?
.-.
Vieras
Kolmas päivä nyt menossa ilman tupakkaa ja tekee niin paljon mieli.. :/ mitään ongelmia ei tähän asti oo ollu.. mikä tästä kolmannesta päivästä tekee näin vaikean? kun luin netistäkin et kolmas päivä pahin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:![]()
Minä voin tarjota.Tule hakemaan
Alkuperäinen kirjoittaja siis:mä en tiiä mikä mua vaivaa mut en oo ollu lopettelemassa röökinpolttoa(polttanu n.15.v raskaudet ilman).
Mut mun ei vaan yksinkertaisesti tee enää mieli kun aloin syömään säännöllisesti yhdistelmää maitohappoja,vitskuja,omegaa,kalkkia ja hydromaxx sekä c4 tabuja!
Eikä yhtään vierotusoireita??? What is happening![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heikku:Alkuperäinen kirjoittaja minä:![]()
Minä voin tarjota.Tule hakemaan
Noh, noh..ei saa..
Lopetin puol vuotta sittenTärkeintä, että sulla on joku syy olla polttamatta. Muuten vaikeaa. Jossain vaiheessa polttaminen ei ole se "päivän peruselementti" ja et enään mieti niitä hetkiä, kun normaalisti menet röökille. Kyllä sitä röökiä aina vieläkin tekee mieli. Jos jostain on joskus tykännyt, tykkää siitä aina. Vaikka riippuvuus poistuu, niin kyllä se polttaminen on vaan kivaa
.
Mutta suosittelen jatkamaan lopettamista. Elämä tuntuu ihan erilaiselta ilman. Ei ole röökinmaku suussa koko ajan ja raikas ilma tuoksuu ihanalta![]()