En jättäisi hoitoo tuon ikäisiä viikoksi. Viikonloppu saa riittää. Meillä mies on myös ehdottomasti samaa mieltä. Itse nimittäin jupisi kun siskonsa jätti lapsen pitkäksi aikaa äidilleen hoitoon lomamatkan ajaksi ja sanoi että meidän perheessä ei sitten niin toimita, koskaan. Nyt Lapsemme täytti juuri vuoden ja yökylässä on ollut muutaman kerran Alle 24h kerrallaan ja korkeintaan kerran kuukaudessa. Nän mennään varmaan tämä vuosi. Viikonloppua voin harkita ehkä ensivuonna, jos silloinkaan. Itse aloitin nyt työt 3 pv viikossa, niin haluan viettää lapsen kanssa aikaa mahd paljon.
Jokainen tietysti tekee itse omat ratkaisunsa enkä tuomitse muiden ratkaisuja. Mieheni siskokin tuntui olevan sitä mieltä, että lapselle 2v on parempi olla tutussa mummolassa, tutuissa kuvioissa, kuin toisella puolela maailmaa. Totesi toki myös että lomaa saa viettä ihan eritavalla ilman lapsia. Itse vaan ajattelen niin eritavalla, ja vähän vaikea ymmärtää tälläistä näkökulmaa. Jokainen kuitenkin toimii oman perheensä parhaaksi omien näkemystensä pohjalta.