Teinpä temput äijälle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juupaseipäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juupaseipäs

Vieras
Olin sille juoppokuskina, tarkoitus oli viedä se 9km päähän kaverillensa saunomaan ym. Lähdimme kotipihasta, ajoin jotain 1km ja kun oli jo illan aikana ollut riitaa, se sitten sanoi jotain todella törkeää mulle, jarrutin ja pysähdyin keskelle tietä (ei onneksi ollut liikennettä sillä hetkellä ). Sanoin että auto ei liiku ennen ku pyytää anteeksi. Aikansa siinä jaapattiin ja huudettiin naamat punasena toisillemma, mies sitte sammutti auton ja otti avaimen pois. Kattoin sitä vähän aikaa suu auki ja hyppäsin autosta ulos, kävelin kotiin.

En tiedä onko auto vieläkin keskellä tietä, en tiedä ajoiko se sen päissään jonnekki reunaan tms, en tiedä millä meni kaverillensa, sen kotiavaimet on mulla, lompakko on täällä kotona... Hohhoijaa.

Saas nähdä miten juttu tästä kehkeytyy.
 
mie en ois antanu ottaa niitä avaimia jos päissää oli.. JA EN SIIS OIKEESTI SUA MOLLAA ENKÄ PAHALLA SANONUT TUOTA! jokainen tekee ku tykkää

Toivotaan kuitenki ettei miehelle oo pahasti käyny ja päässy sinne minne ollu menossa..
 
Mietin vaan, että etkös sinäkin ole vastuussa, jos jotain sattuu kun olet "luovuttanut" avaimet päityneelle? Et siis edes yrittänyt saada niitä pois... Kannattiskohan käydä kattomassa näkyykö sitä autoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
mie en ois antanu ottaa niitä avaimia jos päissää oli.. JA EN SIIS OIKEESTI SUA MOLLAA ENKÄ PAHALLA SANONUT TUOTA! jokainen tekee ku tykkää

Toivotaan kuitenki ettei miehelle oo pahasti käyny ja päässy sinne minne ollu menossa..

niin tai jos on autolla menny, ettei kellekään muulle oo käyny huonosti.. siinä on omat pikkuriidat aika mitättömiä jos humalassa ajaa jonku päälle!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja juupaseipäs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja näin nähdään jo perjantaina kuinka hyvää alkoholi tekee perheille...
Voi surkeus sanon minä.

Meillä harvoin kumpikaan ottaa alkoa, pari kertaa vuodessa. Ja lapsia ei ole....

No harvoin tai ei, eipä siitä useinkaan mitää hyvää seuraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
mie en ois antanu ottaa niitä avaimia jos päissää oli.. JA EN SIIS OIKEESTI SUA MOLLAA ENKÄ PAHALLA SANONUT TUOTA! jokainen tekee ku tykkää

Toivotaan kuitenki ettei miehelle oo pahasti käyny ja päässy sinne minne ollu menossa..

Kyllä se niin nopsaan sen avaimen nappasi ja mulla kiehahti totaalisesti ku alko sellasta värkkäämään keskellä tietä, että hetken mielijohteesta hyppäsin ulos autosta ja lähdin talsimaan... Vielä kotiovellaki mietin että jos menisin kuitenki takas. Mut ylpeys ei antanu periksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
päätyy ties minne yöksi...kostoksi..



tämä oli ironiaa..mut joo,on aika outoa minunkin mielestä et humalainen sai avaimet...jos tosissani veikkaan niin mahdollisesti ilman rahaa ja avaimia kotiin starttas sen auton ja jatkoi kaverilleen..joopajoo,olkoonkin muka vaikka kunnon mies,kyllä nekin sitä tekee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mietin vaan, että etkös sinäkin ole vastuussa, jos jotain sattuu kun olet "luovuttanut" avaimet päityneelle? Et siis edes yrittänyt saada niitä pois... Kannattiskohan käydä kattomassa näkyykö sitä autoa...

Kyllä on.Kummallekkin siittä paskaa tulee, se on ihan varma juttu jos kiinni jää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
päätyy ties minne yöksi...kostoksi..



tämä oli ironiaa..mut joo,on aika outoa minunkin mielestä et humalainen sai avaimet...jos tosissani veikkaan niin mahdollisesti ilman rahaa ja avaimia kotiin starttas sen auton ja jatkoi kaverilleen..joopajoo,olkoonkin muka vaikka kunnon mies,kyllä nekin sitä tekee..

Ihan ensiksi KUNNON mies EI käyttäydy kuten ap:n kuvailema mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulluja on monenlaisia:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
mie en ois antanu ottaa niitä avaimia jos päissää oli.. JA EN SIIS OIKEESTI SUA MOLLAA ENKÄ PAHALLA SANONUT TUOTA! jokainen tekee ku tykkää

Toivotaan kuitenki ettei miehelle oo pahasti käyny ja päässy sinne minne ollu menossa..

niin tai jos on autolla menny, ettei kellekään muulle oo käyny huonosti.. siinä on omat pikkuriidat aika mitättömiä jos humalassa ajaa jonku päälle!!!!!

En usko että on ajanut minnekään, ehkä siirtänyt auton tien reunaan (tiedän, sitäkään ei saa tehdä nauttineena, vaikkaki vain kaksi kaljaa oli juonut). Ajattelin tässä illan päälle lähteä koiran kans lenkille ja katson samalla onko auto siellä vielä. Tiedä vaikka olis yhä vieläki samassa paikassa johon jätin. :D
 
Kyllä se kunnon mies on. Ja todellakaan en usko että on ajanut mihinkään autoa, isänsä kun on rattijuoppona teilannut ihmisen. Ääritilannehan tämä nyt oli...
 
Alkuperäinen kirjoittaja juupaseipäs:
Kyllä se kunnon mies on. Ja todellakaan en usko että on ajanut mihinkään autoa, isänsä kun on rattijuoppona teilannut ihmisen. Ääritilannehan tämä nyt oli...

Edelleenkään KUNNON mies ei käyddäydy noin! Eikä niille KUNNON miehille tarvitse olla juoppokuskina kun ne urputtaa vieressä.Toisekseen KUNNON mies olisi ilmoittanut mitä on autolla tehnyt (ei ainakaan ajanut) tai KUNNON mies olisi tullut kotiin eikä lähtenyt mihinkään kännissä yksin auton kanssa.JOs ap:n kuvailema mies tosiaan on kunnon mies niin meillä on tuossa sohvalla herra jeesus kristus itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jss:
jaa se on hienoa että arvon vieraan parisuhde hipoo täydellisyyttä.

Eikö ole hieno homma =)

Mutta täällähän ei saa kenelläkään hyvin mennä vai mitä?

Toisekseen mun mielestä ap:n kuvailemassa miehessä ei ollut mitään kunnollista,lähellekkään.
 

Yhteistyössä