Tekeekö kukaan makseisia itse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Me meinataan että tehtäisiin lasten kanssa makeisia jouluksi itse kun ei olla koskaan tehty joten onko kukaan tehnyt ja jos on niin mitä??Voisin ohjeita ottaa tänne..marmelaadit kiinnostaa mutta en tiedä voiko niitä itse tehdä edes :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Me meinataan että tehtäisiin lasten kanssa makeisia jouluksi itse kun ei olla koskaan tehty joten onko kukaan tehnyt ja jos on niin mitä??Voisin ohjeita ottaa tänne..marmelaadit kiinnostaa mutta en tiedä voiko niitä itse tehdä edes :ashamed:

www.lintu75.vuodatus.net
www.lintu75-2.vuodatus.net
www.ullanunelma.vuodatus.net
www.sekasoppa.vuodatus.net

Noista läytyy ainakin ite tehtyjä makeisi, myös marmeladin ohje...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Olen tehny vain toffeeta ja murosuklaata. :/ Ois kiva saada vinkkejä, vois kyllä googletella.

Minkälaista toffeeta?Onko sulla laittaa ohjetta?Mä koitin googlettaa mutta en mä oikein löytänyt mitään..pirkan sivuilla oli jotain kuitenkin =) Joku daim suklaa oli jossain mutta ei kellääm olisi ohjetta siihen..

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Olen tehny vain toffeeta ja murosuklaata. :/ Ois kiva saada vinkkejä, vois kyllä googletella.

Minkälaista toffeeta?Onko sulla laittaa ohjetta?Mä koitin googlettaa mutta en mä oikein löytänyt mitään..pirkan sivuilla oli jotain kuitenkin =) Joku daim suklaa oli jossain mutta ei kellääm olisi ohjetta siihen..

En mie enää muista ohjetta, siitä on aikaa kuitenkin. :) Toffeeohjeita löytyy kyllä netistä helposti.

Yhteistyössä