tekee mieli tupakkaa!!! argh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .-.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.-.

Vieras
Kolmas päivä nyt menossa ilman tupakkaa ja tekee niin paljon mieli.. :/ mitään ongelmia ei tähän asti oo ollu.. mikä tästä kolmannesta päivästä tekee näin vaikean? kun luin netistäkin et kolmas päivä pahin..

:flower: Onnea! Nyt vaan pysyt tiukkana, kyllä se siitä helpottaa ajan myötä. Keksi joku korvike-tekeminen tupakalle, esim. syöt vaikka hedelmän, tai nakkaat purkan suuhun tai teet 10 vatsa-, ja selkäliikettä aina kun alkaa oikein tekee mieli. TSEMPPIÄ! =)

Cigarette.gif

Minä voin tarjota.Tule hakemaan

mä en tiiä mikä mua vaivaa mut en oo ollu lopettelemassa röökinpolttoa(polttanu n.15.v raskaudet ilman).
Mut mun ei vaan yksinkertaisesti tee enää mieli kun aloin syömään säännöllisesti yhdistelmää maitohappoja,vitskuja,omegaa,kalkkia ja hydromaxx sekä c4 tabuja!
Eikä yhtään vierotusoireita??? What is happening:)

No eiköhän tää tästä helpota. Eikä siis kahtena edellisenä päivänä mullakaan oo ollu vierotusoireita. olo ollu enemmänkin pirtee ja iloinen. Enkä käytä lopetuksessa mitää apuja.

kolmas päivä pahin, mutta hei kannattaako todellakaan luovuttaa kun se kolmas päivä aina sitten edessä. Nyt lähet ulos tai jotain ihan mitä vaan mikä saa unohtamaan tupakan. Sitten namia suuhun tms. Mulla tuli tänään kuukausi ja eilen oli ihme hetki kun teki mieli vaikka noinkin kauan ollut ilman. Mutta sisua nyt vaan. Onhan se nyt älytöntä sellaisen syöpäkääryleen antaa hallita elämäänsä! Itsellä ainakin ihana olo ja en ole enää ollenkaan kiukkuinenkaan. Haiseekin vielä pahalle!

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mä en tiiä mikä mua vaivaa mut en oo ollu lopettelemassa röökinpolttoa(polttanu n.15.v raskaudet ilman).
Mut mun ei vaan yksinkertaisesti tee enää mieli kun aloin syömään säännöllisesti yhdistelmää maitohappoja,vitskuja,omegaa,kalkkia ja hydromaxx sekä c4 tabuja!
Eikä yhtään vierotusoireita??? What is happening:)

Todistit juuri että kun noita syö niin ei tule vieroitusoireita. Minäkin kokeilin, vaikka tuli aika kalliiksi. Saattaa olla uusi apu tupakoinnin lopettamiseen. Mahtavaa! :)

Mä olen ollut nyt n.4 VUOTTA polttamatta ja nyt on parina päivänä tehny oikeesti mieli tupakkaa...:o

Lopetus oli aikanaan ihan helppoa ilman laastaria tai imeskelytablettia tms, enkä repsahdellut ollenkaan ja nyt tollanen mieliteko, näen jopa unta tupakoinnista :headwall:

Perkele sentään että tekis mieli tupakkaa. Fyysisiä vieroitusoireita ei ole, mutta tekisi niin mieli puhallella savurenkaita ilmoille ja nauttia rauhallinen hetki vain tupakan parissa. Nyt 1vk ja 4 päivää ilman tupakan tupakkaa. Aluksi ei ollut edes vaikeata olla ilman, mutta parin päivän päästä ja varsinkin tänään on tehnyt jo pari kertaa mieli kunnon sauhuja. Kaverin povitaskussa pullottava tupakkiaski ei näköjään auta tupakkalakkoani..

Mutta nyt en taivu.

Tämä on nyt itselläni 3 päivä ilman tupakkaa. Muuten mennyt hyvin, ei pahoja viekkareita, mutta nyt tuli pieni tunnekuohu niin alkoi tekemään vitusti mieli. Polttaisin varmaan viisi jos olisi tupakkia.

Sama täällä, voi perrjantai kun tekis niin mieli vetää savut. Olen ollut kaksi viikkoa ilman mutta nyt on niin hirvee PMS ja muutenkin vitutus päällä että vaikeeta on!

Voihan vee.. Menin sitten tuonne ulos vetämään sen kuuluisan yhden pöllin, vitutti niin pahasti ja oli jotenkin maansa myynyt olo. Toisaalta olo parani, mutta toisaalta tuli vain paha morkkis, samanlainen olo kuin olisi kössinyt kaupasta jotain.

Itsekin piti lopettaa, mutta löysin sängyn alta puolikkaan askin Colttia, menin ja poltin yhden. Ajattelin, että voisi heittää nuo menemään ettei retkahtaisi taas.

Lopetin puol vuotta sitten :) Tärkeintä, että sulla on joku syy olla polttamatta. Muuten vaikeaa. Jossain vaiheessa polttaminen ei ole se "päivän peruselementti" ja et enään mieti niitä hetkiä, kun normaalisti menet röökille. Kyllä sitä röökiä aina vieläkin tekee mieli. Jos jostain on joskus tykännyt, tykkää siitä aina. Vaikka riippuvuus poistuu, niin kyllä se polttaminen on vaan kivaa :).

Mutta suosittelen jatkamaan lopettamista. Elämä tuntuu ihan erilaiselta ilman. Ei ole röökinmaku suussa koko ajan ja raikas ilma tuoksuu ihanalta :)

Lopetin puol vuotta sitten :) Tärkeintä, että sulla on joku syy olla polttamatta. Muuten vaikeaa. Jossain vaiheessa polttaminen ei ole se "päivän peruselementti" ja et enään mieti niitä hetkiä, kun normaalisti menet röökille. Kyllä sitä röökiä aina vieläkin tekee mieli. Jos jostain on joskus tykännyt, tykkää siitä aina. Vaikka riippuvuus poistuu, niin kyllä se polttaminen on vaan kivaa :).

Mutta suosittelen jatkamaan lopettamista. Elämä tuntuu ihan erilaiselta ilman. Ei ole röökinmaku suussa koko ajan ja raikas ilma tuoksuu ihanalta :)

Minä poltan tupakkaa mutta ei silti ole röökinmaku suussa koko ajan. Ihmetyttää tuollaiset jutut.

Yhteistyössä