Tekeekö miehenne lasten kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetteleenvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetteleenvaan

Vieras
Leikkiikö ja puuhaileeko miehenne paljon lasten kanssa? Joku oli tässä pipareitakin paistellut...Siis kyllähän ne miehelle kaikki kuuluu niin kuin naiselle,ois kiva jos omakin tekis!!

Lasten kanssa kyllä touhuaa kaikkea, varmaan enemmänkin mitä itse. :ashamed: Nyt oltuaan puolisen vuotta koti-isänä on joutunut harjoittelemaan muutakin taloudenhoitoa. Ja niissä jälkimmäisissä jutuissa on joskus erimielisyyksiä sen suhteen mitkä kotityöt kuuluvat kummalle.

Meillä mies kyläilee poikien kanssa joskus tuttavaperheiden luona, pojat pääsee leikkimään ja mies turisemaan tuttujen kanssa.Myös keittiöhommia tekee poikien kanssa, kokki kun on.Leikkiminen ja pelaileminen on vähäisempää.

nykyään ei enään juurikaan mitään mutta se on ymmärrettävää on niin paljon töissä. jos tulee aikasin illasta niin tekee kyllä kaikki iltajutut ilman pyytämättä (iltapala,yövaatteet,hampaitten pesu) tai jos oon iltapalaa tai yövaatteitta laittamassa niin tekee sen mitä jäljellä toisin yleensä tulee myöhemmin.

joskus teki enemmän kun oli työttömänä tai tehtiin puoliks mutta mielelläni mä kotia laitan kun toinen rehkii töissä ja tuo sen rahan

No ei munakas meillä ole koskaan leiponut, mutta ottaa lapset kokkauspuuhiin ja siivoukseen mukaan. Lisäksi hoitaa päivittäiset kylvitykset ja mm vesiväri + sormiväri puuhat on miehen vastuulla. Ulkoilee lasten kanssa, käy tarvittaessa kaupolla muksujen kanssa yms. Päivittäin leikkii heidän kanssaan. Lukee iltasadut tai kertoo iltatarinat. Niin ihmettelen mitä meillä lapset äidillään tekee :whistle: ;)

Mies leikkii lasten kanssa, ja joskus kokkaa, jos sattuu olemaan kotona (työpäiviä kuusi per viikko, yli 12 tuntia joka päivä :/ ). Joulutorttuja ja pipareita meillä ei leivo kukaan, en edes minä :saint:

Mieheni viettää enemmän aikaa lasten kanssa puuhastellen kuin minä; viime viikolla kun olin illat luennoilla olivat paistaneet pipareita ja tehneet torttuja.
Muutenkin hän raahaa lapset mukanaan joka paikkaan jos vain suostuvat lähtemään.

Iltaisin katsovat töllöä yhdessä ja tekevät palapelejä ( ja minä teen läksyjä ellen ole koulussa ).

Yhteistyössä