A
aik.mies
Vieras
Mielestäni ei saisi olla yli viikon taukoja.Jos haluttaa niin parempi saada purettua paineet sitä tulee muuten pahalle tuulelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siirinen:Onko tää ihan yleistäkin, että kuukautisten aikaan pidättäydytään viikko seksistä? Mua ainakin panettaa kuukautisten aikaan niin tajuttomasti, että just kestän ehkä kaks päivää ilman kun en haluu sotkea koko sänkyä (siis ne kaks päivää kun sitä verta tulee ihan tosissaan). Niinäkin päivinä otan kyllä mieheltä suihin jos hän on sitä vailla.
Alkuperäinen kirjoittaja been there:Alkuperäinen kirjoittaja Siirinen:Onko tää ihan yleistäkin, että kuukautisten aikaan pidättäydytään viikko seksistä? Mua ainakin panettaa kuukautisten aikaan niin tajuttomasti, että just kestän ehkä kaks päivää ilman kun en haluu sotkea koko sänkyä (siis ne kaks päivää kun sitä verta tulee ihan tosissaan). Niinäkin päivinä otan kyllä mieheltä suihin jos hän on sitä vailla.
Ei minulla mitään gallup-tuloksia ole asian yleisyydestä, tein vain oletuksen oman toimintani perusteella.
Kyllä kai perinteinen 'saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja'-metodi hoituu kuukautisten aikaankin, mutta jos rakastelupaikka, -aika tai esileikit poikkeavat edellä mainitusta, ovat kuukautiset silloin haitaksi.
Infektioriski on myös suurempi kuukautisten aikaan ja siksi suositellaan kondomia kuukautisten aikana harjoitettavaan seksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja .Tuulia.:Juuri oli uutisissa, että tilastollisesti suomalaisten keskimääräinen rakastelumäärä on 5 kertaa kuukaudessa. Oli tutkimustulos.
Alkuperäinen kirjoittaja tuore vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja .Tuulia.:Ja viikko, hei haloo!! Ei kai se nyt maailmaa pitäisi kaataa.
Minulle viikko ilman on kauhistus! Tulen todella kiukkuiseksi jo muutaman päivän tauosta, viikossa mietin jo murhia.