Onkohan vaikea tehdä itse lapselle jatkettava sänky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelia liikkeellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdiskelia liikkeellä

Vieras
Missän ei taida löytyä ohjeita? Minun miehen suvusta nimittäin löytyisi ihminen, joka tekee kaikkea puusta omassa verstaassa. Osaa siis tehdä, ovia, pöytiä, tuoleja, laatikoita yms yms.. Niin olisikohan tuollaisen tekeminen liian haastavaa hänelle? Ei viitsi mennä suinpäin kyselemään niin kysyn ensiksi teidän mielipidettä asiaan, että kannattaako ruveta edes tekemään vai ostaa suosiolla kaupasta? Onko kukaan tehnyt tai teille tehty sänkyä?

Jos aatellaan, mitä puu ja rautakaupan tarvikkeet nykyään maksaa, ja ottaa huomioon että vaikka sukulainen tekisi teille lahjaksi, niin työaikaa siinä hälle menee joka on rahan arvoista, ja sitten kun kattoo huonekaluliikkeiden tarjouksia, niin enpä lähtis teettämään

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
eikö hän voi käydä lunttaamassa liikkeissä niitä sänkyjä tai jonkun luona ja tehdä mallin mukaan?

hmm minä kyllä saisin kaverilta otettua mitatkin hänelle jos hän haluaa sen tehdä. Saattaa tykätäkkin ideasta, kun välillä ei hän meinaa keksiä mitä nikkaroisi. Tuollaista ei taas tullut mieleen, että menisi vain kaverille ja ottaisi mittoja :D en kyllä yhtään tiedä paljon nykyisin maksaa puut sun muut, että tulisiko se kuitenkin aika kalliiksi.. ja toki jotain hänelle maksettaisikin.

Yhteistyössä