, että hänen hommansa on ok, mutta ei sitä tosiaan kannata kaikille kertoa, koska niitä ilkeitä ihmisiä on AINA.

Itse asiassa voit. Yksilötasoltahan se lähtee. Jos sinä et käytä, se on yksi vähemmän. Ja joku toinen ei käytä, niin kaksi. Jne.

Toisaalta, tuskin tarvitsee itse kertoa mistään mitään, jos ympärillä on näitä ilkeitä juoruämmiä. Kyllä ne jutun juurta repii vaikka kuvitelmistaan...

Itse asiassa voit. Yksilötasoltahan se lähtee. Jos sinä et käytä, se on yksi vähemmän. Ja joku toinen ei käytä, niin kaksi. Jne.

Toisaalta, tuskin tarvitsee itse kertoa mistään mitään, jos ympärillä on näitä ilkeitä juoruämmiä. Kyllä ne jutun juurta repii vaikka kuvitelmistaan...

Mitä kuvittelet miesten puhuvan keskenään? Ylistäviä lausuntoja seksitaidoistasi?

No tuskin mä sitä huutelisin ja tuskinpa nyt ihan holtittomaksi alan mutta ainahan niitä ihmisiä on jotka ihan kiusallaankin nimittelee.
täällä on yks mies joka on kaatanu aika monta naista sänkyynsä,ainakin tälläinen maine sillä on en tiedä miten totta on,itsekin sen matkaan lähteny mutta se oli just näitä kortsuttomia ja sit kun laitto sen kun en muuten suostunu ni eihän se toiminu,ilman kyllä seiso mut ei kortsun kanssa vaan vähän,sen verran et sisään saatiin mut joo,ei se sit onnistunu.
Mut niin siis mietin vaan et onkohan tolla miehellä joku nimitys sit jos/kun joka viikko eri naisen kanssa.Kaikki naiset vaan kuolaa sen perään.Pitääkin kysyä siltä joskus et mikä se totuus oikeesti on.

[QUOTE="vieras";25198265]Mitä kuvittelet miesten puhuvan keskenään? Ylistäviä lausuntoja seksitaidoistasi?[/QUOTE]

Pakko kysyä, miksi sinä(kin) kuvittelet tämän koskevan minua henkilökohtaisesti? :O

Itse pidän juoruämminä myös niitä miehiä, jotka jauhavat pjaskaa toisten asioista takanapäin ja varsinkin jos vielä vailla tietoa totuudesta.

[QUOTE="zinni";25198274]No tuskin mä sitä huutelisin ja tuskinpa nyt ihan holtittomaksi alan mutta ainahan niitä ihmisiä on jotka ihan kiusallaankin nimittelee.
täällä on yks mies joka on kaatanu aika monta naista sänkyynsä,ainakin tälläinen maine sillä on en tiedä miten totta on,itsekin sen matkaan lähteny mutta se oli just näitä kortsuttomia ja sit kun laitto sen kun en muuten suostunu ni eihän se toiminu,ilman kyllä seiso mut ei kortsun kanssa vaan vähän,sen verran et sisään saatiin mut joo,ei se sit onnistunu.
Mut niin siis mietin vaan et onkohan tolla miehellä joku nimitys sit jos/kun joka viikko eri naisen kanssa.Kaikki naiset vaan kuolaa sen perään.Pitääkin kysyä siltä joskus et mikä se totuus oikeesti on.[/QUOTE]

Kaatanut naisia ja kiinnostava mies? Millainen arvomaailma teilläpäin vallitsee? Joku peräkylän tai lähiöbaarin viidakko tarzaneineen :D

[QUOTE="vieras";25198502]Pidätkö kaikkia naisia jotenkin yksinkertaisina ja vietävissä olevina. Todennäköisesti tuon kaltainen mies vetää puoleensa itsensä kaltaisia naisia, eli sitä saa mitä tilaa...[/QUOTE]

no en ihan kaikkia mutta kyllä fakta on että taitava naistenmies iskee miltei naisen kuin naisen

Yhteistyössä