N
N.Puikko
Vieras
Tuli vaan mielleen tuosta H&M:n ketjusta, että tekeekö kukaan enää itse vaatteita lapsilleen tai itselleen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:ei kukaan tekis mulle fleecetakkia? en löydä kaupasta sellaista kuin haluan... ja en osaa ommella..
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:ei kukaan tekis mulle fleecetakkia? en löydä kaupasta sellaista kuin haluan... ja en osaa ommella..
millasen fleecetakin haluat? kuvailes nyt unelmiesi takki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:ei kukaan tekis mulle fleecetakkia? en löydä kaupasta sellaista kuin haluan... ja en osaa ommella..
melkein nilkkapituinen hupullinen ja levenevät hihat, musta tietty... sellanen goottimallinen...
melkein tuollasen oon nähny, mutta tääkin oli lyhyt...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:ei kukaan tekis mulle fleecetakkia? en löydä kaupasta sellaista kuin haluan... ja en osaa ommella..
melkein nilkkapituinen hupullinen ja levenevät hihat, musta tietty... sellanen goottimallinen...
Miltäköhän se näyttää fleecestä tehtynä? Eiks fleece ole aika vetelää kangasta.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:ei kukaan tekis mulle fleecetakkia? en löydä kaupasta sellaista kuin haluan... ja en osaa ommella..
Miltäköhän se näyttää fleecestä tehtynä? Eiks fleece ole aika vetelää kangasta.
mä mietin kans että joku vuori sinne pitää saada alle että saa ryhdikkään ja siistin.. jos vaikka villa/tekokuitu samannäköinen kangas olisi parempi joka ei veny..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:virkkaamalla ja kutomalla teen vaan ompelu ei onnistu